Nyári Szerzemények 2018 | Notino, Blanche, Avon

vasárnap, szeptember 02, 2018



Megint azt kell mondanom, hogy nem a szépségápolással kapcsolatos vásárlásaim vannak túlnyomó többségben, valahogy szívesebben költök élményekre és utazásra. Azért persze két hónap alatt pár dolog összegyűlt, amit beszereztem.

A szokásos Notino rendelésemmel most leginkább a nyaralásra vásároltam be. Féltem, hogy kifogy a kedvenc naptejem, inkább rendeltem egyet pluszban a Bioderma Photoderm MAX SPF30-ból. A kedvenc micellás vizemből - Bioderma Sébium H2O - mini kiszerelést vettem, egyáltalán nem éri meg, de utazáskor praktikusabb, mint a nagyot elpakolni. Ezer évig kitartanak a körömlakkjaim, mivel csak a lábkörmeimet festem velük, de mostanra már az is elfogyott, így most a Dermacoltól választottam egyet, 03 neon pink árnyalatban, mi másban. A Nivea Mix Me testápolók már megjelenésük óta érdekeltek, ez a hármas csomag jó vételnek tűnt, aprócskák, kiválóak nyaraláshoz, utazáskor és az illatuk is három különböző. Nem telhet el nyár vizes permetek nélkül, most az Uriage Termálvizet próbáltam ki. A Nivea Magic Pearl limitált kiadás, alapjáraton szeretem a márka dezodorait, úgyhogy bedobtam ezt is a kosárba.


Alig vártam, hogy megérkezzen a Blanche rendelésem, melyben két nagyon izginek tűnő termék foglalt helyet. A Hidratáló Arcpermet hialuronsavval jó kis hidratáló kiegészítésnek ígérkezett, többet reméltem tőle, mint az egyszerű termálvizektől. Ha lúd legyen kövér alapon rendeltem a permet mellé egy arcpakolást is, úgy is szükségem volt egy pórustisztító darabra. A Matcha Teás Arcpakolás C-vitaminnal ígéretes összetevőket tartalmaz, ezért a pórustisztítás mellett valami pluszt is vártam tőle. Hozzá pedig ajándékba járt egy ecset.


Az AVON-tól érkezett nyári csomagok sem mondhatóak unalmasnak, nyári illatú tusfürdők: a Carribean Colada kókuszos, édes illat - a Fruity Margarita pedig színtiszta mandarin, multivitamin. Új árnyalatokkal bővültek a True szájkontúrceruzák, amiből kettő szín érkezett hozzám: Blushing Mauve és Plum Wine. Illetve a True Nutra Effects Micellás arctisztító kendőkből is érkezett egy csomag, ami akkor a legpraktikusabb, ha nem akarok vattakoronggal és sminklemosóval bajlódni, egy termékkel szeretném letudni az arcápolás ezen részét vagy csak simán kezet törölnék útközben.


Egy DM akció keretében 2000 Ft feletti Balea termék vásárlás esetén 1 Ft-ért lehetett strandtáskát venni. Ami átlagos méretű, strapabíró, szép, van benne plusz zseb és cipzáras is. Duplán is kihasználtuk ezt az akciót, így jó sok Balea terméket "kellett" venni. A Balea Aqua Zselé már egy ideje kívánságlistás volt, lehűtve nyáron felüdülés felkenni. Az After Sun tusfürdő örök klasszikus, igazi napfény illatú. A Cocos Ananas pedig gyümölcsös, tipikus nyári illat. A Moonlight Flyes borotvahab limitált kiadású, legalábbis azt hiszem. Adtam egy esélyt a Hippie Vibes fátyolmaszknak, ami vízhiányos-száraz bőrre való. A Pure Frische Sampon pedig azért érdekes, mert egyszerre ígér megoldást zsíros fejbőrre és száraz hajvégekre.



Ti kipróbáltatok valami érdekeset az utóbbi időben?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék