Koreai Arcápolás | Benton Snail Bee High Content Essence

hétfő, március 07, 2016


Újabb koreai arcápolási termék, amit kipróbáltam. A koreai nőknél természetes, hogy a rutinjuk állandó szereplője egy esszencia is, én még csak most kezdtem ismerkedni velük; hogy milyen eredménnyel - kiderül a bejegyzésből.

"A károsodott és durva bőrt kisimítja, és ellenállóvá teszi a stressz és különböző szennyeződések ellen. Rendkívül gazdagon hidratálja a bőrt, és látványosan egységesíti a bőrtónust, és csökkenti az apróbb ráncokat. Parabén, ásványi olaj, alkohol, szteroid, benzophenon, szintetikus parfüm, mesterséges színezék mentes készítmény."

Kiszerelés: 60 ml
Ingyenes szállítással rendelhető a teljes kiszerelés INNEN (megbízható eladó)
Minták (krémmintákkal együtt) pedig INNEN

Külcsín: Egy fa hatású papírdobozban érkezik a termék, ami élőben meglepően kicsinek tűnt, legalábbis a képekhez képest én nagyobbra számítottam, de a mennyiség jó időre elegendő. Nekem egyébként tetszik ez a letisztultság, csicsa nélküliség. Maga a termék egy pumpás adagolóval ellátott, átlátszó flakonban található meg.

Összetevők: A márkától már jól megszokott szép kis INCI-vel rendelkezik. Nincs benne alkohol, illatanyag, színezék, csak jótékony összetevők. Fő összetevője a csiganyál, ami a sebek gyógyulásában segédkezik. Aztán következik az aloe vera lé, ami nyugtató, gyulladáscsökkentő és antibakteriális hatású. Ezen kívül számos összetevő gondoskodik arról, hogy a bőrünk szép legyen: arbutin (bőrfehérítő összetevő), méhméreg (antibakteriális hatású, gyulladásgátló), ázsiai útifű kivonat (baktériumölő, sebgyógyító hatású), datolyaszilva levél kivonat (enyhíti a bőrviszketést, bőrvédő és tonizáló hatású), fehér fűzfakéreg kivonat (gyulladáscsökkentő), azelainsav (enyhe akne esetén gátolja a a baktériumok növekedését, gyulladáscsökkentő), fekete nadálytő (sebgyógyító, gyulladáscsökkentő), betaine (hidratál, véd az irritáció ellen).


Tapasztalat: Gél állagú, színtelen, semmilyen illattal nem rendelkező termék. A pumpával könnyű annyi mennyiséget adagolni, amennyire szükségünk van. A bőröm aktuális állapotától függ, hogy milyen gyakorisággal használom; jelenleg minden reggel és este, de van hogy csak este, túladagolni mindenesetre képtelenség. Felkenés után azonnal beszívódik, nem hagy ragacsos réteget a bőrön. Ha gyulladt pattanás van a bőrömön vagy csak kipirosodott az arcom a nyomkodásától, akkor ezt a pirosságot szépen lehúzza, csökkenti a gyulladást és segít, hogy gyorsabban gyógyuljanak be, illetve a pattanások számát is visszaszorítja. Hidratáló hatása is van, ami sokszor nekem önmagában is elegendő, de ez bőrtípustól függ, használata után puhábbnak érzem a bőrömet. A jótékony hatásait igazán hosszútávon lehet érzékelni (például ha szüneteltetem a használatát a bőröm megérzi a hiányát), de azonnal észrevehető eredményeket is hoz. A ráncokra való hatásáról szerencsére nem tudok nyilatkozni.

Én cseppet sem ódzkodtam a csiganyáltól vagy a méhméregtől mint összetevőtől, őszintén szólva számomra nem is bizarr, hogy csiganyál van a termékben, a lényeg hogy hatékony legyen. Bevált, szereti a bőröm, szeretem használni és sokáig elég. Amit viszont fontos hozzátennem, hogy célszerűbb jól kialakult rutin kiegészítő termékeként használni ezt az esszenciát, így hatásosabb, mert önmagában ez az egy termék nem birkózik meg az összes problémával.


Ti használtok valamilyen esszenciát?
A Snail Bee termékcsaládból kipróbáltatok már valamit?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék