Éjszakai Hidratálás - Innisfree Green Tea Sleeping Pack

kedd, augusztus 08, 2017


Legalább tél vége óta megvan már az Innisfree Green Tea Sleeping Pack, ami bár éjszakai pakolásnak van hirdetve, nálam inkább éjszakai hidratálóként funkcionál. Nem vágytam nagy dolgokra, amikor rá esett a választásom, mindössze egy teljesen egyszerű, könnyedebb hidratálót szerettem volna, aminek az összetevői is rendben vannak és természetesen jól hidratál. Nem kívántam sem különleges összetevőket, sem extra hatást, ennek tükrében olvashatjátok ma róla a véleményem.

A hidratálókrémnek - pakolásnak vagy nevezzük bárhogy a fő összetevője a zöld tea kivonat, ami kiváló antioxidáns és gyulladáscsökkentő összetevő. Rajta kívül több szilikon, vízmegkötő, hidratáló összetevők, niacinamid és növényi kivonatok találhatóak még benne, a lista végén pedig parfüm is van, kis mennyiségben.

80 ml-es tégelyes a kiszerelés, és pluszban zöld papírdobozban érkezik. Kinyitáskor rögtön megcsapja az orrom egy erőteljesebb növényes illat, ami van akinek zavaró lehet, de arcra kenve már nem annyira érezhető. A hidratáló pakolás maga fehér színű, kisebb szemcsék keverednek benne, az állaga pedig nagyon könnyed és kellemes. A szemcsék miatt első blikkre azt hihetjük, hogy azok majd radírozni fogják a bőrt, de erről szó nincs, gyakorlatilag amint felkerülnek az arcra ezek a szemcsék el is olvadnak. Könnyen és gyorsan kenhető éjszakai krém, ami azonnal beszívódik az arcbőrömbe és nem hagy ragadós érzetet, szinte azonnal hidratál, puha bőrt eredményez. Nem fullasztja a bőröm a legnagyobb hőségben sem. A benne levő szilikonoktól tartottam picit, azok nem annyira tetszettek benne, de szerencsére nem érzékelhető a bőrön a jelenlétük, nem hagy a krém réteget az arcon. Fent már említettem, hogy nekem azért esett rá a választásom, mert egy egyszerű hidratálókrémet szerettem volna éjszakára, erre a célra be is vált, pont annyira hidratál, amennyire szükségem van és azt is észrevettem, hogy emellett nyugtatja is a bőrt, ha mondjuk kipirult vagy nyomkodás nyomai látszanak rajta ezeken is segít. A szavatossági ideje 12 hónap, szinte biztos, hogy nem fog addigra elfogyni.


Az arcbőröm egyébként még mindig kombinált, vízhiányos, tág pórusú.

Összességében szerintem egy teljesen jó krémről van szó, nem feltétlen használom minden nap, inkább csak amikor szükségét érzem, de olyankor kivétel nélkül utána nyúlok, s mivel már legalább fél éve meg van és viszonylag gyakran használatba is kerül, ezért elmondhatom, hogy lassan fogy, mivel nagyon kevés kell belőle az arcra. Nem okozott semmiféle irritációt, pattanásokat stb. sem, nekem bevált, szeretem, ezért tudom ajánlani Nektek is. Több termék is tartozik ebbe a zöld teás termékcsaládba, én jelenleg a tonikkal szemezek még, ki szeretném próbálni azt is.

eBay-ről rendeltem, 3500-4000 Ft körül mozog az ára, konkrétan már nem tudom kitől, de EZ az eladó például biztosan megbízható.


Szoktatok használni éjszakára valamilyen külön hidratálót?
Volt már szerencsétek a Green Tea termékcsalád valamelyik tagjához?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék