Egy csipetnyi KIKO Párizsból

hétfő, október 02, 2017


Mikor tavasszal Párizsban voltam tudtam, hogy mindenképpen szeretnék elnézni egy KIKO üzletbe, mivel sokfelől hallottam a márkáról jókat, sok más bloggernél láttam a termékeikről teszteket, ezért már régóta kíváncsi voltam rá. Sajnos itthon nem elérhető, de egy külföldi kiruccanás során érdemes ellátogatni és körülnézni az üzletükben, mert bár netről is lehet rendelni, de azt én annyira nem preferálom, jobban szeretem a színeket meg ilyesmiket élőben lecsekkolni. A mai alkalommal szó lesz arról, hogy mit vettem, mit gondolok az üzletekről, amikben jártam, s hogy mennyire vagyok elégedett a megvásárolt termékekkel.


Először is a KIKO üzletek szerintem kialakításra teljesen olyanok, mint a PUPA, végülis mindkettő Milánóból ered. Viszont a termékeket illetően nekem sokkal jobban tetszik a KIKO, nyilván mindig az a jobb, ami nem elérhető. Árak tekintetében picit meglepődtem, mert valamiért az én fejemben az élt, hogy jóval drágább ez az üzlet, de nem. Szerintem egészen barátiak az árak és szuperek a termékek. Nem különösebben készültem konkrét tervvel, hogy mit szeretnék megvenni, úgy voltam vele, hogy körülnézek, aztán meglátjuk mi tetszik majd meg. Persze azért elképzelésem volt, elsősorban az ajaktermékek érdekeltek, mert azokat használom leginkább, s mivel épp matt folyékony rúzs lázban égtem, szerettem volna mindenképpen egyet - persze ilyesmit nem találtam. Viszont láttam csodaszép krémes highlightereket, az akkori Tropic Heat limitált kollekció részei voltak és egy pillanatra el is gondolkoztam, hogy megveszem, de aztán győztek az ész érvek, mert nem igen használnám ki. A rúzsokon kívül amik tetszettek még, azok a szintén limitált kollekció részét képező púder ecsetek, valamint az állandó kínálatban szereplő szemceruzák voltak. Utóbbi rengeteg színben elérhető és nem csak átlagos, unalmas árnyalatokban, ráadásul nagyon pigmentáltak is és az áruk is teljesen baráti.


Ajak termékek terén is óriási a kínálat, ennek ellenére itt nem sok minden győzött meg. 3 dolgot vettem, amiből az első az Unlimited Double Touch 110-es árnyalatban. Csak egy random érzés vezérelt, amikor kipróbáltam a kézfejemen, mert első blikkre azt hittem, hogy ez egy szájfény lesz, arra pedig nem volt szükségem. A szuper pigmentáltsága és a színe elsőre megvett kilóra, ezért nem volt kérdés, hogy megveszem. Aznap este az volt az első dolgom, hogy kipróbáltam és azóta elárulom, hogy messze ez lett az egyik kedvenc folyékony rúzsom. Két 3 ml-es részből áll, az egyik maga a folyékony rúzs, a másik pedig egy színtelen szájfény, amit célszerű szintén használni. A rúzs applikátora kissé kúp alakú, de könnyű vele dolgozni. Az illata pedig isteni vaníliás. Extrém jól pigmentált, elég belőle egy réteg, kiegyenlíti az ajkak barázdáit is és nem emel ki száraz részeket. A felkenés pillanatában még fényes, de száradás után félmatt lesz, ami jól is nézne ki, de így önmagában sajnos ragad. Ezért kell rá a másik oldal vagyis a fedőréteg, ami szintén egyszerűen használható annak ellenére, hogy nem szokványos az ecset kialakítása. Miután ez felkerült rá már nem ragad, viszont a szín nagyon fényessé, már-már vizes hatásúvá válik. A rúzs része apró csillámokat tartalmaz, de ez felvíve abszolút nem látszik. Maga a szín egy természetes árnyalat, teljesen hordható hétköznapokon. Van egy csipetnyi barna beütése, de amúgy inkább rózsaszínnek mondanám. A tartóssága is tökéletes - kb. 2,5 óra elteltével kezd el eltűnni a fényes réteg, anélkül hogy újra ragadni kezdene. Ekkor már inkább félmatt hatású, de még mindig hibátlan. Az ivást teljesen jól bírja, szívószállal különösen, nagyobb evésnél picit elkezd kopni, amit legalább egyenletesen tesz és fokozatosan fakul. De még mindezek mellett is szépen látszik az ajkakon 5-6 óra elteltével is. És még az állandó orrfújásaimat is elég jól viseli. Nem is szárít, ellenkezőleg, hidratál is valamennyire. Az ára pedig 8.95 euró. Nem igazán tudok belekötni 5/5* - ha üzlet közelében jártok érdemes vetni rá egy pillantást.


Két Smart Fusion Ajakkontúr ceruzát (2.50 euró/db) választottam még, amikből rengeteg árnyalat van és nagyon olcsóak is szerintem. Egyedül a színek elnevezését hiányolom, úgy egyszerűbb lenne szerintem beazonosítani őket. Az 530-as egy picit talán bordós lila szín, de egyértelműen a lila dominál benne, ezért is tetszett meg azonnal. Az 523-as pedig egy feltűnő pink. Mindkettő hegye pont annyira puha, hogy egyszerűen meg lehessen rajzolni velük az ajkak vonalát és ki is lehessen tölteni. Ezek is nagyon jól pigmentáltak, nem kell sokat szórakozni velük és szintén nem emelik ki a száraz részeket. A finisük matt, a színek pedig gyönyörűek szerintem. Ezek sem szárítanak, a tartósságuk csak átlagos. Evésnél látványosan kopnak, az ivást még elég jól viselik, szívószállal még inkább, de valószínűleg egy teljes napra nem őket használnám. Hegyezni én semmit nem szeretek, így a termék fele mindig elpazarolódik, mert tuti hogy a hegyük beletörik a hegyezőbe (vagy én nem találtam még normális hegyezőt, Ti milyet használtok?).

Az első benyomásaim nagyon pozitívak a márkával kapcsolatban, a termékek is nagyon szimpatikusak és bőven van még, amit szívesen kipróbálnék. Ha legközelebb olyan helyen járok, ahol van KIKO biztosan ismét körülnézek, rendelni nem igazán szeretnék, mert a szállítási költség kicsit sok.


Ti használtatok már bármit ettől a márkától?
Szerintetek mit érdemes kipróbálni tőlük?

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. A Double Touch rúzsok annyira érdekelnek már egy ideje, hogy szerintem netes swatchok alapján fogok rendelni, mert mostanában nem járok sajnos Kiko üzlet közelében, azt meg nem tudnám kivárni, mire végre fogok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ezekkel nem nagyon lőhetsz mellé, remélem neked is bejön majd. Amúgy igazán nyithatnának itthon is egy üzletet *.*

      Törlés

Címkék