AVON újdonságok | Lehúzható maszk, púder ecset, habfürdő

hétfő, január 14, 2019


Kicsit el vagyok maradva a kozmetikumok, újdonságok véleményezésével. Ezért a mai bejegyzésben górcső alá veszem a legutóbbi újdonságokat, amiket kipróbáltam az Avon kínálatából.

Rengeteg új maszk lelhető fel mostanában az Avon háza táján, a márka folyamatosan újít fátyol, lehúzható és lemosható maszkokkal is. A Naturals Teafa és uborka lehúzható arcmaszk (199 Ft), a kombinált és zsíros bőrűeket célozza meg. A teafa olaj közismerten hatásos fertőtlenítésben és gyulladáscsökkentésben, ezáltal felgyorsítja a pattanások gyógyulási folyamatát is. Évekkel ezelőtt, mikor még semmit nem tudtam a tudatos bőrápolásról a teafa volt az egyik legjobb barátom, előszeretettel vittem fel a pattanásokra, amiket célzottan, hamar leszárított. A 10 ml, ami sűrű zselé, két használatra kényelmesen elég. Teafa illatú, könnyen kenhető és cafatok nélkül egyben, szépen le is húzható. 20 perc pihentetés után az arcbőr kisimultabb és tisztább lesz. Praktikus, mivel elérhető kétszer használatos 10 ml-es, valamint 75 ml-es tubusos kiszerelésben is. Előbbi utazáskor, illetve kipróbálásra tökéletes.

Muszáj lesz utánpótlást szereznem az Édes mandula habfürdőből (599 Ft), mer már el is fogyott. Kikiálthatom a kedvenc téli habfürdőmnek, az illata mennyei! Kis mennyiségben is nagy habokat képez, a mandula illatot annyira nem érzem benne, inkább édeskés, nagyon kellemesen. Ha ecsetet kerestek is mindig bukkanhattok valami újdonságra, most épp a szivárványos külső a trendi. Én a Szivárványos púder ecsetet (1999 Ft) próbáltam ki, aminek szokatlanul kicsi a feje, legalábbis az általam megszokottakhoz képest. Én a jó nagy fejűeket szeretem, amivel kettőt húzok és kész is vagyok. De ezzel sincs nagy baj, nagyon puhák a szálak, jól felvihető vele a púder, jól kihasználható.


Hamarosan hozok a januári újdonságokról is bejegyzést, ha pedig belekukkantanál a februári érdekességekbe, akkor ne felejts el követni Facebook-on sem, ott szoktam megosztani a legizgibb újdonságok hírét!


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék