Kötelező kozmetikumok nyárra

péntek, szeptember 07, 2018


Valahogy a jó idő beköszöntével egyidejűleg mindig jobban vágyom az arcpermetekre, szeretem gyorsabban letudni az arcápolást, ezt pedig nagyban megkönnyíti, ha csak befújom az arcom és már megyek is. Nem kell a kezem összekenni, törölgetni. Hűtőben tárolva ráadásul még hűsítenek is a meleg napokon, amiknek még mindig nincs vége. Pórustisztító arcpakolásra bár nem csak nyáron van szükségem, de most gyakrabban igényeltem, ezért is vártam izgatottan, hogy megérkezzenek a Blanche nyári újdonságai. Egy hónap aktív használat után lássuk, megérte-e várni rájuk.

A Blanche Hidratáló Arcpermet többet ígér, mint egy általános termálvíz, amik szintén a kedvenceim. A hialuronsav intenzíven hidratál, az aloe vera nyugtat és regenerál, a panthenol gyulladáscsökkentő és bőrnyugtató hatású, míg a zöldtea kivonat ráncmegelőző hatással bír. Uborka kivonatot is tartalmaz, amiről pedig azt mondják, hogy szabályozza a faggyútermelést.

Kellemes kis permet, amit könnyen magammal tudok vinni napközben, ha arról lenne szó, hogy felfrissítsem az arcom vagy napközben hidratáljam, utazásnál is jó társ (100 ml-es), hűtőbe téve pedig remekül hűsít is. Többet vártam tőle, mint a termálvizektől, hidratálást és az arcbőröm megnyugtatását, de nem sok mindent tapasztaltam. Nem járul hozzá pluszban a bőröm hidratáltságához, nem nyugtatja meg a piros pattanásokat, a hatása olyan, mintha csak vízzel fújnám az arcom, ezért kicsit csalódott vagyok, többet vártam. Használom önmagában is, hidratálókrém alá és fölé is, de sehogy sem ad plusz hatást.


Ennél is nagyobb furcsaság a Matcha Zöldteás Arcpakolás, ami C-vitamint is tartalmaz. Mélytisztítást ígér kombinált és zsíros bőrűeknek, a felesleges faggyú felszívását és bőrmegújítást. Több hasznos összetevők is helyet kapott benne (E és C vitamin, szőlőmagolaj, niacinamide, zöld agyag, hamameliszvíz), szóval amellett, hogy borítékolhatónak vettem a pórustisztító hatását, mellette még egyéb jóságokra is számítottam. De ez a pakolás tényleg csalódás számomra, mert egyáltalán semmit nem csinál. Az agyagtartalmú maszkok általában hatásosak, de legalább minimálisan kitisztítják a pórusaim, ez viszont semmi. Felkenem, lemosom és semmi nem változik, hosszabb távon sem. Citrusos illatú, könnyen kenhető, ajándékba jár hozzá egy ecset, ami szuper ötlet, én sokkal jobban szeretem ecsettel felkenni a maszkokat, legalább nem a kezem ragad tőlük és kevesebb is vész kárba belőle. 10-15 perc alatt szárad meg, de lemosás után is ugyanolyan "koszosak" a pórusaim, nem nyugtat és nem csökkent gyulladást sem, bár bajt nem csinál, de így utólag szerintem nem érte meg megrendelnem, mert sok haszna sincs.


Milyen arcpakolást ajánlanátok, ami hatékonyan tisztítja a pórusokat?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék