Felejthető újdonságok #2

csütörtök, október 05, 2017


Ismét összegyűlt pár termék, amik nekem valamilyen okból nem váltak be, viszont a rossz kategóriába sem igazán sorolhatóak, ezért egy teljes bejegyzést nem is lehet róluk összehozni, viszont röviden ezekről is szeretnék beszélni, mert egyáltalán nem mindig minden csodás, hanem bizony akadnak felejthető újdonságok is.

Azt az elején megjegyezném, hogy attól hogy nekem valami nem vált be, lehet hogy más imádja, sőt lesz is erre példa a mai bejegyzésben, egyszerűen csak vannak dolgok, amik velem nem kompatibilisek, ráadásul sokszor nem is magával a hatással van a baj.

Több dolgot is rendeltem tavasszal a The Ordinary márka kínálatából, ezek közül egy volt az, amit nagyon szerettem volna szeretni és igazság szerint halvány esélyét sem láttam, hogy nem fog beválni, de mégis így lett. A Natural Moisturizing Factor +HA, amiről azt kell tudni, hogy: Könnyű hidratáló, mely nem hagy zsíros érzetet a bőrön, azonnal beszívódik. Többek között 11 aminosavat, foszfolipideket, zsírsavakat, glicerint, karbamidot, szacharidokat, hialuronsavat és egyéb természetes hidratáló elemeket (NMF) tartalmaz - a leírás szerint. Vízhiányos bőrre ajánlott, ezért is választottam ki. Az összetevői is teljesen jók, szépek és a krém maga is olcsó. Az állaga nem túl könnyed, a megszokottnál tömörebb. Nyáron próbáltam ki először és nem volt jó érzés az arcomon "viselni", konkrétan úgy éreztem felkenés után, hogy megfullad a bőröm, nem is tudok jobb szót, füllesztő érzés volt, pedig nem is kell a krémből sok, nem is kentem vastagon. Akkor úgy voltam vele, hogy félreteszem az őszi/téli időszakra és meglátjuk más évszakban milyen lesz a hatása (annak ellenére, hogy nálam pont fordítva van és nyáron szárazabb a bőröm, ősszel pedig zsírosabb), de sajnos most sem vált be, bár a fullasztó érzés most annyira nem volt durva, de a hidratálása egyértelműen sok nekem, 1 órán belül már teljesen zsíros volt az arcom tőle. Pedig nagyon sokan szeretik, mindenki ódákat zeng róla, sajnálom hogy velem nem passzol össze.

A Maybelline Master Contour Stick-et talán még nyár elején rendeltem meg valamikor, azon felbuzdulva, hogy mennyire egyszerű vele a kontúrozás. Két árnyalatban kapható, én a világosabbat választottam, de mire először kipróbáltam már le voltam barnulva, így sajnos alig látszik valami belőle az arcomon, ami nyilván nem a termék hibája, viszont a használata sem túl kényelmes számomra. Ahány ember annyi preferencia, nekem ez nem tartozik a legegyszerűbben használható termékek közé.

A Maybelline Instant Age Rewind Eraser korrektor szintén tavaszi szerzemény volt, még akkor vettem meg Párizsban, amikor itthon nem volt kapható, szintén rengetegen imádják, ezért voltam rá olyan kíváncsi én is. Az ottani kínálat szerinti legvilágosabb árnyalatot vettem meg, ami a 22 Beige Rosé, sajnos teszterek nem voltak belőlük. Fehér bőrre elég sötét a szín, így akkor egyáltalán nem passzolt, mostanra már sötétség tekintetében jobban illeszkedik a bőrszínemhez, de mivel van egy sárgás, egyáltalán nem szép árnyalata, ezért nem mutat túl jól, legalábbis nekem nem tetszik és a hatásától sem vagyok túlzottan hanyatt esve. Lehet, hogy a későbbiekben kipróbálok egy másik árnyalatot, de egyenlőre úgy gondolom, hogy a Maybelline Fit Me korrektor jobb és hatásosabb nála.


A Soft & Gentle dezodorok közül 3 fajta kapható, elsőként a virágos verziót használtam, aminek az illata nem jött be, a hatása viszont nem volt rossz, ezért később megvettem az 'Active' változatot, aminek az illata szintén nem tetszik, úgy tűnik a zsálya sem tartozik a legjobb illatok közé, ezért ezt a márkát most elengedem, pedig kár érte.


A Bath & Body Works Cucumber Melon Testápolót a szuper illat reményében rendeltem meg, valamint azért választottam az illatcsaládból a lotion-t, mert azt hittem ez egy könnyedebb állagú dolog lesz. A flakonból szaglászva isteni sárgadinnye illata van, tényleg imádni való, a bőrre kenve azonban már büdös és teljesen más az illata, ez nekem csalódás volt. A könnyed testápoló részt is benéztem, mert nem igazán nevezhető könnyednek, nekem sok is a hidratáló hatása. Egyszer kipróbáltam, azóta a polcot díszíti.

A Müller M-Lady Borotvahabot ugyan elhasználom, de újra nem fogom venni. Nem csak azzal van problémám, hogy a barack-mangó illatpárosból egy teljesen műbarack illat érezhető, hanem még szárítja is a bőrt. Egy egyszerű tusfürdőnek jobb hatása van, mint ennek, ezért ez teljesen felejtős nálam.


Nektek bevált valami az említett dolgok közül?
Ti miben csalódtatok az utóbbi időben?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék