Inspirációs Szombat #12

szombat, szeptember 20, 2014


Jobbnál jobb reggeli ötletekből tényleg sosincs hiány. A müzlis verziók most a kedvenceim. Ti mit szoktatok reggelizni egyébként?

Próbáltam az ősziesebb outfit-ekre koncentrálni. A felső egyszerű, de nagyszerű és a nadrág is az én stílusom, bár lehet, hogy már túlságosan szaggatott :D

Ez a melegítő szett eszméletlenül tetszik, de valószínűleg ismét egy olyan darab, amit nálunk nem lehet megtalálni :( (Ha tévedek és még is van valahol, akkor kiabáljatok kérlek!!)

Tökéletes összeállítás, az összhang is teljes, a körömlakk színe is teljesen olyan, amire éppen vágyom. A "mamuszcsizma" szerintem pont ugyanaz, mint ami nekem is meg van. Szuper meleg és kényelmes!

Tetszik ez a pulóver, a fekete-fehér szálak keveredése miatt olyan különleges.

A heti kedvenc manikűrök. Néha picit sajnálom, hogy nincs elég türelmem és kézügyességem ilyen kis mintákkal pepecselni, pedig annyira jól tudnak mutatni.

Erről a képről a manikűr is és a gyűrűk is nagyon tetszenek, viszont semmiképpen sem együtt, úgy már túl sok.

Eddig még nem volt olyan idő, hogy szükség legyen sálra, de amikor elérkezik a hűvösebb idő, szeretem a szép sálakat, márpedig ez szép :)

Heti kedvenc statement nyaklánc.

A hét legcukibb képe! Annyira szép szeme van, és annyira gyönyörű hófehér :)

Heti motiváció! Ki tud spárgát csinálni?


Kellemes Hétvégét!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék