AVON MagiX 2in1 sminkalap és korrektor

hétfő, július 18, 2016


Nincs túl nagy összehasonlítási alapom a primereket illetően, egyetlen darabot próbáltam ezelőtt, a Garnier 5sec retusáló krémet, és mivel az sem hagyott bennem mély nyomokat, ezért nem is igazán kerestem primer után, igazából jól megvagyok nélkülük is. Az AVON MagiX más kiszerelés, más formula, ami egyszerre 2 dolgot is ígér: használhatjuk korrektorként vagy sminkelés előtt primerként.

Egy matt fekete papírdobozban érkezik meg, ami nagyszerűen gyűjti a port. Maga a termék pedig egy fekete kompakt tégelyben helyezkedik el, ami jól záródik, így táskabarát. Található benne egy tükör is, ami akár önmagában is bármikor jól jöhet.

Ígéretei szerint előkészíti a bőrt a sminkelésre, mattít, simít és egyenletesebbé teszi a bőrtónust, univerzális árnyalat, bármilyen bőrtónuson használható. Korrigálhatjuk vele a sminket vagy használhatjuk sminkalapként, alapozó alá.


A termék világos színű, a kéz melegére krémesebbé válik és az ujjbegyekkel könnyedén felvihető az arcra, én így szoktam használni, számomra nem is lenne kellemes ehhez ecsetekkel bajlódni. Az arcra kerülve teljesen színtelen, tehát sötétebb bőrnél sem kell attól tartani, hogy kivilágosítani az arcot - ezzel viszont az egyik nagy kérdést elárultam: korrektorként abszolút nem funkcionál, bár én ebben előre sem hittem. Az egyetlen nagyobb problémám vele, hogy hiába nyúlok bele tiszta kézzel a termék tiszta szöszös mindig, ami cseppet sem nyugtató gondolat és látvány, higiénikusnak pedig pláne nem mondanám. Egyébként nincs semmi fedése, viszont jó alapot nyújt az alapozónak és a korrektornak, könnyebb felvinni őket, jobban siklik a bőrön és egyenletesebb eredményt nyújt. Az arcon lévő termékek tartósságát is meghosszabbítja pár órával. Amit nem ajánlok, hogy ha valaki olyan fényvédőt vagy hidratálót használ, ami tartalmaz szilikont, akkor arra már ne kenje rá a primert, mert nagyon ronda lesz az eredmény, összeáll a termék és rondán kiemeli a pórusokat is. Mattító tulajdonságát alá tudom támasztani, a kánikulában bebizonyította, hogy ebben is jó.


10 g terméket kapunk 2299 Ft-ért, ami vélhetően sokáig elég lesz. Összességében mivel én alapjáraton azzal a céllal próbáltam ki, hogy primerként használjam, így elégedett vagyok vele teljesen, ha a szöszöket nem vonzaná ennyire még jobb lenne, de aki ennél többet vár el tőle az máshol keresgéljen.


Használtok valamilyen primert arcra?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék