Fall Outfits - Őszre hangolódva

szerda, október 01, 2014


Az őszben van egy tagadhatatlanul jó dolog, ez pedig a ruha összeállítások sokszínűsége. Ahogyan a természet, a falevelek, a virágok is ezerféle színben pompáznak, úgy alkothatjuk meg mi is a különlegesebbnél-különlegesebb, színesebbnél-színesebb szetteket. Én az ősznek jobban szeretem azt az arcát, amikor még nincs hideg, és egy felsőben vagy esetleg egy vékony kis kabáttal is el lehet lenni, és nem kell beöltözni több réteg ruhába. Az egyszerű basics darabokat pedig nyakláncokkal, sálakkal remekül fel lehet dobni. A mai bejegyzésben néhány outfit válogatást hoztam az ősz jegyében, de egy kis home decor válogatást is látni fogsz.

A farmer és a fekete felső klasszikus darabok, amik a legtöbbünk ruhatárában biztosan megtalálhatóak. Szinte mindennel kombinálhatóak, minden illik hozzájuk, ráadásul a felső nem is az az egyszerű, unalmas darab, mivel picit hosszított, hátul pedig az arany cipzár ad neki egy kis pluszt. Mivel már egy ideje waterfall lázban égek, így nem meglepő, hogy egy ilyen darabot választottam ehhez a szetthez is. Picit kardigán, picit kimono jellegű, de szerintem kellően feldobja az összeállítást. Nem csak azért választottam hozzá ezt a nem túl magas sarkú bokacsizmát, mert az ősz tipikus lábbelije, hanem mert sportcipővel nem is tudnám elképzelni. Az egészhez pedig egy nude smink és visszafogott ajkak dukál, ha pedig a vállunkra dobjuk ezt a csodás Chanel táskát elegáns, de még is laza hatást kelt az összkép.

A bőrnadrág nem csak bulikban viselhető darab, a hétköznapok során is simán lehet hordani, például egy picit vastagabb krém színű pulcsival szerintem baromi jól mutat, de bármilyen más szín is illeni fog hozzá, és így nem lesz túl kirívó sem. Egy pulóverhez illő színű Burberry sál dobja fel, a Converse cipő pedig picit sportosabbá teszi. Ehhez az outfithez pedig leginkább egy vöröses lilás rúzs-körömlakk kombót tudok elképzelni. Az elegáns Michael Kors táska szintén a nőies vonalat fogja erősíteni, így kapunk egy nőiesen sportos végeredményt.

Az utolsó outfit pedig egy csinos, hétköznapi viselet lett, a döntésképtelenségemnek köszönhetően 2-2 lábbelivel és extra felsőrésszel. A farmer ismét egy basics darab, egy őszies árnyalatú vastagabb anyagú felsővel. Ehhez szerintem egy bakancs is és egy platformos magassarkú bokacsizma is jó választás, bár utóbbi kevésbé lesz kényelmes. A pulcsira pedig felvehetünk egy nagyon meleg műszőrme mellényt, de akár a bőrbetétes kis kabátot is választhatjuk, mindkét esetben tökéletes lesz. Ehhez már egy erőteljesebb sminket és hangsúlyosabb orcákat képzelek el. A bézs táska, a barna sállal pedig színt ad az összképnek. A Prada Candy pedig egy tökéletes őszi illat, egyáltalán nem túl édes, émelyítő, vattacukros; sokkal inkább kellemesen édes, visszafogott illat, én imádom!

Végül de nem utolsó sorban pedig néhány kiegészítő kellék, amivel a szobánkat dobhatjuk fel, illatosíthatjuk. Az Ikea szőnyeget már minden második blogon láthatjuk, ez nem véletlen, hiszen jól mutat a fotókon, de én az ágyam mellett is szívesen tudnám, hogy reggelente erre a pihe-puhaságra lépjek. A párna szintén ebből az okból tetszik. A függöny pedig azért, mert különleges, elegáns darab és szépen mutat. A váza jó otthon lenne néhány dekorációs virágnak, már régóta kinéztem magamnak. Szép művirágot is régóta keresek, de még nem találtam, ez a rózsacsokor pedig megtetszett. A bögre az ősziessége miatt tetszik, a Yankee Candle gyertyákat pedig előbb vagy utóbb, de ki fogom próbálni. Az új halloween-i illatok közül is van néhány ígéretes darab, de szerintem nem lesz nehéz választani.


Hogy tetszenek az outfitek? Szívesen viselnéd valamelyiket?
Te mivel dekorálod a szobád ősszel?
Mi a kedvenc őszi illatod?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék