Inspirációs Szombat #53

szombat, október 24, 2015


Reggeli/Étel
Szeretem a salátákat, egészségesek, finomak és könnyűek.

Smink
Szeretem Cara arcformáját és a sminkje is csodás, egyedül a szemöldökével nem szimpatizálok :D

Haj
Ezt a fajta fazont még mindig imádom, főleg hullámosan *-*

Köröm
Annyira nem őszies, de én most kedvet kaptam hozzá ♥

Ruha
Ez a kabát pedig valami meseszép, imádom a színét és fazonját: szeretném azonnal! ♥ Ha valaki látott ilyet valahol (gondolom rendelős) légyszi küldje el a linket! *-*

Utazás
Most sem cáfolom meg saját magam. Hova máshova?

Otthon
Csak szerintem nagyon hangulatos?

Kiegészítő
Most mondjuk inkább úgy, hogy smink kellék. Ősszel és télen nagyon kedvelem ezt a színt.

Relax
El tudnám viselni, ha lenne egy házam, ahol külön uszoda/strand van :D

Fitspiration
Ki szokott futni közületek rendszeresen?


Kellemes Hétvégét!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék