A hidratálók királynője - Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief

csütörtök, július 13, 2017


Már legalább fél éve, hogy az arcbőröm amellett, hogy kombinált - vízhiányos is. Ezért már nem volt elegendő, ha egyszerű hidratálókrémet használtam rá, ugyanúgy éreztem a húzódó érzést. A vízhiányos bőr legjobb barátai a hyaluronsav tartalmú termékek, hidratálók, ezért olyan krémet kerestem, ami tartalmazza ezt az összetevőt. A Clinique Moisture Surge Extended Thirst Relief hidratálókrém nagyon népszerű, sokan dicsérik, miután kipróbáltam éreztem, hogy nekem ez tetszik, ezért a szülinapi kívánságlistámra is felkerült és meg is kaptam. Elöljáróban annyit, hogy ez a termék a hidratálók királynője!

A könnyű, kellemes krémzselé 24 órára nedvességgel telíti a bőrt. Az apró ráncok eltűnnek, a hámlás és a feszes érzet megszűnik. Helyükre telt, feszes, kellemes érzetű lesz, még a páratartalom változása esetén is. Egyetlen "ital" és a bőr boldogabbá és egészségesebbé válik. - ígéri a Krémmániás leírás.

Az összetevők teljesen rendben vannak: hidratáló, vízmegkötő, gyulladáscsökkentő, sebgyógyító összetevők, peptidek, antioxidánsok és hyaluronsav. Nem tartalmaz alkoholt, parfümöt, illatanyagot, parabéneket - egy szóval tökéletes.


Tégelyben kapott helyet, a kupakon kívül van rajta még egy réteg. Érdemes tiszta spatulával belenyúlni a higiénia érdekében (talán parfümériákban kapható átlátszó kis cucc). Áttetsző rózsaszín árnyalata van a krémnek, illata nincs, az állaga pedig zselés és hiper könnyű. Nem kell sok belőle, azonnal beszippantja a bőr, nem ragad tőle - annál inkább lesz azonnal puha tapintású és tömör, olyan mintha instant feltöltené a bőrt és a hidratáló hatása is azonnal érezhető. Nem feszül alatta a bőr, nem húzódik egész nap. Szilikon is van benne, de ez nem érzékelhető, viszont emiatt sminkelni is tökéletesen lehet rá. Semmi irritációt nem okoz, sem pattanásokat, az én bőröm imádta télen és tavasszal is, valamint most nyáron is.


Nekem most a 30 ml-es kiszerelés van meg, de több változatban is elérhető. Drága, de minden cseppje kincs. Notinon a 30 ml-es teljes áron 5600 Ft, az 50 ml-es 9000 Ft. Kb. 2,5 hónapja használom és még félig van a tégely, szóval annyira gyorsan sem fogy.

Ez volt az első termékem a márkától és ez sem okozott csalódást, a kedvenc krémem lett. A vízhiányos bőrnek olyan, mint szomjazó embernek a víz, én csak ódákban tudok beszélni róla. A márka fényvédőjéről már volt szó, érdemes körülnézni, mert kincsekre lehet bukkanni a kínálatban, az egyetlen titok, hogy mindig nézzük át az összetevőket és aszerint válasszunk.


Közületek próbálta már valaki ezt a hidratálót?
Mit érdemes szerintetek beszerezni a márkától?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék