Lovely nyári körömlakk kollekciók + LRP termékminták

hétfő, május 05, 2014


Amikor megláttam, hogy a Lovely 3 csodás nyári körömlakk kollekcióval állt elő, nem is haboztam sokáig, azonnal meg kellett őket lesnem élőben is. Ráadásul 25% kedvezmény volt a Rossman üzletekben minden Lovely termékre, így még pompásabbra sikerült a kis körömlakk szerző túra. Ha pedig már arra jártam, beugrottam a patikába is néhány termékmintáért.



Ha jól emlékszem, akkor minden kollekcióban 3 féle színű lakk található meg. Nekem a rózsaszín különböző árnyalatai tetszettek meg mindhárom fajtából, tehát őket vettem meg.


Az Ibiza kollekció neon színű homoklakkokból áll, citrom és narancssárgát láttam még belőle; igazából a citromsárga is eléggé megragadta a tekintetemet, de kevésbé illik hozzám a sárga színvilág, ezért maradt a pink. A háromból egyenlőre még csak ezt a lakkot próbáltam ki, ezért erről tudok véleményt mondani. Az állaga sűrűbb, mint a többi lakké, ezért nehezebb is eldolgozni és sajnos hajlamos a becsomósodásra. A többi homoklakkhoz hasonlóan: ez is gyorsan szárad. Kb. 5 napot bírt, utána már kezdett lepattogni. Az üvegjére az van írva, hogy kizárólag műkörömre alkalmazható, ami sokakat visszatart a megvásárlásától. Hát, engem különösebben nem zavart ez a szöveg rajta, nyugodt szívvel kentem fel az ujjaimra; semmi problémát nem okozott, szinte ugyanúgy viselkedett, mint bármelyik másik lakk.. De csak szinte, mert a lemosásnál már akadtak nehézségeim. Nehezen jön le, minden egyes körmömnél 3 vattányi körömlakklemosót kellett elhasználnom, mert csak így sikerült levarázsolni a körmeimről. Talán emiatt ajánlják csak műkörömre?


A Rio kollekcióból egy lilás-ezüstös árnyalatú Glamour körömlakkot választottam. Ez egy kisebb szemcséket tartalmazó, csillámos körömlakk. Míg a St. Tropez kollekcióból egy selyemfényű, púder rózsaszín körömlakkot vettem meg. Őket még nem próbáltam ki, de már kíváncsi vagyok rájuk.




Egy kis információ: A La Roche Posay partner gyógyszertáraiban május 15-ig - vagy ameddig a készlet tart - bárki kiválthat egy próbacsomagot, ami 6 db termékmintát, valamint leírást és tippeket tartalmaz mindegyik mintáról. Ezen kívül egy kedvezményre jogosító kupon is megtalálható benne: ha valaki legalább 4999 forint értékben vásárol meg egy La Roche Posay terméket, akkor mindössze 10 forintért lehet az övé ezzel a kuponnal egy teljes kiszerelésű Lipikar testápoló. 




 Nektek van kedvenc La Roche Posay terméketek?




You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék