Rival de Loop elektromos arctisztító kefe

hétfő, február 29, 2016


Egy jó ideje már, hogy az elektromos arctisztító készülékek a fénykorukat élik, mindig jön egy újabb őrület, ami végig söpör mindenkin. Őszintén szólva csak azért, mert beauty blogot írok, nem szoktam minden újdonságot megvásárolni, de az arctisztító kefék közül egyet már régóta ki szerettem volna próbálni. Nem is lehetett volna jobb alkalom erre, mint a Rival de Loop készülék berobbanása szuper áron.

A legelső ilyen készülék (legjobb tudomásom szerint) a Clarisonic volt, már a megjelenésekor felkeltette a kíváncsiságomat, de azért ötven ezer forintot nem szerettem volna kiadni érte és gondolom a legtöbben szintén így vannak vele, látatlanban meg aztán főleg. Majd csakúgy, mint minden nagyobb újdonság esetén egyre több cég kezdte el piacra dobni a maga kis verzióját, több kevesebb sikerrel. Amikor a Rossmannban szembejött velem ez a készülék, ráadásul akciós áron 2000 Ft-ért, egy percig sem vacilláltam, már repült is a kosaramba.


Egy zöldes-fehér színkombinációjú masszív kis tartóban található meg a készülék és a 4 fej, ami közül 2 normál, 2 pedig érzékeny bőrre ajánlott, ezen kívül két elemet is csomagoltak még hozzá, valamint egy tájékoztatót. Amit hiányolok belőle az egy kis szütyőféleség, amibe utazás esetén lehetne tárolni, de egy ilyen olcsó árkategóriás terméknél ez abszolút megbocsátható.

Különböző módokon is kipróbáltam már a készüléket, ki kell kísérletezni, hogy kinek mi válik be jobban. A készülék nem vízálló, ezért használat közben nem szabad víz alá tenni, de nálam ez sem okoz semmilyen hátrányt, ettől függetlenül is remekül használható; egyébként kicsike, de jól kézre esik.


A normál fejeket még nem használtam, csak a kíméletesebbeket, de az első pár alkalommal egy picit még ezek a sörték is erősnek bizonyultak a bőrömhöz. A használat a legjobban nekem úgy vált be, hogy az arcomat először megmostam vízzel és hagytam, hogy vizes maradjon, majd a száraz kefére nyomtam az arctisztítómból és ezután kapcsoltam csak be a készüléket. Az első pár alkalom után már egyáltalán nem éreztem erősnek a hatását, nem irritál, nem dörzsöli túl az arcbőrömet és nem is fröcsköli a vizet. A sörték puhák és sűrűek, könnyű tisztítani is. Esténként használom, így a következő estére bőven meg is szárad a fej. Minden este használom, nem csak alkalmanként, jól eső érzés az arcomnak a gyengéd masszírozás, felpezsdíti az arcom és eltávolítja az elhalt hámsejteket is, a használata után puhább tapintású, egyenletesebb lesz. Ami számomra a legmeglepőbb, hogy míg a rendszeresen használt BHA hámlasztóm mellett szükségem van fizikai bőrradír használatára is (mert abszolút nem távolítja el az elhalt hámsejteket), addig emellett a készülék mellett nincs. Mióta rendszeresen használom nincsenek az arcomon száraz, hámló részek sem.

Akciósan 1800 Ft-ért vásároltam (10%-os Rossmann kuponnal), ennyi pénzért véleményem szerint ajándék volt. Beépült a rendszeres esti arcápolási rutinomba és most már el sem tudnám képzelni, hogy ne ezzel tisztítsak arcot. Viszonyítási alapon nincs, mivel ez az első ilyen készülékem, de az biztos, hogy ez egy elég jó kezdés és nagyon megérte az árát. Teljes áron is csak 3000 Ft, csak ajánlani tudom Nektek, ráadásul még 2 év garancia is van rá!


Használtatok már arctisztító készüléket? Melyiket?

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Húsvéti nyuszinak már szóltam az ügy érdekében! :D Engem is nagyon érdekel, mert úgy vettem észre, hogy a kézi radírozás nem mindig a legalaposabb és sokat nyom a latban az arcápolásban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért nálam a fizikai radírozás is elég hatékony szokott lenni, viszont a hámló részeken gyakoribb megoldásra van szükség, viszont arcradírral nem szívesen gyötröm a bőrömet gyakran, ezért is sokkal jobb megoldás ez a készülék. Szerintem megéri kipróbálni :)

      Törlés
  2. Clarisonicot hasznalok masfel eve es szeretem nagyon. Kozmetikusom szerinta borom felszine azota egyenletesebb de vigyaznom kell mert telen a gyumolcssavas hamlasztassal nem jo egyutt, igy akkor nem hasznalom naponta. Viszont alaposabb tisztitast tesz lehetove, ajanlom mindenkinek! Udv Regina

    VálaszTörlés
  3. Clarisonicot hasznalok masfel eve es szeretem nagyon. Kozmetikusom szerinta borom felszine azota egyenletesebb de vigyaznom kell mert telen a gyumolcssavas hamlasztassal nem jo egyutt, igy akkor nem hasznalom naponta. Viszont alaposabb tisztitast tesz lehetove, ajanlom mindenkinek! Udv Regina

    VálaszTörlés

Címkék