Őszi Avon Újdonságok

csütörtök, november 16, 2017


Úgy vettem észre, hogy az ősz kezdetével húznak bele igazán a márkák, s ilyenkor találkozhatunk a jobbnál jobb kollekciókkal vagy újdonságokkal. Az Avonnál sincs ez másként, ők is szuper újdonságokat hoztak el idén az őszi szezonra, ezek közül teszteltem én is néhány dolgot.

Az Avon sem szeretett volna kimaradni a jóból, ezért a márka történetében először, Koreai mintára ők is megalkották a saját fátyolmaszkjukat. Most már nem feltétlenül kell messzire mennünk és heteket várnunk a rendelésre, ha egy kis plusz ápolást szeretnénk nyújtani a bőrünknek, s ehhez a fátyolmaszkokat hívnánk segítségül. Ráadásul még az összetétele is egész jó, így szívesen veszem elő. Retinolt tartalmaz, bár nem túl nagy mennyiségben, de ez az egyik kedvenc összetevőm. A fátyolmaszk segít növelni a hyaluronsav termelést, ezáltal csökkentheti a ráncok megjelenését. A tasakban a maszk bőségesen át van itatva a szérummal, az anyaga puha, nem zavarja a bőrömet. A felhelyezése egyszerű, bár nem volt még olyan termék, ami tökéletesen illeszkedett volna az arcomra. A 15 perces hatóidő alatt rengeteg szérumot szív be a bőröm, ezért a levétele után már alig van mit beledolgozni. A bőröm üdébb és hidratáltabb lesz a használata után, irritációt nem okoz, nem csíp és az illata sem különösebben feltűnő. Használata után már nem kell egyéb termékekkel bajlódnom, egyelőre elég a hatás, amit önmagában nyújt. Annyira bőséges a folyadék a tasakban, hogy akár vissza is lehet tenni használat után, így spórolva vele, mert még egyszer-kétszer simán megszívja magát, viszont ennek én annyira nem vagyok híve higiéniai okokból, szóval kipróbáltam, de második használat után kidobtam. Szuper kis maszk ez a hazai kínálatban. Az eredeti ára 1099 Ft, de a novemberi katalógusban 3 db együtt csak 1200 Ft, érdemes kipróbálni, ha egyébként rajongtok a fátyolmaszkokért.


A limitált illatoknak ritkán tudok nemet mondani, így idén is kipróbáltam, én a 200 ml-es tusfürdőt választottam. Az illatjegyek nem nyomják el egymást benne, a gyümölcsök fanyarsága mellett pont ugyanannyira érezhető a fahéj kellemes aromája is. Az illat jó, de számomra ez most nem annyira különleges. A tusfürdő gyöngyházfényűen piros, jól habzik, s működik habfürdőként is. Az állaga picit talán sűrűbb, mint amit megszoktam, ezért valamivel többet is kell használnom belőle, de egyébként hozza a szokásos minőséget. Az illat nem maradandó a bőrön. A gyümölcsös illatvariáns termékenként (999 Ft) és szettben is elérhető. A tusfürdő és testápoló együtt jelenleg 899 Ft-ért érhető el.


Egy smink újdonságot is kipróbáltam. A multifunkciós szemceruza kétféleképpen is használható: a teljes szemhéjra vagy a vízvonalra. Én csak előbbit próbáltam ki, egy természetes natúr színben, mert szemhéj alap gyanánt szerettem volna bevetni. A szemceruza hegyezős kialakítást kapott, a kupak masszív, a külsején található szín pedig megegyezik a beltartalommal. Az állaga nagyon krémes és puha, ennek ellenére könnyű használni, gyorsan eldolgozható és nem áll össze a szemhéjon. Az árnyalat nagyon világos barna, szinte a szemhéjéval megegyező, s apró csillámokat tartalmaz. Elvileg vízálló, bevallom ezt nem ellenőriztem, de tényleg tartós. A csillámok nem túl feltűnőek, de nekik köszönhetően önmagában sem mutat rosszul egy tusvonallal. Nekem bevált szemhéj alapnak is, pozitívan csalódtam benne. Több színben is megtaláljátok, az ára pedig 2099 Ft.


Kipróbáltatok valamit az újdonságok közül?
Szerepel valami az Avontól a kívánságlistátokon?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék