AVON mark. újdonságok

csütörtök, március 30, 2017


Márciusban debütált az AVON legújabb márkája, a mark., amely egyedi, stílusos, vagány, de mindenekelőtt színpompás kozmetikumokkal lepi meg a merész sminkek rajongóit. „Legyél a saját márkád!” mottóval az új brand arra buzdít bennünket, hogy merjünk önmagunk lenni, engedjük szabadon a fantáziánkat és a sminkünk segítségével is fejezzük ki személyiségünket. Az újdonságok közül 3 terméket próbáltam ki, ezeket szeretném most bemutatni Nektek.


Meglepődtem, amikor megláttam ezt a kis beautyblenderhez hasonló szivacsot, mert tényleg nagyon apró mérete van és szerintem egy fegyvertöltényre hasonlít leginkább a kialakítása. A második dolog, ami azonnal feltűnt, hogy csakúgy vonzza magához a szöszöket és a port, akárhol tartom. Ezt leszámítva jó minőségűnek tűnik, puha, vizesen pedig minimálisan megnő. A szem alatti korrektor eldolgozására kiváló a méretéből adódóan, alapozáshoz túl macerás, több idő megy el vele és túl pepecselős.


Ez a termék egy 2 az 1-ben termék, mely egyszerre teljesíti egy alapozó és egy púder feladatát. 100%-ban természetes ásványi pigmenteket tartalmaz, azt ígéri, hogy segít kiegyenlíteni a bőr tónusát és elfedni a bőrhibákat, eközben pedig ragyogóvá is teszi az arcbőrt. 5 árnyalatban kapható, ezek közül nekem a legvilágosabb Ivory van meg. A kiszerelés 6 g, és szitaszerű réseken át adagolhatjuk a terméket a kupakba, nem fenyeget a veszély, hogy túl sokat öntünk. Elsőre nem gondoltam rá, de a termék apró csillámokat tartalmaz, valószínűleg ez adja a ragyogó finist. De emiatt én nem tudom elképzelni sem alapozó gyanánt, sem az arc teljes púderezésére. Ráadásul van egy sárgás, barnás tónusa, ami miatt pláne nem passzol a bőröm színéhez. Hasonló okokból nem tudom elképzelni a bőrhibák elfedésére sem, hiszen a csillogás maximum kiemelné ezeket. Kipróbáltam a szem alatti korrektor fixálására, de még ilyen kis területen is feltűnő a színbeli eltérés és a csillogás. Ezen okok miatt én talán inkább bronzosító gyanánt tudnám elképzelni.


A márka szempillaspirál újdonságának különlegessége a 3 variálható fokozat, vagyis aszerint állíthatjuk be magunk a fokozatot, hogy mennyire dús szempillákat szeretnénk elérni, minél magasabb fokozatra tesszük, annál feltűnőbb eredményre számíthatunk. Én azt vettem észre, hogy 1-es fokozaton veszi fel a spirál a legkevesebb, 3-as fokozaton pedig a legtöbb festéket. A kefe egyébként meglepően puha és kellemes, ritkán tapasztalni ilyet, de ha véletlenül vagyok olyan béna, hogy belepislogok vagy belekapok a kefébe, akkor kivételesen nem karcolja a bőrömet, olyan érzés, mintha egy puha fésűvel fésülném a szempilláimat. Az első és a második fokozat között nem sok különbséget vettem észre, szinte azonosak - szépen megszínezi a festék a pillákat, és természetes dússágot kölcsönöz nekik, nincs semmi feltűnőség. A harmadik fokozat a kedvencem, minimálisan göndöríti a szempilláimat, itt már az eredmény is dúsabb, de drámai hatásról azért itt sem beszélhetünk. Nem tapasztja össze a pillákat, nem pereg le és nem is csomósodik. A lejárati ideje meglepően rövid, mindössze 3 hónap.


Végeredményben az alapozó hatású porpúdert én inkább azoknak ajánlanám, akik sötétebb bőrűek és nem zavarja őket, ha csillog az arcuk, vagy ha valaki inkább bronzosításra próbálná ki, én sajnos nem tudom kihasználni. A szivacs egy jól kihasználható darab, szem alatti területekre tökéletes. A szempillaspirál pedig a puha kefe miatt lett leginkább kedvencem, ha drámai eredményre vágytok, akkor ne ettől a terméktől várjátok, de hétköznapi spirálnak nekem teljesen jó. A termékek megrendelhetőek tanácsadónőn keresztül az aktuális katalógusból, vagy a termékek nevére kattintva az AVON webshopjából (jelenleg itt mindegyik akciós).


Próbáltatok már valami az újdonságok közül?
Ajánlanátok valamit a figyelmembe?


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék