A híres Black Mask a valóságban

hétfő, január 30, 2017


Hónapok óta az arcomba vannak tolva Instagramon két percenként az agyonsztárolt fekete maszk szponzorvideói, és bevallom, ha csak szimplán képeket láttam volna az állítólagos hatékonyságáról, akkor legyintettem volna egyet, de mivel ezek videók voltak nagyon kíváncsi lettem, hogy ez a hatás vajon tényleg lehetséges-e vagy kamu az egész, és annak ellenére, hogy én utóbbira tippeltem, úgy voltam vele, hogy egye-fene kipróbálom.

Ha valaki esetleg mégsem hallott volna róla: egy fekete lehúzható maszkról van szó, ami (a videók szerint) eltávolítja a mitesszereket és kitisztítja a pórusokat. Többféle fekete maszk is létezik már, de amit Instán ajnároznak, az a Shills Black Mask nevet viseli, és az ottani linkek szerint tízezer forint körül vesztegetik. Eszembe sem jutott volna ennyi pénzt kiadni valamire, ami szerintem kamu, úgyhogy inkább rákerestem eBay-en, ahol nagyjából 500-700 Ft körül lehet hozzájutni, és ha engem kérdeztek szerintem ez a verzió pontosan ugyanaz, mint amit hússzor ennyiért próbálnak rásózni az emberekre.

Egy papírdobozban kapjuk kézhez a tubust, ami 50 ml feketeséget tartalmaz és intenzív illattal párosul. Nem is kellett INCI-t néznem ahhoz, hogy kitaláljam valószínűleg tele van illatanyaggal. Ez így is van, tartalmaz illatanyagokat, parfümöt, színét pedig aktív szén tartalmának köszönheti.


A maszkot ajánlott csak a mitesszerekkel érintett területekre felvinni, nagyjából 20 percre, de a szemek, szemöldök és szájkörnyékét mindenképpen ki kell hagyni. Egy idő után megkeményedik a bőrön, egyébként nem csípett és nem is irritált szerencsére. Próbáltam vékony és vastag rétegben feltéve is, mindkét esetben ugyanazt tapasztaltam. Leszedni viszonylag könnyű, de azért egyben az egész nem húzható le, és apróbb maradványok maradnak belőle az arcon, amit aztán le kell mosnunk. Húzza a bőrt, amivel annyira nem tesz jót neki, fájni viszont nem fájt. A mitesszerekből nem távolít el semennyit, az arcbőrön lévő pihéket viszont kitépheti, ami megint csak nem jó, mert ezáltal megerősíti őket. Ezenkívül elég rendesen szárít is, még a zsíros bőr is száraz lesz a használata után, ezért hidratálni mindenképp szükséges utána. Pirosságot nem eredményezett a bőrömön.

Szóval nem ajánlom senkinek, mert használhatatlan, az még a jobbik eset, ha ártani nem árt, de hallottam olyat, hogy valakinek vörös lett tőle a feje stb. Ha valaki mégis nagyon nem bír a kíváncsiságával, annak azt javaslom, hogy maximum mintát rendeljen belőle, de tízezer forintot semmiképp ne adjatok ki érte, mert totális pénzkidobás.


Próbálta már valaki ezt a maszkot?
Mi a véleményetek róla?


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék