Kísérletezés hajfronton #6 | Schwarzkopf, Nuxe

kedd, február 05, 2019


Tavasz óta jó néhány hajápolási újdonságot próbáltam ki, azóta változtak párat az évszakok, és a hideg beköszöntével nekem mindig elkezd mást igényelni a hajam. Mennyire váltak be az újdonságok?

A Schwarzkopf LIVE Hamvasító Sampon még az októberi Blogger Day-es workshop alkalmával került hozzám. Már elsőre megörültem neki, mivel ezt konkrétan még sosem próbáltam, nem is hallottam róla, hamvasító sampont viszont rendszeresen használok. Azon túl, hogy lila színpigmentekkel semlegesíti a sárga tónusokat, erősíti a hajszerkezetet is, valamint szilikonmentes is. Eléggé folyós állaga van, nagyon jól habzik és egy kevés is elég belőle, még az én derékig érő hajamra is. Nem lehet vele túlzásba esni, nem lesz tőle szürke vagy fehér véletlenül sem a hajam, nem úgy mint az erősebb hamvasítóktól, amikkel nagyon könnyű ellentétes hatást elérni. Egyáltalán nem szárítja a hajam, sőt még a szilikon hiánya sem érezhető rajta, mikor hajmosás után megtapintom. A erőteljes lila színe viszont fog. Még sosem tapasztaltam ilyet, de nem árt óvatos lenni, mert nekem rendszeresen fogja meg a törölközőmet, mikor azt hiszem, hogy már sehol sem kellene lennie, akkor is van még valahol belőle, és a bőrről is nehezebb lemosni. Sokáig elég, nagyon szeretem.

Több funkciós olaj a Nuxe Huile Prodigieuse, de én hajolajként vetem be, a hajszárítás utáni utolsó lépésként. Az illata akár parfüm is lehetne, annyira isteni. Kellemes, gyöngyvirágra emlékeztető virágillat - tartósan érezhető marad a hajban is (30%-ban tartalmaz növényi olajakat). Szinte vízszerű az állaga, emiatt a kialakítása nem túl praktikus, simán túl lehet önteni, pedig néhány icipici csepp bőven elegendő a hajvégekre belőle. Ezért gyakorlatilag ezer évig elég lehet. A hatásával elégedett vagyok, hidratálja és a fényesebbé teszi a hajvégeket. Szilikonmentes ez is, és táskabarát a mini kiszerelése.


Kedvenc téli hajpakolásommá lépett elő elég hamar a Gliss Kur Winter Care. Téli újdonság, és sajnos limitált. Tartósan, kellemes és visszafogott illatot kölcsönöz a hajnak. Joghurtszerű állagából nem kell sok a hajamra, a hatása viszont azonnal érezhető, tapintható. Pihe-puha lesz tőle, hidratál, könnyebben kifésülhetővé és selymes tapintásúvá tesz, kevésbé száll tőle a hajam. A csomagolása is nagyon tetszik, egyszerűen tökéletes, csapjatok le rá, amíg lehet!

A Gliss Kur samponok számomra amolyan jolly jokerek, ritkán lehet velük mellé lőni. Mivel gyakran váltogatom a samponjaim, és nem tőlük várom a megváltást, ezért szinte a márka összes kollekcióját kipróbáltam már, ami a hajamra alkalmas lehet. A Supreme Lenght Sampon is tudja az alapokat, amit elvárok tőle: jól habzik, hatékonyan tisztít, nem szárít, nem irritál és nem okoz korpát sem a fejbőrömön. Keratin szérummal gazdagított, bazsarózsa kivonatot tartalmaz. Zsíros hajra ajánlott. Az illata ennek is finom, de sok jelentősége nincs, mivel utána még pár terméket úgyis használok, így addigra nem marad belőle sok. Az ára is teljesen rendben van, kapható kisebb-nagyobb kiszerelésben is.


Amilyen nehéz dolgom van az arcápolókkal, annyira vagyok szerencsés hajfronton, ezen a téren általában sokkal könnyebben alakítom ki a hajam igényeinek megfelelő rutint és mindig van mihez nyúlnom akkor is, ha épp elfogyott valami és nem akarok újat kipróbálni. A bejegyzésben szereplő mindegyik termék kedvencem az utóbbi időben, csak ajánlani tudom őket.


Nektek hogy néz ki a hajápolási rutinotok?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék