Paula's Choice Defense fényvédő & Hylamide Pore Control

péntek, április 05, 2019


Karácsony óta használom szorgosan ezt a két kozmetikumot, amikhez nagy reményeket fűztem. Ennyi idő alatt már volt idejük bizonyítani, szóval mondom, hogy mit tudnak, mennyi igaz a szépen csengő ígéretekből.

A Skinsmart webshopot már senkinek sem kell bemutatni, jobbnál jobb kozmetikumok kaphatóak online, szebbnél szebb és bőrbarátabb összetevőkkel. Vannak olcsóbb és elég drága kategóriás érdekességek is, utóbbiból régóta kívánságlistán várakozott már néhány, amiből kettőt végre megszereztem.

A Paula's Choice DEFENSE termékcsalád decemberben még újnak számított, különlegessége:

5 fő környezeti ártalommal szemben védi és erősíti a bőrt. Antioxidánsokat, superfood, bőrvédő és bőrnyugtató összetevőket használ, melyek együttese növeli a regenerációs képességet és hozzájárulnak az ellenálló védőréteg egészséges működéséhez. Az édesgyökér kivonat jó pigmentfoltokra, gyulladáscsökkentő, nyugtató hatást biztosít. A kivi kivonat nagy mennyiségben tartalmaz B, C, K vitaminokat, amik természetes antioxidánsok. Az argán olaj szintén a gyulladáscsökkentést és hidratációt segíti elő. C-vitaminnal, niacinamiddal és további 12 antioxidánssal gazdagított a formula.
Évek óta keresem a tökéletes fényvédőt, ami nem mattít élettelenre, de nem is zsírosít. Nem csípi a szemem, nem irritál. Gondoltam teszek egy próbát Paula-val, életem eddigi legdrágább fényvédőjével. A DEFENSE Essential Glow Moisturiser SPF 30 megfelel minden elvárásomnak: fizikai szűrőket tartalmaz, nyugtató összetevőkkel turbózták fel, természetes ragyogást, kellemes hidratálást ígér a megbízható fényvédelem mellett.


A 60 ml-es, praktikus tubusos kiszerelése baromi drága, de legalább viszonylag sokáig elegendő. Az állaga kellemes, adagolhatósága könnyű, enyhén színezett, de ez nem azért van, mert fed is. Őszre, télre mindenképpen tökéletes, nekem olykor alá kell hidratálnom, ezért szerintem plusz hidratáló nélkül tavasszal és akár nyáron is megfelelő lehet.

Bátran kijelenthetem, hogy életem eddigi legjobb fényvédője, mert:
  • gyorsan beszívódik
  • természetes ragyogást ad a bőrnek (egészséges bőrfény)
  • semmilyen irritációt vagy pattanást nem okoz
  • nem csípi a szemem
  • nem tömíti el a pórusaimat
  • hidratál
  • nem fényesedik át
  • kényelmes viselni

A Hylamide Pore Control Boosterre mi másért is fentem volna a fogam? Mert minden szépet és jót ígér az engem leginkább zavaró problémámra: tág pórusok és az eltömődésük csökkentése. Ezen kívül a bőr túlzott olajosodásának visszafogásával, valamint a kombinált bőr száraz és zsíros területeinek összehangolásával is kecsegtet, anélkül hogy szárítana.

Pipettás adagolója van, amire érdemes figyelni, mert akkor is csöpög, ha nem nyomom. Az állaga akárcsak egy szérumé, illata nincs, azonnal beszívódik a bőrbe. Nem szárít, de hidratálót ugyanúgy használok következő lépésként. Több téren is hasonló a The Ordinary Niacinamide Szérumához, a bőr zsírosságát ugyanúgy visszafogja, szabályozza az olajtermelést és egy teljesen egészséges tapintású bőrt eredményez, annyi különbséggel, hogy a Pore Control Booster mindezt úgy teszi, hogy közben egyáltalán nem szárít. A pórusok méretén talán egy ici picit segít, de az eltömődésüket nem gátolja.

Nagy mennyiségben niacinamide-ot tartalmaz, ami csökkenti a bőr zsírosságát. Bőr textúrát javító peptidek, keserűgomba koncentrátum (csökkenti a pórusok méretét), tengeri fermentációk (a bőr olajtermelését segítenek szabályozni).
Nem rossz kozmetikum, de kevés dolgot hoz az ígéretei közül, a legfontosabbakat pont nem, viszont az ára nagyon drága a teljesítményéhez képest. Gyakorlatilag a negyed annyiba kerülő TO Nia hasonló hatással rendelkezik, csak annak kevésbé kellemes az állaga, ragacsos érzetet hagy a bőrön és szárít is, de ez a nagy árkülönbséget szerintem egyáltalán nem indokolja.


Konklúzió: A véleményem én mindig az alapján is alkotom, hogy az árukhoz képest mennyire érik meg egy termékek. A DEFENSE Essential Glow tökéletesen működik a kombinált bőrömmel, és ez az első fényvédő, amit örömmel kenegetek reggelente. Nagyon drága, de minden ml-je megéri, mert semmi negatívumot nem tapasztaltam vele, csak jót tudok róla írni. A Hyalmide Booster Pore Control viszont indokolatlanul drága, a hatékonysága nem arányos vele semmiképp, sajnos nem hozta a reményeket, amiket fűztem hozzá, így továbbra sincsenek orvosolva a fő problémáim. Ettől függetlenül szeretem, de nem lesz újra vevős, mert az árát nem éri meg.


Ti megtaláltátok már a tökéletes fényvédőt?
Szerintetek mit érdemes kipróbálni a Skinsmart-on lévő drágább márkák közül?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék