Kísérletezés hajfronton #4 | Gliss Kur, Elseve, Hélia-D

csütörtök, május 25, 2017


Ismét elérkezettnek láttam az időt, hogy beszámoljak az utóbbi időben használt hajápolási újdonságokról. Adhattam volna a bejegyzésnek azt a címet is, hogy aktuális kedvenceim. Mindegyik hajápolási terméket elég régóta használom már és állandó bevetésen vannak, így nem is árulok el túl nagy titkot, ha azt mondom, hogy egyik sem volt csalódás, sőt mindegyik elég szuper cucc. Ha érdekelnek a részletek, olvass tovább.

Elöljáróban a hajamról annyit, hogy még mindig hosszú, festett, egyenes és vékonyszálú.

Az első kiszemeltem a Schwarzkopf Gliss Kur Fiber Therapy Bonding Sampon volt, amit kivételesen nem vélemények hatására vásároltam meg, hanem teljesen random vettem le a polcról, mert tetszett a leírása, azóta pedig már a negyedik flakont használtam el belőle. Azt írja, hogy ez egy hajszerkezet megújító sampon, amit elsősorban hajfestés és hajformázás során sérült hajra ajánlanak. Az OMEGAPLEX-et tartalmazó formula helyreállítja a haj belső szerkezetét, elősegíti a haj megújulását és hosszantartó védelmet nyújt a jövőbeni sérülések ellen. A sampon teljesen szokványos állagú és kellemes illatú, pont úgy habzik, mint a társai. Jól tisztít, nem csípi a fejbőrömet, nem szárítja ki a hajat, sőt szerintem zsíros hajra elég jó választás. Én heti kétszer szoktam hajat mosni, és igazából akármit használok ez így is marad, de azt vettem észre, hogy ha akarnám, akkor emellett a sampon mellett 1 nappal kitolhatnám a hajmosást. Egyébként semmi különlegeset, semmi extra dolgot nem tudok kiemelni vele kapcsolatban, én úgy összességében szeretem használni, szereti a hajam, nem okoz korpát, nekem ez most teljesen tökéletes. Azt nem mondom, hogy most már örökre ezt fogom használni, mert érdekelnek az újdonságok is, meg egy idő után rá is szoktam unni ezekre a dolgokra, de ettől függetlenül én nagyon szeretem, és továbbra is újra vevős. Két féle méretben kapható ez is, és az ára is teljesen kedvező, lehet hogy kipróbálom majd a hozzá tartozó pakolást és hajspray-t is.


A következő dolog a L'Oréal Elseve Extraordinary Selymes Olaj a Krémben, amire (ismételten) Kami hívta fel a figyelmemet a bejegyzéseivel és ezúttal sem kellett csalódnom. Ez a balzsamként funkcionáló krém 6 fajta virágolajat tartalmaz és szebb, élettel telibb, fényes és lágy hajkoronát ígér. Többször volt már szó róla, hogy én alapvetően a nagy pakolásokat szoktam használni, melyek fodrászkellékesben kaphatók, de időről időre mindig felkelti a kíváncsiságomat egy-egy drogériás termék is. Ezért is volt furcsa számomra elsőre, hogy ennek a krémnek sokkal lágyabb, folyósabb állaga van és emiatt én úgy tapasztaltam, hogy többet is kell használni belőle, ezáltal pedig gyorsabban is fogy. Viszont az illata nagyon kellemes, a hajam pedig szinte azonnal beszippantja. Nagyon elégedett vagyok vele, mindent betart, amit ígér, talán csak a fényességet nem veszem észre olyan nagyon, de a hajam tényleg kellemes és sima tapintású lesz tőle. Már a második tubussal van itthon belőle, az ára picit borsos, de legalább hatásos. Nem cseréltem le a pakolásomat, de szoktam felváltva használni, kiemelten pedig akkor használom ezt, amikor elutazom, mert kényelmesebb ezt vinni magammal, hatásban pedig nem marad el, tudom ajánlani Nektek.


Az utolsó termék pedig a Hélia-D Hajvégápoló Szérum, ami még a Krémmániás dobozban lapult. Argán olajat, jojoba olajat és répa olajat tartalmaz. Ez az a terméktípus, amiből talán még sosem használtam el egyetlen teljes flakonnal sem, mert szinte egy életre elegendőek és egy idő után rájuk is unok. Azért kíváncsian próbálgattam és egészen megszerettem, az illata nagyon kellemes és maradandó is a hajban. Könnyen beszívódik, nem hagy zsíros hatást a hajon és szépen "hidratálja" is. A már kialakult töredezett hajvégeken szerintem csak az olló segít, de ápolásra és karbantartásra szuperek az ilyen termékek. Az állaga is könnyedebb, lágyabb, mint amit megszoktam. Hatásában szerintem más hajvégápolók is tudjuk ugyanazt, de az állaga és illata miatt jelenleg ezt használom legszívesebben.


Ti szoktátok váltogatni a hajápolási dolgaitokat?
Miket használtok jelenleg?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Most megint elővettem az Extraordinary Oil családból a lemosós pakolást is, és újból rá kellett jönnöm, hogy az, meg ez az olajos krém együtt verhetetlen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kipróbálom majd azt is, gondolom annak gazdagabb állaga van, de hatásában amúgy hasonló lehet 😀

      Törlés

Címkék