Szempillaspirál katasztrófa

hétfő, május 14, 2018


Szeretnék egy szempillaspirált, ami intenzív színt ad a szempilláimnak és göndöríti is őket, miközben nem irritálja a szemeim és nem potyog le jó esetben is órákon belül. Ezek az elsődleges szempontjaim, mert a szempilláim hosszúságával és dússágával alapvetően elégedett vagyok. A helyzet viszont katasztrófa, mert a legtöbb szempillaspirál, amit az utóbbi időben használtam még a teljesen alap elvárásoknak sem felel meg.

Catrice Glam & Doll False Lashes Szempillaspirál
Ennek szeretem legjobban a kialakítását és a keféjét is, ami szilikonos, vékony és nem túl nagy, könnyen elérhető vele minden szál. Korábban említettem, hogy ez az a spirál, ami felkenés után pár percig magától is göndörré teszi a szempilláimat, amik aztán persze kiegyenesednek hamar.. Nem tapasztja össze őket, szépen hosszabbít is és a feketeség is tetszik, bár nem kiemelkedően intenzív, mint ahogy a csomagoláson fel van tüntetve..😁 A használata is könnyű, viszont 1-2 óra elteltével a szemem alatt és a szemhéjamon is ott látom az apró darabkáit, így nem szeretem felkenni. Pedig összességében a mai bejegyzésből ez lenne a legjobb.

Catrice Lashes to Kill Ultra Volume Szempillaspirál
Egy barátnőm ajánlására vettem meg annak idején, a keféje ennek sem rossz. Vékony és egyszerű vele befesteni minden szempillát. Szép színt ad, kevésbé potyorászik el, nem eredményez pókháló hatást, szépen szétválaszt és nem igazán dúsít, ellenben irritálja a szemeim. Amikor ezt viseltem konkrétan egész nap a szememet dörzsöltem, be is pirosodott, így bár ez a saját érzékenységemből is adódhat, szintén katasztrófának ítélem meg.


Essence Forbidden Volume Szempillaspirál
A márka spiráljai mindig kis ducik, ennek az ecsete még jól használható, vékony és sűrű sörtés. Limitált kiadás volt, szóval már nem valószínű, hogy belefuthat bárki. Szépen szét választja a pillákat és megszínezi őket, de órák múltán ez is lepotyog és nem göndörít egyáltalán. A hihetetlenül dús szempillák, amiket ígér valahogy elmaradnak, abszolút nem dúsít.

Essence Instant Volume Boost Szempillaspirál
A katasztrófa verseny első helyezettje lett, úgy ahogy van borzalmas. Elvileg 10 mp alatt el lehet készülni vele, ami lehetetlen több okból is, bár ez a legkevesebb. A keféje ugyancsak vékony, de a festék nagyon folyós. Gyakorlatilag amint elkezdtem vele festeni a szempilláimat összetapasztja az egészet, a szemhéjam azonnal tiszta festék lesz (kivételesen nem az én bénaságomból eredően 😄), bónuszként pedig még irritál is, így az eredmény az azonnal lemosás. Vízálló, de szerencsére még így is hamar el tudtam tüntetni magamról.


Mindegyik szempillaspirált kipróbáltam úgy is, hogy előtte szempilla göndörítővel rásegítettem az íveltségre, de ugyanúgy pár perc elteltével kiegyenesedtek a szempilláim. Pedig a göndörítő, amit használok tényleg elég jó.

Van néhány szempillaspirál, amire a sok mellényúlós 'katasztrófa' ellenére is kíváncsi lennék. Örülnék, ha találnék végre egy normálisat. Ezek magasabb árkategóriájúak, de őket ajánlották figyelmembe:
  • Clinique High Impact: Konkrét kiszemeltem még nincs, de első helyen szerepel a márkától a kívánságlistámon egy spirál, ami a legfontosabb, hogy érzékeny szeműek is használhatják őket. KM-en ez a típus elég jó értékeléseket kapott. Ahogy néztem az áruk is jóval kedvezőbb, simán egy szinten van egy drágább drogériás márkáéval, így valószínű, hogy bepróbálkozom eggyel.
  • Estée Lauder Sumptuous: Egy olvasóm ajánlotta, szerinte nagyon jól göndörít és megéri az árát.

Neked melyik a kedvenc szempillaspirálod és miért pont az?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék