Mi van a nyaralós neszeszeremben?

péntek, július 03, 2015


Már csak pár nap és végre megyünk nyaralni, szerencsére az időjárás is pont kánikulára áll, remélem ezt a jó szokását még egy darabig meg is tartja (mondjuk szeptemberig) és barna bőrrel jöhetek haza. Én mindig szeretek listát írni arról, hogy miket viszek, így nem az utolsó pillanatban kell törnöm a fejem azon, hogy vajon mi kell még, és legalább biztosan nem felejtek semmit itthon. Gondoltam megosztom most veletek, hogy én milyen kozmetikai termékeket fogok magammal vinni, legalábbis egy részét.

Hajápolás fronton  - sajnos nem sajnos - vissza kell fognom magam, itthon több terméket használok, mint egy sampon és egy balzsam, de fél és literes flakonokat nem fogok magammal cipelni, így most leredukáltam a sort a Fructis Goodbye Damage samponra, amit egyébként még nem használtam, csak várja a sorát, szóval még nem is biztos, hogy végül ezt viszem és nem egy jól beváltat; valamint a Ziaja Kakaóvajas Hajpakolása is jön velem, amiben direkt hagytam még pár hajmosásra elegendő terméket, ezt balzsamként használom és jól bevált. Ezenkívül a Tangle Teezer fésűmet viszem, mióta megvan csak ezt használom, pikkpakk ki tudom fésülni vele a hajam még vizesen is, egy kicsit sem húz, és a hajvégeimet sem töri.

Tusfürdőből a Balea Paradise Beach-et szeretném magammal vinni, ez azon fog múlni, hogy lesz-e még belőle a DM-ben, szerintem tökéletes nyári illat, remélem élesben is fog tetszeni. Én mindig használok fürdőszivacsot, számomra elképzelhetetlen a fürdés nélküle, úgyhogy egy zuhanypamacs is jön velem. Testápolók közül a folyósabb állagúakat szeretem, amik könnyen kenhetőek és hamar beszívódnak, ezek a kívánságok mind teljesülnek is a Nivea Pure & Natural testápoló tej személyében, az illata is isteni és jól is hidratál; argánolajat és jojoba olajat tartalmaz. Igazából nem túl gyakran kenegetem magam, viszont napozás és strandolás után kifejezetten igényli a bőröm. A Hawaii Tropic napvédő tej SPF30 egy tökéletes naptej: könnyen kenhető, hamar beszívódik, enyhe csillogást ad a bőrnek és isteni illata van, egy percig sem volt kérdés, hogy jön velem. A Garnier Ambre Solaire Bronzosító Napolajat azért szeretem, mert sokkal gyorsabb és könnyebb mellette a barnulás (nem leégés), naptejre szoktam rákenni (ha nem megyek épp vízbe), egyetlen hátránya, hogy mivel olaj nem szívódik be, és a víz sem mossa le pár másodperc alatt.

Kiürült egy utazó méretű micellás víz flakonom, pont jókor, így a Garnier Micellás vízből fogok átönteni bele, és viszek hozzá vattakorongokat is. A Garnier Essentials Sensitive Nyugtató tonik is egy kisebb flakonba átöntve jönni fog velem. A La Roche-Posay termálvízből már nem sok van, olyan óriási funkciója nincs is, viszont a melegben jól hűsíti az arcbőröm. Fényvédőre mindenképp szükségem van, ezt a funkciót elsődlegesen a La Roche-Posay Anthelios XL SPF30 tölti be, jól kenhető, nem okoz pattanást, nem irritál, szépek az összetevői, bár néha szárít és túlságos is mattít, ennek ellenére összességében ez a legjobb, amit ismerek. Emellett a Ziaja Sensitive Nyugtató Nappali krém lesz nálam, ami jól hidratál, SPF20-al véd a nap káros sugarai ellen, és jóval kellemesebb viselet. A Madre Labs Retinol szérumot szorgosan használom, és mert nem szeretnék benne szünetet tartani, ezért valószínűleg ő is jön velem. A Madre Labs Argánolajos kézkrémre remélem nem lesz szükségem, mindenesetre elviszem. Ezeken kívül pedig még szeretnék beszerezni egy csomag nedves törlőkendőt, aminek normális összetevői vannak, meglátjuk mit sikerül találni. Az Isana fényvédős ajakápolója is helyet kap majd a neszeszeremben, könnyed állaga van, és a céljára nagyszerű. Dezodorból jelenleg a Playboy - Super Playboyt használom, úgyhogy őt is be fogom dobni.

Teszek még el egy kis körömápoló szettet, amiben olló, csipesz és reszelő van. Körömlakkra nem lesz szükségem, mert gél lakkot fogok készíteni. És sminktermékekből viszek a legkevesebbet, mivel 90%-ban úgyis vízben/vízparton leszünk teljesen fölöslegesnek érzem, hogy magammal cipeljek mindenfélét. Egyébként is csak leolvadna rólam/beleégne a bőrömbe, szükségtelen. Viszont a Maybelline One by One szempillaspirált, az egyik kedvenc nyári rúzsomat (Astor - Attractive Coral) és szájfényemet (Rimmel Oh My Gloss! Pin Up) elviszem. Ezen kívül még nem tudom miket fogok végül elvinni, túl sok mindent biztosan nem.

Bár már nem kozmetikai kategória, de a ragtapaszt is megemlíteném, mert ezzel általában úgy vagyok, hogy ha nincs nálam biztosan szükségem lesz rá, ha pedig van akkor nem lesz, úgy hogy viszek ebből is pár darabot. Nagy vonalakban azt hiszem ennyi.


Ti miket visztek magatokkal nyaralásra?
Ha kihagytam volna valami fontosat, írjátok meg hozzászólásban! :)

You Might Also Like

6 megjegyzés

  1. Én is nagyjából majd ilyen dolgokat pakolok be a bőröndömbe, ugyan még két hét a nyaralás de sebaj!:D
    Én egyébként napozás után (vagy ha ne adj isten' leégnék bár az nagyon ritka mert szerencsére kreol a bőröm így általában csak barnulok.) aloe vera gélt szoktam használni a bőrömre, mert nagyon jól nyugtatja és hűsíti. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj tényleg az aloe gélről én is sok jót hallottam már, az is szuper napozás után :)

      Törlés
  2. Nagyon jól összeszedted a listát, ez alapján ki is jegyzeteltem a dolgokat és én is így fogok pakolni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy hasznosnak találtad és tudtam ötleteket adni! :)

      Törlés
  3. Kezdem rosszul érezni magamat, hogy én ennek a felét se viszem magammal :D Sokat fogok most nyaralni és ígérem, több minden kerül a bőröndömbe. Szuper lett a cikk amúgy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is baj, örülj neki, hogy kevesebb mindent kell elcipelned és és kevesebb dologgal is jól elvagy, szerintem ezzel semmi gond sincs :)

      Törlés

Címkék