Elfogyott termékek - rövid tesztek #11

szerda, február 01, 2017


2 hónap alatt ismét elfogyott egy egész szép adag termék, szóval lássuk most milyen arányban vannak az újravásárlós dolgok.

Fa Yoghurt Vanília-méz tusfürdő | Rég vettem már Fa tusfürdőt, itt volt az ideje. Ennek a darabnak az állagánál már csak az illatát szeretem jobban, tökéletesen isteni. Újravenném? Igen.

AVON Senses Anti Stress tusfürdő (TESZT) | Tusfürdőből rengeteg félét szeretek, ez is az egyik nagy kedvencem volt. Unisex, mégis nagyon frissítő és kellemes illatú, az állagát is szerettem, nem is szárított. Újravenném? Igen.

Dove Purely Pampering shea vajas és vaníliás - babarózsás | A 2016-os kedvencek között már írtam róluk, nagy kedvenceim lettek. Nem csak fürdéskor kellemes illatúak, hanem azután is megmarad a bőrön. Nem szárítanak és nagyon krémesek. Újravenném? Igen.


Balea Schoko Love | Vattacukros és csokipuding illatban volt elérhető, én utóbbit választottam. Ennek is imádtam a valósághű illatát, ezen kívül ez sem szárított, bár az illata nem volt tartós. Újfajta kiszerelésben még mindig kapható. Újravenném? Igen.

Yves Rocher kandírozott narancs és fahéj hab és tusfürdő | Ez volt a kedvenc tusfürdőm, 2015-ös limitált kiadás volt sajnos, a felét megtartottam az idei karácsonyi időszakra, de sajnos elfogyott. Zselés szaloncukor illata volt, az állaga is kissé zselés, nem szárított, imádtam. Újravenném? Igen.

Avon Senses Citrus Zing testradír | Jó régóta megvolt már, mire elhasználtam. Kellemes illatú, gyengéd szemcséket tartalmaz, ezért kíméletes is, számomra talán már túl kevésnek is bizonyult, ettől függetlenül nem volt rossz. Újravenném? Nem.


AVON Winter Green Apple habfürdő | Ez is még tavalyi limitált kiadás volt, igazi zöld alma illatú, nagy és tartós habokat képző. Újravenném? Igen.

Balea borotvagél érzékeny bőrre | Kedvelem a borotvagéleket, a hatása ennek is jó volt, de a grapefruit illata miatt annyira nem kedveltem. Újravenném? Nem.


Benton Aloe BHA Skin Toner (TESZT) | Állandó eleme az arcápolási rutinomnak, egyenlőre még kísérletezésre sem használok mást, elégedett vagyok vele. Valamennyire hidratál is, nyugtatja a bőrt. Újravenném? Már megtettem.

Mizon Hyaluronic Ultra Suboon Cream (TESZT) | Nagyon jó kis hidratálókrém, kombinált és vízhiányos bőrre is tökéletes, illatmentes, szép összetevőkkel. Újravenném? Igen.

Purito Pure Hyaluronic Acid 90 Serum | Szerencsére az eBay-es rendelések mellé mindig küldenek mintákat, már lassan túl is csordulok bennük, de nem bánom, mert így került hozzám ez is. Egyébként is tervben van, hogy megveszem, mert imádom a hyaluronos termékeket. Az első benyomásaim is pozitívak, kellemes állagú, illatmentes. Újravenném? Igen.


Babydream Extra Sensitive 2in1 fürdető és sampon | Többet tényleg nem fogom már beletenni ilyen bejegyzésbe, mert nem tudok újat mondani. Kézmosásra használom, mindenmentes, ekcémásoknak és mindenkinek tökéletes. Újravenném? Naná.

Maybelline Babylips | Ezek nem fogytak el, csak túl régóta megvannak, és nem használom őket. Kellemes illatúak és enyhén színezik is az ajkakat, viszont hidratálásban annyira nem jeleskednek. Újravenném? Nem.


Lush Tisty Tosty fürdőgolyó - Big Bang habfürdő | Ezek voltak az első fürdőtermékeim a márkától, régóta kiakartam már próbálni őket, mert annyira isteníti őket mindenki, úgyhogy januárban végre célirányosan bementem az üzletbe. Végigszaglásztam az akkori fürdőbomba/golyó/habfürdő kínálatot, és hogy őszinte legyek én elég kiábrándult lettem, mert alig találtam olyat, aminek jó illata lett volna, sőőt az említett két terméket leszámítva egynek sem volt kellemes illata. A megvásárolt két termékkel szemben viszont nagy elvárásaim voltak, vártam az illatorgiát és a hatalmas fürdőélményt. A Tisty Tostynak rózsa illata van, a vízben hamar elpezseg és ennyi. A vízben már nincs semmi illata, a vizet nem színezi be, csak a szárított rózsadarabok esnek ki belőle. A Big Bangnek citrusos illata van, azonban a vízben már ez is elillan. Közepesen nagy habokat képez, és nagyon szép kékre színezi a vizet, picit talán a bőrt is hidratálja. Használat után sem voltam elájulva, a külsejük nagyon szép, de ezen kívül egyik sem okozott nagy élményt, szerintem túl vannak hypeolva és ráadásul elég drágák is. Újravenném? Nem.


Frutos del Bosque erdei gyümölcsös 2 fázisú kondicionáló festett hajra | Hajmosás után kell használni nedves hajon, szeretem az illatát és a hajam is könnyebben kifésülhető, ha használom. Ha ez nem lenne elég nagyon sokáig elég is. Újravenném? Igen.

AVON Advances Techniques dúsító sampon (TESZT) | Jól tisztít, jó illata van, nem irritálta a fejbőröm, nem zsírosodott tőle gyorsabban, és balzsam nélkül valóban dúsítja a hajat. Újravenném? Igen.


Használtok valamit az említett termékek közül?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék