Mizon Snail Recovery Gel Cream - Vélemény

csütörtök, április 27, 2017


Nagyjából két hónapja rendeltem meg a Mizon Snail Recovery Gel Cream-et, egyrészt szerettem volna kipróbálni, hogy mennyire lenne működő alternatíva a Benton Snail Bee Essence helyett, mivel azt nagyon szeretem, csak az árát egyre feljebb viszik, másrészt pedig amúgy is szükségem volt egy hidratálóra, ez pedig összetevők alapján is jó választásnak tűnt.

Mi van benne?
Az alapját ennek is az éticsiga nyál adja, van benne szilikon is, de ez nem észrevehető sem használat közben, sem a formuláján. Vannak benne vízmegkötő, hidratáló, bőrjavító, bőrpuhító, nyugtató hatású és gyulladáscsökkentő összetevők. Viszont minden irritáló összetevőt nélkülöz, többek között alkohol, illatanyag, parabén mentes. INCI tekintetében annyi különbség van a Benton és eközött, hogy ez kevesebb fajta jótékony összetevőt tartalmaz.

45 ml-es a kiszerelés, én eBay-ről rendeltem az enyémet, ahol 1500 Ft körül mozog az ára, de aki nem akar heteket várni rá az INNEN is megrendelheti. Az ára még hazai weboldalról rendelve is fele annyi, mint a Bentoné, de van-e olyan hatékony is?


Mennyire hatékony?
Egy teljesen átlátszó, illatmentes, gél állagú termékről van szó, ami könnyen kenhető és azonnal beszívódik, anélkül hogy bármilyen zavaró réteget hagyna maga után az arcon. Mostanra sikerült kitapasztalnom, hogy a legjobban enyhén nedves bőrre felvíve működik nálam, nem tudom miért. A hidratáló hatása elég jó, de nem mindig tökéletes, ami egyedül amiatt lehet, mert már egy ideje nem csak kombinált a bőröm, hanem azzal egyidejűleg vízhiányos is. Hamarabb megnyugtatja a bőrt és eltünteti a pirosságot, mintha egy szimpla bármi mentes hidratálót használnék (mondjuk Yamuna Szenzitív), pattanásos bőrre szerintem jobb is, de hatásában nem teljesen olyan, mint a Benton, az egy fokkal hatásosabb szerintem, viszont ha az árat is figyelembe veszem, akkor teljesen jó a hatás, amit nyújt. Nem irritál, nem okoz problémákat és hiába van tele szilikonnal, ez cseppet sem érzékelhető. Nekem az Ultra Suboon-nál is jobban bevált.

Több, mint egy egyszerű hidratáló, szépek az összetevői és kombinált/zsíros bőrre szerintem egy nagyon jó és olcsó opció, száraz bőrre már kevés lenne és a vízhiányos bőrnek sem mindig elég, egyedül emiatt fogok mást is kipróbálni. Ha valaki kifejezetten csak a Benton helyett akarná megvenni, azt nem kifejezetten buzdítanám rá, mert hatásában nem egyeznek meg tökéletesen.


Ti milyen hidratálót használtok?
Vízhiányos bőrre milyet javasoltok?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én nagyon szeretem, már kettőt elhasználtam belőle. Önmagában nekem csak nyáron volt elég, de hidratáló alá tökéletes. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem pont a te bejegyzésed erősített meg benne még korábban, hogy próbáljam ki. Szerencsére nagyon jó kis multifunkciós termék, én sem sajnálnám más hidratáló alá kenni, mert az ára is teljesen rendben van.

      Törlés

Címkék