Kísérletezés hajfronton #2 | Yves Rocher, Syoss

kedd, november 01, 2016


Mostanában több hajápolási (számomra) újdonságot is kipróbáltam, illetve még most is próbálgatok, keresem a tökéletes sampont, talán ezzel a legnehezebb a dolgom, főleg ha figyelembe veszem, hogy nem szeretek egynél leragadni. A mai bejegyzésben két különböző márka, két különböző funkciójú termékéről lesz szó.

Yves Rocher Regeneráló Sampon

Az első és egyetlen sampon, amit a márkától kipróbáltam nem hagyott bennem mély nyomokat, sőt.. (a róla szóló bejegyzést ITT találjátok), viszont a Regeneráló Sampont akkor is nagyon sokan ajánlották és erről mindig jókat olvastam, szóval adtam neki egy esélyt. Kinézetre ugyanolyan a matricák váltakoznak csak, a flakon 300 ml-es, átlagos mennyiség - átlagos áron (840 Ft). Az összetevőit tekintve nem mondanám kiemelkedőnek (ezt azért említem meg, mert egy növényi samponról van szó, illetve sokaknak érzékeny a fejbőre), viszont szilikonmentes. Az illatát nem mondanám különösebben kellemesnek, növényes, de teljesen tűrhető. Maga a termék fehér színű és folyósabb állagú. Jól habzik (amit én értékelek) és hatékonyság szempontjából elégedett vagyok vele, mert jól tisztítja a hajat, nem zsírosodik tőle hamarabb. Kétszer szoktam átmosni vele a hajam, ami ha önmagában csak ezt használnám rá nagyon szálkás és száraz lenne, nem egy könnyen kifésülhető, mert ezek a samponok tényleg mindent lemosnak a hajról. Viszont ha használok utána pakolást, amiben már van szilikon, akkor sokra nem mentem azzal, hogy ebben meg nem volt. Valószínűleg a hozzátartozó balzsammal együtt lenne legjobb használni, de annyira nem érzek késztetést rá, mert hatásában azonos sampont találok más milyet is, de akinek fontos a szilikonmentesség vagy aki megvenné hozzá a balzsamát annak tudom ajánlani.


Syoss Keratin Hair Perfection Hajbalzsam

Ezt a balzsamot még talán a tavaszi glamour-napok alkalmával vettem meg féláron, a hajam szereti a keratinos dolgokat. A balzsam maga sűrű és fehér, elég erős illata van, ami a megszárított hajon is érződik. Könnyebben kifésülhetővé, puhábbá és simábbá teszi a hajat, nem zsírosítja még akkor sem, ha a hajtövekre kerülne belőle, igazából nekem teljesen ugyanazt nyújtja, mint a nagy fodrászkellékes pakolások. Teljesen jól működik, 500 ml-es kiszerelés, ami sokáig elég, de a korábban használt pakolásaimhoz hasonlítva teljes áron (kb. 1400 Ft) szerintem nem éri meg az árát, fél áron viszont érdemes beruházni rá.


Használtátok már valamelyiket?
Nektek mi a véleményetek róluk?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék