Kedvencek és nem kedvencek augusztusról | 2018

péntek, szeptember 21, 2018


Jobb később mint soha, itt vannak a nyári kedvenceim! A mai napig ezeket a termékeket használom egyébként, mivel a nyár még mindig tart, az igényeim pedig egyelőre nagyjából változatlanok.

Notino-ról rendeltem nyaralás előtt a Nivea Mix Me mini testápoló csomagot, amiben 3 valóban igazán pici testápoló foglalt helyet (50 ml). A nyaralásra kettőt vittem magammal, a Chilled Oasis fogyott el elsőként, ez volt a kedvencem a frissítő, citrusos illatával. A Berry Charming pedig édeskés, málnás pezsgőtabletta illatú. A hatásuk tökéletes volt strandolás után, s más napokon is. Könnyed állagúak, hamar beszívódnak, kellemes illatot hagyva a bőrön, miközben a hidratáló hatásuk is megfelelő. Tipikusan nyárra valóak az illatuk miatt, de tényleg szuperek. És ha már Notino - ha rendelnétek az oldalról és nincs kedvetek még külön csomagolópapírt vagy ajándéktasakot vadászni, akkor az oldalon lehetőség van 1590 Ft-ért ajándékcsomagolások közül választani, így ők letudják helyettetek. Bővebb infó itt: https://www.notino.hu/ajandekcsomagolas/

Arcápolást illetően jellemzően három dolgot használtam legtöbbet: a Bioderma Aquafluid fényvédő mindennap felkerült az arcomra, az időnkénti szemcsípést leszámítva teljesen kompatibilis a bőrömmel, valamint a leégéstől is megvédett a legforróbb napokon is, ugyanakkor barnulni pedig tudtam mellette. Több termálvíz spray-t is kipróbáltam már az elmúlt években, kötelező nyári kellékek nálam, mégis kedvencemnek most az Uriage Permetét mondanám, a szórófeje csodálatos, sűrűn szórja a permetet, remekül hűsít. A Vichy Minéral 89 Hyaluron Boostert leszámítva nem sok dolgot viselek el a bőrömön, most inkább ez a pillekönnyű vizes zselé esik jól az arcomnak, ami csillapítja a vízhiányt és gondoskodik a húzódó bőrérzet megszüntetéséről.


Nedves törlőkendő mindig kellene a táskába, nyáron veszem elő őket a legtöbbet. Tömegközlekedésen, utazáskor, városnézésnél, strandon mindig jó hasznát lehet venni. Idén az Isana Young Tisztítókendőt választottam, ez olcsó, alkohol mentes, amennyit én használtam nem is szárította a bőröm. Kellően nedves, nem foglal sok helyet és rengetegszer bizonyult praktikusnak.

A L'oréal Steampod Tápláló Hajkiegyenesítő Teje változatlanul jó cucc készülék nélkül is. Puhábbá, simábbá, selymes tapintásúvá teszi a hajam, könnyebben ki lehet tőle fésülni, neki köszönhetően nehezebben hullámosodik a párától is. Amikor rávasalok még inkább szeretem a végeredményt, de anélkül is teljesen jól használható.

Ki gondolta volna, hogy egy kézfertőtlenítő lehet kedvenc? A JimJams újdonságai a kézfertőtlenítő spray-k, amiből az utazó kiszerelést a Pink Pixibag-nek köszönhetően próbálhattam ki. Ezentúl csak ezt fogom újravenni, annyira praktikus, ideális a mérete miatt a legkisebb táskába is. Egyszerűen csak a kezemre fújom, nem ragad, azonnal beszívja és már kész is. Szárítani sem szárít, pedig sokszor használtam. Több méreteben is elérhető, van egészen nagy is.


Nem kedvenceket is találtam sajnos, a Nivea Magic Pearl Dezodort például nagyon nem szerettem. Pedig az illata jó, zárni jól lehet. De apró fehér csomókat fúj a hónaljamra, ha ez nem elég befogja a ruháimat is, borzasztó. A Blanche Matcha Zöldteás Arcpakolásról már írtam, nekem elég csalódás volt, bár rosszat nem tesz, de hogy egyáltalán semmit az kiábrándított. Eleinte hatásosnak éreztem és szerettem a Gliss Kur Supreme Length keratin szérummal ellátott sampon és balzsam kombóját, de aztán rájöttem, hogy a balzsam nem ad túl sok pluszt a hajamnak, nem annyira hidratál, viszont gyorsabban zsírosítja. A sampont ellenben változatlanul kedvelem.


Nálatok mik voltak augusztus kedvencei?
Mit érdemes elkerülni?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék