Bioderma Hydrabio Hidratáló Bőrradír

péntek, szeptember 29, 2017


Egy újabb szuper Bioderma terméket szeretnék ma megmutatni Nektek. Ez a radír kifejezetten az érzékeny és vízhiányos bőr hámlasztására, ápolására lett kifejlesztve, s csak úgy, mint a többi Bioderma terméknek, amiről már írtam, ennek is egész jók az összetevői.

Nagyjából egy évvel ezelőtt még gondban voltam, mert sehol sem találtam olyan arcradírt, aminek az összetevői is rendben vannak, s érzékeny bőrre is alkalmas lett volna. Mostanra viszont már ez a második termék, amit felfedeztem, ráadásul a Bioderma Hydrabio Bőrradír még az én bőrtípusomra is van szabva.


Említettem már, hogy még ha használok is kémiai hámlasztókat, akkor is be szoktam vetni időnként egy-egy fizikait, mert az a egységes érzetet és egyenletest tapintást nekem csak egy valódi, szemcsés radír használata adja meg.

75 ml-es, masszív tubusban található a termék, ami jól is záródik, valamint vékony nyíláson keresztül nyerhetjük ki belőle a radírt, ezért nem áll fenn a veszély, hogy túl sok jönne ki belőle. Van egy kis krémes illata, de semmilyen különösebb parfümösség nem érezhető. Fehér színű, az állaga pedig könnyű, lazán krémes. Apróbb radírozó szemcsék találhatóak benne, viszont nagyon sűrűen, ezáltal valóban hatékony is, anélkül hogy karcolná a bőrt. Én szeretem érezni használat közben, hogy tényleg dolgozik a termék. Nagyon könnyen kenhető a bőrön, szépen eltávolítja az elhalt hámsejteket és puhább tapintásúvá, egyenletesebbé teszi a bőrt, még ha csak ideiglenesen is. Eközben nem irritál, nem pirosítja ki a bőrt, valamint nem szárít és nem is hidratálja túl, annyira hogy már zsíros legyen tőle. Mivel a bőröm vízhiányos, ezért tökéletes neki, amit ez a radír nyújt. A használatakor akár ki is váltható vele a külön hidratálás lépése is. Én heti egyszer szoktam használni, így elég sokáig kitart a mennyiség. Az ára 4500 Ft körül mozog és rendelhető a NOTINO-ról is.

Korábbi Bioderma termékekről szóló tesztek:

Ti milyen arcradírt használtok?
Kémiai vagy fizikai radír pártiak vagytok?

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Jó reggelt kívánok. Olyan tőkét kapok, amelyet rövid és hosszú lejáratú, 5 000 és 1 000 000 euró közötti külön hitelt nyújtanak bármely komoly hitelfelvevő számára. A hitelem a hitel futamideje alatt 2% fix kamatozású. A kölcsönöket a kölcsön összegétől függően 1 és 24 év közötti időszakra visszafizetik. Jelenleg sok projekt finanszírozott, ezért segíthetek neked. Tehát, ha hitelre van szüksége, ne habozzon kapcsolatba lépni velem, hogy többet tudjon meg az állapotomról. Vegye fel velem a kapcsolatot közvetlenül e-mailen: roselarousse88@gmail.com

    VálaszTörlés

Címkék