Faith in Nature Illatmentes Sampon és Kondicionáló

csütörtök, április 28, 2016


A blogkérdőívben többen is jeleztétek, hogy örülnétek hajápolós bejegyzéseknek, és valóban igen csak elhanyagoltam ezt a témát. Ez amiatt van, hogy a hajápolási rutinom sokkal kiforrottabb, mint az arcápolásomé, nagyjából megvannak azok a termékek, amiket szeretek használni és általában csak a samponomat szoktam váltogatni, nem rég viszont úgy éreztem, hogy ideje újítani, így be szereztem jó pár terméket kipróbálásra, illetve van, amit tesztelésre kaptam, szóval lesz miről mesélni.

A mai bejegyzés alanya két mondhatni natúr termék, azért esett rájuk a választásom, mert ezeknél tetszett leginkább az összetevő lista, valamint az illatmentesség. Ezelőtt egyetlen egyszer próbálkoztam szilikonmentes, natúr termékkel, az a választás nem sikerült valami jól, és igazából a hajamra használt termékeknél már nem is szoktam annyira az INCI-t böngészni, mert sajnos/nem sajnos erre a célra nem a natúr termékek, hanem az átlag és szilikonos dolgok váltak be, de nem árt néha kivételt tenni.

Mindkét terméket ajánlják minden hajtípusra és érzékeny bőrre, ami elsőre picit visszatartott, mert nem szeretem a "mindenkinek és mindenre jó" termékeket, mivel nehezen hihető, hogy ugyanaz fog segíteni egy zsíros, száraz, korpás és vékony szálú hajon is.. Ez alkalommal viszont rájöttem, hogy a minden hajtípusra jelzés valószínűleg nem jelent semmire konkrét megoldást, egyszerűen csak tisztítást ígér bármely hajtípus számára (lehet, hogy csak én éltem eddig más hitben?), legalábbis szerintem ez lehet a magyarázat.

Amit a márkáról tudni érdemes, hogy termékeik vegánok, nem tesztelik őket állatokon és nem is vásárolnak olyan alapanyagokat, amiket állatokon teszteltek. Két alkalommal is megnyerték a legjobb állatkísérletektől mentes termék díját.


A sampon és a kondicionáló is 400 ml-es kiszerelés, ami jó időre elegendő mennyiség, viszont egy utazásra vélhetően nem őket fogjuk magunkkal cipelni - már csak azért sem, mert a kupakok nem záródnak túl biztonságosan, nagyon könnyen kipattannak és kifolynak.

Faith in Nature Illatmentes Sampon (INNEN megrendelhető)

A megszokottnál folyósabb állaga van, valamint áttetsző zöldes színe, és enyhén növényes illata, ami nem marad meg a hajban. Az INCI egyszerű: Ammonium Laureth Sulfate (gyengéd és hatásos tisztító összetevő, SLS helyett van benne, kíméletesebb), tengeri só, glicerin, tartósító és tisztító összetevők találhatóak benne. Nem képez akkora habot, mint SLS-t tartalmazó társai (csak ha dupla adagot használsz belőle), de még pont kellő mértékben elég nekem is, én szeretem ha habzik a termék, mert akkor érzem igazán, hogy tisztul a hajam és nem csak kenegetem. És maga a termék valóban jól tisztít, nem okoz irritációt, nem viszket tőle a fejbőröm, de a hajam állaga miután csak ezzel megmostam és még vizes nagyon száraz és élettelen, tényleg megszabadít mindentől. Ezen a "problémán" hivatott segíteni a kondicionáló párja.

Faith in Nature Illatmentes Kondicionáló (INNEN megrendelhető)
A kondicionáló szintén folyós állagú, krémesebb és fehér színű, enyhe illattal. A kézfejem ezt a terméket annyira nem szokta tolerálni, időnként csípi (ekcémára hajlamos). Az INCI-je hosszabb: kókuszolaj származék, glicerin, kókuszolaj, E-vitamin, napraforgó olaj, tisztító és puhító összetevők. Az összetevők között szerepel a "Cetrimonium Chloride", amit elviekben az elektromos töltődés megakadályozására használnak és érdekes, mert mióta ezt a két terméket használom nem száll a hajam (értsd: van olyan sálam és felsőm is, ami korábban ha a hajam közelében volt rendszeresen vonzotta magához, mint egy mágnes). A hajam alsó háromnegyed részére koncentrálva szoktam felvinni, pár másodpercig hagyom rajta, aztán kiöblítem. Nagyon szépen életet lehel a hajba, láthatóan azonnal kellemesebb, puha tapintásúvá teszi és táplálja.


A hajam szőkített, vékony szálú, zsírosodásra hajlamos, a hajvégeimnél pedig szárazságra. 4 naponta szoktam általában hajat mosni, ezen az intervallumon ez a duó se nem rövidített, se nem hosszabbított. Összességében meglepően elégedett vagyok velük, külön nem tudnám őket használni, mert nem tetszene a szénaszáraz haj, de együtt nagyon jól működnek és jó érzés tudni, hogy a hajammal is kíméletesebb vagyok. Ennek ellenére nem állítom, hogy akkor mostantól csak őket fogom használni, mert a korábban használt termékeimet is nagyon szeretem, de időnként fogok tartani egy-egy tisztító kúrát. Azoknak különösen tudom ajánlani, akiknek érzékeny a fejbőrük vagy a hajuk esetében is szeretnének odafigyelni az összetevőkre.


Milyen termékeket használtok a hajatokra?
A szilikonos vagy szilikonmentes termékeket szeretitek jobban?


A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolta a róluk kialakított véleményemet.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék