Extrem Black szempillaspirál - MARIONNAUD

hétfő, szeptember 08, 2014


Megmondom őszintén, még sosem használtam egyetlen sminkterméket sem, ami a Marionnaud parfümériából való, de mivel ajándékba kapta a Címlaplány minden döntőse, ezért nagyon kíváncsi voltam, hogy mit fog tudni, mivel a spirál addig ismeretlen volt számomra. A mai bejegyzésből pedig kiderül, hogy pontosan mi is bújt a dobozban, és mit tud ez a termék a gyakorlatban.

Kezdjük azzal, amit a márka ígér: "A kollekciót a természetes szépség inspirálta. Selymesen sima, lenyűgöző textúrája egy gyengéd érintést idéz, amely felébreszti az érzékeket. Marionnaud hullám-spirál, intenzív fekete formula kombinálva egy 3 hullámú kefével, ami csomómentes, extrém hatást kelt."


A csomagolása ezüstös, visszatükröződő, megtalálható rajta mindenféle felirat matrica, kopásállóan. Az egyetlen probléma vele, hogy előszeretettel gyűjti az ujjlenyomatokat, és ez rendesen meg is látszik rajta. A tubus egyébként megfelelően kézre áll és jól használható.


Amikor megláttam a spirál fejét, picit meglepődtem, mert ezelőtt még sosem találkoztam ilyen formájúval (pedig nem vagyok földönkívüli), egy kissé tartottam is tőle, hogy hogyan lehet majd ezt jól használni, hiszen teljesen hullámos a kialakítása. Igazából azóta sem lett a kedvenc fazonom, valamiért annyira nekem nem jön be, és használni sem a legpraktikusabb, de megoldható és nem jelent különösebb problémát sem, egyszerűen csak nem túl kényelmes megoldás számomra.


Ennek ellenére, a külseje miatti aggodalmam rögvest elszállt miután megláttam, hogy milyen pillákat eredményez ez a spirál. Hihetetlenül könnyed viselni, vagy nem is tudom hogyan fogalmazzak. De ez az első spirál, aminél nem érzem egyáltalán, hogy a festék a pilláimon lenne, nem nehezíti el őket, nem tömörül össze a festék és nem is csomósodik össze. Nem tapasztja össze a pillákat. Ráadásul nagy felüdülést jelentett az is, amikor pillanatok alatt el tudtam távolítani micellás vízzel. Nyilván egy olyan terméktől, ami nem vízálló ezt várja az ember, de még sem mindig ezt tapasztaljuk. Azt viszont nem állítanám, hogy extrémen kezdene bármit a pillákkal, minimálisan hosszabbít és dúsít, de azért műszempilla hatást szerintem senki ne várjon tőle, sőt kifejezetten természetes a hatása, olyan, mintha nem is használtál volna spirált. Az eredményt pedig 1 réteggel értem el, mivel továbbra sem szeretem rétegezni. A spirál ára: 2590.-

Használtad már ezt a spirált?
Vásároltál már a Marionnaud saját márkás sminktermékei közül?



You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Szia Barbi!
    Ma találtam rá a blogodra, miután látogatást tettél nálam, és meg kell, hogy mondjam, nagyon örülök, hogy itt vagyok! Fel is iratkoztam hozzád egyből. =)
    Amint látom, nagyjából egyidősek a blogjaink, és a gondolkodásmódunk is sok mindenben hasonlít (üdv a Fifty- trilógia rajongók klubjában).
    Nem akarok kisregény írni, de az oldalhoz gratulálni szeretnék, és kívánok, hogy sokszor fussunk még össze a virtuális térben! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Nóri! Köszönöm a kedves szavakat, örülök, hogy tetszik az oldal, és remélem úgy lesz! :)

      Törlés

Címkék