Júniusi Pixibox | Az első Pixiboxom

szerda, június 18, 2014


Már áprilisban tervben volt, hogy megrendelem az aktuális dobozt, azonban a márkák többsége egyáltalán nem hozott lázba, ezért inkább kihagytam és ennek utólag is örültem. A júniusi boxnál pedig épp ellenkezőleg történt, nem terveztem, hogy megveszem, de az említett márkák egytől-egyig felkeltették az érdeklődésemet, tehát megrendeltem.. és milyen jól tettem :)


A dobozzal együtt érkezett a júniusi Piximagazin, ami kifejezetten nyárias hangulatot keltett bennem. Jó ötletnek tartom a magazin bevezetését, amiben a dobozban található termékekről is találhatunk információkat; ezen kívül egy lapot is rejtett a doboz, amin a termékekről találhatunk rövid leírást.


Három La Roche Posay terméket is tartalmaz a doboz utazó méretben, aminek nagyon örültem, ugyanis talán eddig ez az egyetlen olyan márka, aminek a termékeiben még nem csalódtam. Őszintén szólva, mikor a felsorolt márkák között láttam a LRP-t, bíztam benne, hogy valamilyen fényvédő termék lesz tőlük a dobozban a nyárra való tekintettel. Ez részben így is lett, de amit nagyon sajnálok, hogy nem ettől a márkától került a dobozba teljes kiszerelésű termék.

Egy 50 faktoros ultrakönnyű napvédő fluid volt is a dobozban, amit sajnálok, hogy csupán 3 ml-es kiszerelés, ezért túlságosan tesztelni sem lehet. A Fiziológiás micellás arctisztítónak is örültem, mert kedvelem a micellás vizeket és ez a termék utazáshoz is szuper lesz, legalább nem kell nagy flakonokat cipelnem. A Hyreane BB krémmel az egyetlen probléma az lehet, hogy medium színben érkezett és valószínűleg sötét lesz, bár ahogy a kézfejemen kipróbáltam úgy tűnt, hogy szépen egységesül a bőrrel, ezen kívül 20-as fényvédő faktorral is rendelkezik; kíváncsian fogom kipróbálni az arcomra is.


Az Olay-től az én dobozomba egy teljes kiszerelésű, nappali hidratáló krém került, ami normál és száraz bőrre ajánlott és 15-ös UV védelem van benne. Először örültem neki, - bár az érzékeny bőrre való szerencsésebb lett volna - mivel fényvédő van benne, én pedig épp fényvédővel ellátott hidratáló után kutattam és habár nem LRP, de bíztam benne, hogy megfelelő lesz ő is. Viszont miután megnéztem az összetevőit krémmánián csalódtam benne, ugyanis nagyon csúnya összetevői vannak, szinte csak narancssárga pötty, tele irritáló anyagokkal; így szinte esélytelen, hogy az arcomra kenjem, nem szeretném megkockáztatni az esetleges problémákat. Sajnálom, hogy pont ez a termék került a dobozba teljes kiszereléssel.


Az Artdeco Perfect Color Lipstick ajakrúzs szintén teljes kiszerelésű termék, amiből nekem a 115-ös árnyalat volt a dobozban. Első ránézésre élénk pirosas színűnek tűnt, felkenve viszont picit narancsosabb árnyalat, apró csillámokkal és nem annyira erőteljes, a szám színét jól hangsúlyozza. Nekem kifejezetten tetszik, fogom tudni használni, tehát jó "választás" volt.


Egy Prada Candy minta is a doboz része volt; ebben a parfümben pozitívan csalódtam, mert korábban mikor Douglasban fújtam belőle egy lapocskára nem igazán tetszett az illata és egyébként is parfüm téren nem könnyű elnyerni a tetszésemet, mert általában húszból ha egy tetszik nekem, akkor sokat mondtam. Viszont ezt az illatot nagyon megszerettem, kellemes, édeskés és meglepően hosszan tartó az illata! Reggel fújtam magamra és még késő délután is éreztem - bár lehet hogy ez sajnos csak a mintáknál van így -, talán ez az első parfüm, amiről ezt elmondhatom. 

A China Glaze körömlakk is abszolút telitalálat volt, ráadásul ez az első lakkom a márkától. Bár a kép egyáltalán nem adja vissza az igazi színét, de egy szép pinkes (034 Pink Chiffon) árnyalatról van szó. Kifejezetten szerencsének éreztem magam, mikor láttam, hogy a legtöbben csillámos és olyan színű lakkokat kaptak, amik nekem nem tetszettek. Úgy látszik nekem bele láttak a gondolatomba :P


És végül de nem utolsó sorban három Kérastase Cristaliste termékminta - hajfürdő, hajápoló tej és hajápoló pakolás - , amit szívesen fogok kipróbálni, mert szeretem a hajamat ápolni, odafigyelni rá és ehhez a márkához még nem volt szerencsém, magas árkategóriájú, de csupa jót hallottam róla.


Összességében én nagyon elégedett vagyok ezzel a dobozzal, plusz pont, hogy nyáriasra sikerült összeállítani, a dobozonként eltérő színű termékek is teli találatok voltak nálam. Az egyetlen szívfájdalmam az Olay krém a csúnya összetevői miatt, helyette jobban örültem volna egy nagyobb kiszerelésű, de mégis használható La Roche Posay terméknek. 


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék