AVON Anew Vitale Perfect Skin Arcápolók

csütörtök, augusztus 30, 2018


Teszteltem a megújult AVON Vitale Perfect Skin arcápoló termékcsaládot, ami a bőr hidratáltságát hivatott elősegíteni. Vegyes véleményem alakult ki a termékekről, van köztük abszolút kedvenc, kiváló hétköznapi darab és csalódás is.

Végre valahára egy BB krém, ami ér is valamit. Az Anew Vitale Perfect Skin BB krém állaga a temperáéhoz hasonló, de könnyű kenni. Az illata kellemes, nem tolakodó. Határozottan hozzájárul az XXL-es pórusaim ideiglenes elrejtéséhez, vagyis sokkal kevésbé láthatóvá tételéhez. A színe inkább világos, de alkalmazkodik a bőrszínhez. Nincs kimondott fedése, nem ér fel egy alapozóval, de egységesebbé teszi a bőrt és pirosság esetén is működőképes. Nekem ez már óriási szó, hogy legalább pár óráig nem kell a pórusaimmal szemeznem, ezáltal pedig a bőrképem is sokkal szebb. 20-as fényvédő faktorral is rendelkezik, bár önmagában talán ez nyáron kevés, de azért nem rossz. Hidratálást és mattítást ígér, ami így egyszerre elég érdekes. Valamennyire matt finisű, de szerencsére nem tünteti el az arcról az összes életet és meszel élettelenre. A hidratáló hatását nem érzékeltem, a faggyútermelés szabályozása pedig hosszútávon fog kiderülni. Mindenesetre én már elégedett vagyok, mivel a legnagyobb problémám mindig a pórusaim tisztítása és eltüntetése.

Ha hozzám hasonlóan halálra idegesítenek a pórusaid, s szeretnéd legalább kis időre eltüntetni őket, szerintem próbáld ki.


Ezzel szemben a Vitale Perfect Skin Revitalizáló Arcfrissítő már nem annyira lett a szívem csücske. Az illata tömör hajlakk, már eleve ez nem túl bizalomgerjesztő számomra. Az INCI második eleme denat. alkohol, ami szárító hatással van a bőrre, azért a teszt kedvéért kipróbáltam, de nem hagyott bennem mély nyomot. Vattapamacsra, vagy egyből arcra öntve is használható, szinte semmit nem csinál a bőrömmel.

A Vitale Perfect Skin nappali krém gyümölcs illatú, annyira nem lehelet könnyű állagú, de hamar beissza a bőröm és nem nehezíti el vagy teszi ragacsossá. Jól hidratál, nem okoz pattanásokat és véd a nap káros sugaraitól is, mivel 25-ös fényvédőfaktorral rendelkezik. Strandra vagy egy biztosan napon töltött teljes napra nem ezzel kenném be az arcom, de ha csak reggel jövök, este megyek és alig vagyok közben valahol, arra az időre bőven megvéd.



Nektek van jól bevált AVON-os arcápolótok?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék