Essence - Bloom me up!

hétfő, május 19, 2014


A Bloom me up! trendkiadás körömlakkjai közül engem egy árnyalat fogott meg, mégpedig a képen látható 01 Blow my mint - avagy egy menta színű. Egy ideje már egyébként is nézegettem ilyen színű lakkokat, de nem igazán találtam olyat, ami elnyerte volna a tetszésemet, tehát épp jókor jött ez a kollekció.



Nekem kifejezetten tetszik az üvege, mert nem az a megszokott forma és fazon, ami az essence alapdarabjaira jellemző; a kupakon látható díszítés pedig elegánsabbá teszi. 
A körömlakkot két rétegben vittem fel, de már egy rétegben is jól fedett. Kissé vizesebb állagú lakk, a finise pedig enyhén fényes. Viszonylag hamar száradt, fedőlakkal is rásegítettem. 
A tartósságát tekintve viszont nem tartozik a legmaradandóbb lakkok közé, 3 nap után már elkezdett lepattogni az alap és fedőlakk ellenére is. Ezt sajnálom, de egyébként elégedett vagyok vele.








Nektek melyik a kedvenc Essence körömlakk árnyalatotok? Van kedvenc trendkiadásotok?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék