Novemberi kedvencek | 2018

hétfő, december 10, 2018


A november gyorsan elrepült, s amilyen kegyes volt hozzánk az időjárás ősz elején, annyira vált hirtelen megterhelővé. Nekem legalábbis nem annyira jött be a hirtelen beköszönő fagy, és az arcbőrömet is rendesen megviselte a hideg. Előkerültek hát a tápláló, extra tulajdonságokkal bíró kedvenc kozmetikumok, átmenetileg búcsút mondtam a laza, alap rutinomnak is. Nézzük, mik kerültek elő leggyakrabban.

Tökéletes párost alkot az arcápolási rutinomban a Bioderma Hydrabio Gél-Krém és a Geek & Gorgeous HA 5 Light Szérum. Előbbi egyszerű, de nagyszerű alap krém, amitől nem is kell csodákat várni, egyetlen feladata, hogy hidratáltan tartsa a bőrt, amit remekül teljesít is, a vízhiányos bőrnek remek szomjoltó. A hialuron savas szérum meg aztán pláne, imádom ezzel felturbózni a hatását. 5-6 cseppet teszek hozzá a krémhez reggelente, sokkal jobban tetszik együtt az állaguk, mint külön a krémnek. Az nagyon gyorsan beszívódik, és már azonnal érezhetően puhább tapintású és teltebb lesz a bőröm. Gyors védőpajzs a csípős szél ellen is.

A szél mellé szinte biztos, hogy társulnak nálam mindig borzasztóan kiszáradt ajkak, ami nem csak látványra zavaró, hanem érzésre is. Igyekszem megelőzni és orvosolni is a problémát, jelenleg 3 ajakápolót használok párhuzamosan, közülük most az Eucerin Lip Aktiv a kedvencem. Tökéletes most a "zsíros" állaga, úgy érzem jól véd és gyorsan helyre is rakja a szárazságot. Rengeteg könyvet olvastam ki az elmúlt 1,5 hónapban, az első, amit Sarah Pinborough-tól kezembe vettem (Ha addig élek is) elég nagy csalódás volt. Ennek köszönhetően félve vettem kezembe a 13 percet, de mivel már megvolt, adtam még egy esélyt az írónak. Szerencsére ez már sokkal jobban sikerült, izgalmas volt, borzongató, számomra cseppet sem kiszámítható végkifejlettel. Egyedül a lezárás nem tetszett, túl hirtelen fejeződött be a történet, én még több dologra is kíváncsi lettem volna, szerintem lehetett volna még tovább bontogatni.


Novemberben vettem részt az Yves Rocher karácsonyi bemutatójának VIP eseményén, ahol bemutatták a karácsonyi limitált illatokat, termékeket szaglásztunk és megismerkedhettünk az újdonságokkal. Mind a 3 illat elnyerte a tetszésemet, bár ez talán nem meglepő. Most kedvencként a 2 tusfürdőt emelném ki, a Piros Alma lédús alma illatával, az Arany Tea pedig fűszeres és pihentető mivoltával került a kedvenceim közé. Kevés is elég belőlük, hogy nagy, puha habot képezzenek, a bőrön nem túl maradandó az illatuk, de a kádban igen. Habfürdőként is használom őket, próbáljátok ki ti is, ezek a limitált kiadások mindig kiemelkedően jók.


Említettem a hideget, ami hozzám képest elképesztően szárazzá tette az arcbőröm, így be akartam újítani egy tápláló krémet, amit esténként alkalmazhatok. A Zelka Manufaktúra Körömvirág Natúr Arckrémét választottam, jó értékeléseket olvastam róla, és egyébként meglepődtem, hogy drogériában lehet kapni bármi értelmes krémet. Egyetlen dolgot nem kedvelek benne, hogy egy fura fehér réteget hagy a bőrön, viszonylag lassan szívódik be. Cserébe valóban táplál, hidratál, reggelre segít a szárazság eltüntetésében, ezen kívül még nyugtatja is a bőrt és segíti gyorsabb regenerálódását. Megdöbbenés 2: a Garnier SkinActive Juicy Peel Mask egy csoda! Géles állagú, citrusos illattal rendelkezik. 10 perc alatt lazán leviszi az egész pirosságot, amit csináltam a mitesszerek nyomkodása és a pórusaim önhatalmú tisztítása közben. Az arcbőröm mintha megújulna a 10 perc alatt, sokkal szebb összképet kapok, egyenletesebb és ragyogóbb tőle az arcom. Ezentúl biztos lesz belőle mindig itthon. Megkedveltem az Aveo Cukorpeelinget is, pedig szimplán csak cukor és kókusz, de legalább nem nekem kell kikeverni. Kevés is elég belőle, vízzel érintkezve válik kellemes, kíméletes radírrá. Vaníliás cukor illatú, az ajkaim radírozására is ezt szoktam használni, jól teljesít. A hajam is igényli az extra ápolást, erre töretlen kedvencem a Garnier Banana Hair Food.


Advent alkalmából egy nyereményjáték zajlik a blog Facebook oldalán, IDE kattintva tudtok részt venni rajta, december 17-én lesz sorsolás.

A Notino webshop-ján is lesz egy jó kis játék, amiben minden résztvevő visszanyerheti a rendelése teljes árát. Ehhez csak a rendelésetek számát kell majd megadni, nyertest pedig naponta fognak sorsolni.
Ha pedig mostanában rendelnétek, akkor érdemes figyelni az adventi naptárt, mert 24.-ig mindennap speciális kedvezményt vagy ajándékot rejtenek az ablakok.


Miket használtok a téli hidegben?
Mik az abszolút kedvenceitek?


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék