9 dolog, amit nem vennék meg

hétfő, április 17, 2017


Ehhez a bejegyzéshez Kami posztja adta az ihletet, rögtön eszembe jutott néhány dolog, amit valamilyen okból kifolyólag nem vennék meg, nem vennék fel, ezért úgy döntöttem én is összeírom a saját kis listámat. Első körben inkább ruhák ugrottak be, de aztán gondoltam ide veszek pár beauty témájú dolgot is.

A ballonkabát az a kategória, ami bár tetszik, de nem hinném hogy valaha is fogok venni egyet. Nem tudom elképzelni sem a funkcióját, azon kívül, hogy jól néz ki. Nagyon vékony, szóval a hidegtől nem véd meg, ezáltal hideg időben nem is tudom hordani, melegben meg fölösleges. Akkor mi értelme van? A choker-ek kimondottan nem is tetszenek, vannak olyanok, akiknek jól áll és akiken még nekem is tetszik. De alapvetően nekem a nyakörv jut róluk eszembe elsőre, ráadásul én ennyire közel a nyakamhoz nem is igazán viselek el semmit, nem szeretem, mert fojtogató érzés. A Converse tornacipők nagyon tetszenek, különösen a fehér, de 39-es a lábam, és ekkora méretben óriásinak tűnnek, nyilván minden más cipő is nagyobb, de ezek a tornacipők kiemelten. Szerintem kisebb lábakon sokkal jobban mutat. Egyre több helyen divat, hogy a megszokottól eltérő színű menyasszonyi ruhát választanak a menyasszonyok, s vannak akik lila, rózsaszín, akár fekete színekben mennek férjhez. Én szeretem az egyediséget, de ebben az ügyben nem. Jelenleg biztos vagyok benne, hogy az én ruhám fehér lesz. A garbót is utálom, de annak a másik végletei az oversize pulóverek, amikor majd leesik rólam a ruha. Ezek is kitudnak nézni jól valakin, de bennem összességében túl szedett-vedett hatást keltenek, nem is lehet rájuk felvenni semmit, olyan furán állnak.


Többször is említettem már, hogy ezekkel a tojás alakú kis sminkszivacsokkal szeretek leginkább alapozni, sőt már a korrektort is ezzel dolgozom el legszívesebben. Több fajtát is kipróbáltam már és töretlenül hű vagyok hozzá, az eredeti beautyblendert még sem venném meg. Ennek csak az az oka, hogy az eredeti szerintem túl drága, és vagyok olyan elégedett mondjuk a Rossmann saját márkás szivacsával is, hogy ne érezzem szükségét az eredetibe való beruházásra. Az arctisztító készülékek is már 1 éve állandó részesei az arcápolásomnak, nagyon szeretem őket, és mint tudjuk ez a 'korszak' a Clarisonic arctisztító keféjével kezdődött. Egyszerűen nem tudom elképzelni sem, hogy annyival többet tudna nyújtani bármelyik olcsóbb társánál, hogy megérje megvenni. Legalábbis én szuperül elvagyok a jelenlegi készülékemmel is, persze ettől függetlenül kíváncsi vagyok nagyobb márkák verzióira is, mint mondjuk a Remington, de ez pont nem mozgat meg. Az ikonikus kis Naked paletták is teljesen hidegen hagynak, szerintem az árukhoz képest nincs bennük semmi extra, a színeket illetően és róluk olvasottak alapján sem. Szerintem jóval olcsóbban is lehet találni, sokkal izgalmasabb palettákat. Mostanában nagyon rákattantam a matt ajakkencékre, bár ennek legfőképpen tartósságbeli okai vannak, hasonló termékek közül pedig az egyik legfelkapottabbak a Kylie matt folyékony rúzsok, engem mégsem hoznak lázba.


Ti miket nem vennétek fel vagy nem vennétek meg?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Jaj még mindig imádom ezeket a posztokat :D Ballonkabátot szerettem volna egy időben, de aztán rájöttem hogy a 160 centimhez a hosszú fajták hihetetlen idiótán néznének ki, a rövid meg nem az igazi, plusz baromi drágák is, szóval erről így lemondtam szerintem :D A Beautyblenderre sajnálnék annyi pénzt kiadni, de ettől függetlenül egyszer majd veszek egyet, mert nem hagy nyugodni a kíváncsiságom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen ez is egy jó ellenérv :D A blenderről kíváncsi leszek mit mondasz majd, én nem érzem a késztetést :D

      Törlés

Címkék