Elfogyott termékek - rövid tesztek #9

hétfő, május 16, 2016


Ahogy visszanéztem utoljára januárban volt hasonló bejegyzés, ahhoz képest viszont nem sok termék gyűlt össze ennyi idő alatt, de legalább nem fog hosszúra nyúlni ez a bejegyzés.


Babydream Extra Sensitive Fürdető és Sampon: A tökéletes szappan számomra, jól, de kíméletesen tisztít, nem szárít és nem irritál. Mindig újra vevős.

Isana szenzitív borotvahab: Kellemes illatú, masszív habbal, jól működött, de valamiért a Balea hasonló termékét jobban szeretem, ezért azt vettem újra.

Schauma Fresh it Up! sampon: Nagyobb kiszerelés, rendszeresen akciós a Rossmannban, jól is működik a hajammal, bár nem tudom kitolni a hajmosást 1 nappal sem, de nekem már annyi is elég, ha egyszerűen csak jól tisztít és mellé nem okoz problémákat. Újra vettem.

The Body Shop Cukormázas Alma tusfürdő: A TBS egyik limitált kiadása volt, túl sokáig is kitartott, amennyire imádtam eleinte az illatát annyira meguntam a végére, lehet hogy el kellett volna tennem télre. Egyébként habfürdőként is jól funkcionált. Az illata nem volt tartós, és üvegben finomabb, mint a flakonból kikerülve. Egyenlőre nem venném újra.


Himalaya Herbals Fruit Mask: Régen gyakrabban használtam, de már jó ideje nem és le is járt, így teljesen nem lett elhasználva. Semmi extra hatása nincs, az összetevői sem túl meggyőzőek, a bőrt időnként csípte. Nem venném újra.

Himalaya Herbals Apricot Scrub: Apró barackmagokkal radírozza a bőrt, hatékony, ugyanakkor kíméletes és nagyon sokáig elég. Én szerettem, annak ellenére, hogy ennek sem makulátlanok az összetevői, de nekem a hámlasztás mellett is sajnos szükségem van fizikai arcradírra. Jelenleg épp mást használok, de újra venném.

Rexona Sexy Bouquet dezodor: Kellemes illatú, elfedi a szagokat, az izzadást valamilyen mértékben gátolja, annak ellenére, hogy nem is ez a feladata. Nem mondanám, hogy tökéletes, de elég jó termék. Most mást használok, de újra venném.

La Roche-Posay Effeclar Duo +: Rendszeres (tényleg csak rendszeres) használat mellett jól kordában tartja a bőrt, segít a pattanások ellen, esetenként még a hidratáló krémet is helyettesíti. Nem mondom, hogy pótolhatatlan, egy jó arcápolási rutin mellett nem létszükséglet. Talán újra venném.


Isana jázmin-vízililiom fürdősó: Elképesztően isteni illata van, egyszerűen imádtam, különösen zacskón keresztül. A vizet pinkre színezi és valamennyi habot is képez, eddig a kedvenc fürdősóm. Újra venném.

Balea Holt Tengeri Maszk: Intenzív tisztítást ígér, a holt tengeri maszkok (elvileg) arról a leghíresebbek, hogy szépen kitisztítják a pórusokat, sajnos ezt nem igazán tapasztaltam, de ha igazán zsíros éppen a bőröd, akkor azon ideiglenesen segít és a pattanásokra is jó hatással van. Sápadt zöld színű, apró szemcséket tartalmaz és könnyen kenhető. Akkor mosom le mikor megkeményedett az arcomon, puha bőrt hagy maga után. Az összetevői viszonylag rendben vannak, csak a parfüm nem kellene oda. Talán újra venném.

Innisfree It's Real Squeeze Mask (Bamboo): Bambuszos fátyolmaszk, amit még egy nyereményjátékon nyertem. Hidratálja és pillanatnyilag feszesíti is a bőrt, de ugyanakkora csípte is az arcomat és mint utólag kiderítettem valószínűleg a benne elég előkelő helyen szereplő alkoholnak lehet köszönhető. Nem venném újra.

Kallos Love Szemöldökfilc: Eleinte elvoltam vele, de túl műre sikerül vele a szemöldök, nem mutat túl szépen és egyáltalán nem is tartós, ha véletlenül hozzáérsz, belekapsz vagy esik az eső, akkor rögtön el is törli, el is folyik. A hegye is elég hamar belaposodik és nem lehet vele precízen dolgozni. Nem venném újra.

Yves Rocher levendulás és fekete ribizlis fürdőtabletta: Szerepelni fog egy bejegyzésben, szóval nem lőném le előre a részleteket, de annyit elárulok, hogy újravenném.

Catrice Beautifying Lip Smoother: Hidratáló szájfény, aminek enyhe színe is van, kiegyenlíti az ajkak egyenetlenségeit, enyhén vizes hatást eredményez, kellemes viselet, vanília illat. Nekem sokáig kitartott, sokan panaszkodtak rá, hogy nekik egy idő után bebüdösödött, én ilyen nem észleltem, szerettem. Újra venném.

Etude House Precious Mineral BB Cream – Cover & Bright Fit: Egy minta legalább két használatra elég, közepesen erős fedésű, enyhe illata van, a finise nem matt, hanem bőrfényű. Színben kissé sötét volt, ezért utcára nem mentem benne, így egész napokat sem volt rólam, tehát olyanokról, hogy tartósság és egyebek sajnos nem tudok nyilatkozni. Egyszer szeretném kipróbálni színben passzoló árnyalatban.


Miket használtatok el mostanában?
Valamelyik terméket szeretitek/nem szeretitek a fentiek közül?


You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Én is nagyon szeretem a Catrice Beautifying Lip Smoothert, a mindennapi sminkem szerves részét képezi.:) Én is elég sok mindent elhasználtam az utóbbi időben, de azok főbb részben ápoló termékek, nem pedig sminkek.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az arcápolási termékek egyébként nálam is gyorsabban fogynak mint a sminkek, bár most egyik sem látszik meg annyira :D

      Törlés
  2. Nekem sajnos nagyon nehezen megy a flakonok kiürítése, az aljukban mindig marad egy kicsike, mert akkor már szívesebben nyúlok az utánpótlás után.
    Az Yves Rocher fürdőtabijára kíváncsi vagyok, nem is tudtam, hogy van ilyenjük is. 🙂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már láttam korábban, de nem gondoltam, hogy bármi jelentőség teljeset tudnának. Persze nem akkora nagy durranás, mint mondjuk egy fürdőbomba, de nem is egy kategória és olcsóbb is.

      Törlés
  3. hmmmm - a kevesebb több.

    feltevődik sokszor bennem ez a kérdés, amikor ilyen blogokra vetődök [egyébként jó a blogod], hogy bennetek nem vetődik fel a kérdés - hogy lehetne másképp? vagy egyszerűbben? minimalistábban?
    vagy hogy tényleg kell ennyi és ennyiféle?
    az illatok, az életérzés, a fiatalság és a szépség. - ez mind egy jól megkomponált illúzió.
    néha az az érzésem, hogy kilóra vesznek meg ebben a vásárban, minden álmodozó tinit és fiatal nőt.

    kérdés: le tudnátok írni mi motiválja a vásárlást? [illat, csomagolás, szín, reklám, illúzió - akármi]
    és hogy mennyire lenne nehéz lemondani erről az egészről? csak úgy leülsz és belegondolsz a részletekbe.
    - mert a műanyag flakonok nem bomlanak el és nem is hasznosítják őket újra; a legtöbb kidobott kozmetikai cikk [körömlakk üvege, krémes tégelyek, dezodorok, és társaik] ugyanolyan veszélyes hulladék kategória mint a lúgos vagy savas flakonok - ... és így tovább. [http://www.ich.hu/veszelyes-hulladek.html]

    szóval kell ez nekünk?
    tényleg véleményekre lennék kíváncsi - hiszen ti vagytok a jövő.

    VálaszTörlés

Címkék