Magister Maccarone Habkrém és Mézes Puszi Ajakbalzsam

kedd, november 21, 2017


Több, mint egy hónapja ismerkedem már a Magister Products termékekkel, s elérkezettnek láttam az időt, hogy megosszam veletek is a tapasztalataimat, első körben két szuper hidratáló készítményről.

A márka 100%-ban természetes natúrkozmetikumokat alkot meg, bőrgyógyászok segítéségével folyamatos vizsgálatokat végeznek. Elsődleges céljuk az érzékenyek bőrének hatékony hidratálása, a 40 év felettiek részére pedig anti-ageing termékek biztosítása, mindez kedvező árakon. A márkát dr. Mester Ildikót álmodta meg, aki farmakológus szakgyógyszerész, s a termékek fejlesztője. A motivációját pedig idézem: "Rá kellett döbbennem, hogy bár a gyógyszertárban készült kozmetikumok és az itt forgalmazott dermokozmetikumok már képviselnek egy minőségi szintet, sokszor még ezek a termékek sem mentesek káros összetevőktől, kőolajszármazékoktól, parabénektől. Úgy éreztem szükség van egy olyan termékcsalád létrehozására, mely gyógyszertári alapokon nyugszik, de kikerüli az azokban előforduló mesterséges anyagokat. Tehát ötvözi a nagy múltra visszatekintő gyógyszerkönyvi növényi alapanyagokat, a modern organikus vajakkal, olajokkal, a professzionális kozmetikai hatóanyagokkal."


A Maccarone Habkrémtől finom illatot és könnyed hidratálást vártam, ami még az én bőrömnek (normál/száraz) sem sok. 200 ml-es újrahasznosított tégelyben érkezik a rózsaszínű, habosan krémes állagú finomság. Ki szerette régen a Márka Meggy nevű italt? Én ezer éve nem találkoztam vele, de pontosan olyan illata van ennek a habkrémnek!😋 Bio édesmandula olaj (táplál), bio szűz kókuszolaj (selymessé tesz), meggymag olaj (antioxidáns - regenerál, véd az öregedéstől), bio shea vaj (nyutat és feszesít), E-vitamin, mandula kivonat és alkanna gyökér kivonat teszi ki az összetétel zömét. Allergénektől mentes, így érzékeny bőrűek sem teszik ki vele esetleges irritációnak a bőrüket. Az állaga gazdag, de szuper krémes, könnyen kenhető. Én fürdés után, még picit nedves bőrön szeretem használni, így tökéletes a hatása. Gyorsan beszívódik és intenzíven hidratál, napokig meg sem kell ismételnem a folyamatot. Ha száraz bőrre viszem fel, akkor nekem sok, nem szívódik be teljesen. Szárazabb bőrűek számára tökéletes lehet.


Vannak időszakok, amikor gyakrabban van szükségem ajakápoló használatára, s szinte évszakonként változik az ajkaim igénye a termékekre vonatkozóan. Jelenleg a Mézes puszi ajakbalzsamot használom felváltva két másikkal. 8 ml-es, csavaros a kiszerelés. Karácsonyi fűszeres illata van, ezért kimondottan ebben az időszakban fogom szeretni használni. A balzsam azonnal megolvad az ajkakon és kellemesen (nem ragacsosan) olajos érzést hagy rajtuk. A hidratáló hatásával elégedett vagyok, egyedül az ízével nem tudok megbarátkozni, mert az szörnyű. Bio kakaóvajat (hidratáló, bőrvédő), méz kivonatot (bársonyosít), méhviaszt (hidratál, ápol, regenerál), bio ricinusolajat, e-vitamint (regenerál), lanolint (puhítja a bőrt) tartalmaz. Örülök, hogy még egy természetes összetevőket tartalmazó ajakápolót is megismerhettem, mióta a drogériás verziókat teljesen kerülöm, azóta ritkábban fordul elő, hogy durván kiszáradna vagy cserepesedne a szám.


Az íze miatt az ajakbalzsam nem lett a kedvencem. Hidratálásban viszont mindkettő remekel, finom illatokkal is párosulnak és az árak is meglepően barátiak a minőségükhöz mérten. A kínálat pedig tele van izgalmas dolgokkal.


Vásároltatok már valamit a Magistertől?
Vagy kipróbálnátok valamit?

You Might Also Like

1 megjegyzés

Címkék