Balatoni nyaralás | I ♥ Balaton, I ♥ Nyár! ☼

csütörtök, július 23, 2015


Nyílt titok, hogy imádom a nyarat, a meleget, a jó időt, a napsütést és mindent ami ezzel a szezonnal jár. Na nehogy azt higgyétek, hogy lazán viselem az 50 fokot és azt, hogy állandóan folyik rólam a víz, mert bizony engem is megtud viselni. Ezt a tomboló kánikulát vízparton, strandon tölteni a legjobb, de sajnos vajmi kevés a valószínűsége, hogy valaki egész nyáron vízben áztatja magát. Már pedig amikor nem így van, én is nyomott vagyok, az energiám igencsak csökken és néha még rosszul is leszek (például a tömegközlekedési eszközökön, amikor a légkondit 50 fokban nem képesek bekapcsolni, de mikor hideg van ezerrel tudják nyomatni, logika 5*). De ilyenkor mindig arra gondolok, hogy inkább megsülök, mint hogy fázzak, és rossz idő legyen, hideg, szeles, esős, borongós, nyálas idő.. na azt utálom. Nem szeretek rétegesen öltözködni, nem szeretek 10 kg ruhát magamra venni és még úgyis megfagyni, sokkal inkább egy rövidnadrágot, trikót és szandált felkapni magamra és már indulni is. Ha tehetem inkább vízpartra megyek, mint tömött strandokra. A Balaton pedig a szívem csücske, már egészen kiskorom óta nincs olyan év, hogy ne menjünk le legalább 1-1 napra strandolni, de ha tehetem egy egész hetet is ott szoktam tölteni, nincs mese: függő vagyok és imádom a lehető legtöbb időt ott tölteni. A kedvenc helyem Siófok, azon belül is az Ezüstpart: idén 1 hetet nyaraltunk ott, és szerencsére sikerült jó időt kifognunk, imádtam minden pillanatát, nem csak a parton süttetni a hasunkat és a vízben fürdeni csodás; szeretem az éjszakai nyüzsgést, a naplementében sétálgatást, a kikötőben a kacsákat és hattyúkat etetni, az esti fürdőzést és még a levegő is más, mint Pesten. Bár a tengerekért is ugyanúgy odavagyok, a magyar tengernél akkor sincs jobb hely. Remélem idén még párszor le tudok majd menni.

Idén felállítottak az Aranyparton egy 70 méter magas óriáskereket, amire egy felnőttjegy 2000 Ft. A tériszonyom miatt nem ültem fel rá, pedig csodálatos lehet a panoráma fentről.

A Balatonon közel sem volt akkora vihar, mint itthon, és szerencsére csak estére jött.

A Bella Italiaban isteni a pizza, és még pokrócot is adnak ha fázol. | Ez a fagyi pedig 2 gombóc! de duplán adják az adagokat, mindezt 200 Ft/gombóc áron, és még finomak is, főleg a sárgadinnye.

Elég jó akciók voltak a Siófoki H&M-ben (talán még most is vannak), jókor voltam jó helyen. Ezt a laza szabású, lenge anyagú trikót 250 Ft-ért vesztegették, és fél óra alatt le is fosztották az állványt. Azt hiszem ez az első alkalom, hogy ilyen olcsón fogtam ki egy jó ruhadarabot.

Minden arcában gyönyörű, de persze a szikrázó napsütés áll neki a legjobban. ♥


Szoktatok a Balatonra járni?
Van kedvenc nyaraló helyetek?
Mi a kedvenc Balatoni városotok?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Csodás képek. :) Alsóörsre szoktunk járni régebben, de az utóbbi években mindig csak 1 napra mentünk le. A Szigetközben élek így mindenhol víz vesz körül, illetve van egy tóparti nyaralónk is, úgyhogy annyira nincs hiányérzetem. :) Tihanyt és Alsóörsöt nagyon szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú de irigyellek most :D Tihanyt én is imádom, ott is jártam már párszor :)

      Törlés

Címkék