Mit vettem a Glamour-napokon? | 2018 ősz

szerda, október 24, 2018


Egyre kevésbé mozgatnak már meg a Glamour-napok, bár azt meg kell hagyni, hogy rengeteg jó kedvezmény van, amivel ilyenkor érdemes élni. Ezek leginkább az 50%-os kuponok, amik segítségével jól be lehet tárazni alap dolgokból a következő fél évre, illetve a smink szekció. Viszont a Rossmann-os 30%-ok, meg a ruhaüzletekbe szóló 20% nem éri meg a tülekedést, tömeget és hisztériát, ami ilyenkor zajlik. Előbbiben rendszeresen vannak ilyen mértékű akciók, Glamour-napokon kívül is. Azokban az üzletekben pedig, ahol én leggyakrabban ruhát vásárolok szintén. Szeretem gyorsan letudni a vásárlást, ezért most is listával a kezemben futottam át a drogériákon. Szoktátok szeretni, ezért mutatom, hogy miket vettem.

A Müllerbe (-20%) fürdősókért mentem, amiből nem volt túl gazdag a kínálat a szokásoshoz képest. Így csak kettőt sikerült vennem: Tetesept: Anti Stress (gyógynövényes illatú) és Eine Potion Danke (gránátalmás - kakaóvajas). Megtetszett az Aveo cukor alapú kókuszos-vaníliás bőrradírja és két arcmaszknak sem tudtam nemet mondani. Mostanában kergetem a pórustisztító arcmaszkokat, elég sokfélét kipróbáltam mostanság, ezzel a Schaebens Aktív Szén tartalmúval is teszek egy próbát. Plusz becsúszott egy Garnier Skin Active Juicy Peel maszk is.


A DM-ben főként sampon utánpótlással töltöttem az időt. Vettem egyet a már jól bevált kedvencemből (Gliss Kur Fiber Therapy), valamint egy új termékcsalád, a Purify & Protect sampon-balzsam kombója is megtetszett, ezek lesznek a legújabb teszt alanyaim. Ezekre 50% kedvezmény volt. A FA Cream & Oil újdonság a márkánál, egyszerűen isteni illata van ennek a makadámia olajos, moringa kivonatos tusfürdőnek, így elhoztam ebből is egyet féláron. Sok fátyolmaszkból már nem lehetett válogatni, mikor ott jártam, de a Garnier Pure Charcoal Mattító Fátyolmaszkból még volt, -50% kedvezménnyel gondoltam ez is megér egy próbát.

A Rossmann-ban egyetlen sminkterméket vettem, a Rimmel Brow This Way szemöldökport (-50%) a legvilágosabb árnyalatban. Vettem két Palmolive Olajos Tusfürdőt (-40%) is: a Just Fabulous-t már használom egy ideje és imádom az illatát, de a So Luminous is elég kellemes illatú. Elfogyott az utóbbi időben leggyakrabban használt hajpakolásom, hajbalzsamom a Garnier Hair Food Banana (-40%), ezért ezt is pótoltam gyorsan.


A Tesco-ban sikerült valahogy a vásárlásomat az őszi színek köré csoportosítanom, amit utólag vettem észre. Itt egy nadrágot vettem, egy felsőt, aminek a színéért odavagyok és egy bokacsizmát. Mindenre -20% volt, sikerült jó időben mennem és nem voltak sokan sem. A bio kölesgolyó mogyorós ízesítésben pedig nagyon fincsi!

Tőlem szokatlan módon egy rendelést is leadtam kivételesen, mégpedig a Hélia-D webáruházban. Eredetileg nem innen akartam beszerezni a kinézett termékeket, de jókor hallottam meg, hogy online is akciók vannak, ezért sokkal jobban megérte most innen rendelni. A kiválasztottak 3 Geek & Gorgeous termék (nincs kép, mert a rendelés még nem érkezett meg). Egyetlen hámlasztó sem vált még be, de egyszerűen annyira idegesítenek az eltömődött pórusaim, hogy megint adok egy esélyt egynek: most a Cheer Up 6% Mandulasav BHA Liquid-ben van minden reményem. A 101 aPAD Szérumot pedig a TO Niacinamide-os Szérummal szeretném párhuzamba állítani. Végül a HA 5 Light Hialuron savas Szérummal is régóta szemeztem már, elkél a rutinomban.


Ti mit vettetek Glamour-napokon?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék