Ismerkedés a Paula's Choice hámlasztókkal!

csütörtök, április 30, 2015


Néhány blognak, a krémmániának és a sok áradozásnak köszönhetően kezdtem el egyre inkább érdeklődni a Paula's Choice iránt, olyan sok szépet és jót olvastam róluk, szinte már csodatermékeknek vannak kikiáltva a márka termékei. Folyamatosan nézelődtem, véleményeket olvasgattam, aztán egyszer csak elhatároztam, hogy teszek egy próbát. Persze voltak fenntartásaim, mert korábban a Manna szappanokról és társairól is ódágat zengtek, de nekem abszolút nem váltak be, teljesen semlegesek hatással voltak a bőrömre. Elsősorban a hámlasztókra voltam nagyon kíváncsi közülük, ezért három félét is megrendeltem tasakos mintában, illetve egy fényvédőt is ki szerettem volna próbálni, úgy hogy ezekről lesz most szó.

Mindenképpen plusz pontként említeném meg, hogy lehet vásárolni tasakos mintákat, illetve néhány termékből delux kiszerelést is, így nem kell látatlanban elköltenünk egy rakat pénzt, hanem ki tudjuk próbálni, hogy mit szeret a bőrünk, mert a teljes kiszerelések árai nagyon borsosak, viszont ha valamiről már tudom, hogy jó hatással van és bevált, szívesebben ruházok be rá. A termékek összetevői nagyon szépek, nem tartalmaznak illatanyagokat, sem alkoholt, ezen kívül állatokon sem tesztel a márka.

Kombinált bőröm van, ami időnként érzékeny, és jelenleg a tág pórusaim zavarnak rajta legjobban, pattanásaim ritkán jönnek elő. Amit mindenképpen elvárnék egy kémiai hámlasztótól, hogy tisztítsa ki a pórusaimat, ez az alap. Nyilván egy terméktől csodát inkább hosszú távon lehet elvárni, nem pár hétre elegendő minta alapján, de azért ennyi idő alatt is bizonyítania kellene valamit, hogy megvásároljam nagyobb méretben is.

Skin Perfecting 2% BHA Liquid: Kombinált és zsíros bőrre való, gyulladáscsökkentő hatású, segít a tág pórusok méretének normalizálásában. Hatásos pattanások, mitesszerek, keratosis pilaris, tág pórusú, nagyon érzékeny és rozaceás bőrre. Nagyon folyékony, vizes állaga van, emiatt egyszerűbb vattakoronggal használni, ami valamennyire pazarlás, de még így használva is ragad tőle a kezem, és hiába mosom meg, ez így is marad egy darabig. Naponta használtam, minden este, körülbelül 2 hétre elegendő mintám volt belőle, egy tasak több alkalomra elegendő mennyiséget tartalmaz. Több idő kellett neki mire teljen beszívódott és nem ragadt az arcom, de igazából nem tapasztaltam semmilyen hatását a tesztelgetés alatt, nem tisztította ki a pórusaimat sem, ezért nem érzem azt, hogy szükségem lenne rá. Lehet, hogy velem van a baj, és immunis vagyok mindenre, mert sokaknak bevált ez a hámlasztó.

Skin Perfecting 8% AHA Gel: Normál, száraz és kombinált bőrre ajánlott, hatásos öregedő, ráncos, foltos és egyenetlen bőr esetén. Kisimítja a bőrt, halványítja a foltokat és serkenti a kollagén termelést. Géles állaga van, ami pont megfelelő ahhoz, hogy kézzel jól eloszlatható legyen, és nem is marad nyoma a kezemen. Hetente kétszer használtam általában, szintén több mintám volt belőle. Ha enyhén nedves bőrre vittem fel, akkor picit csípett, ami állítólag AHA-nál normális, és nem is tartott sokáig, száraz bőrön viszont egyáltalán nem. Másnapra tapintásra sokkal puhábbnak éreztem a bőrömet és egyenletesebbnek a bőrfelszínt, de ennél sem tapasztaltam azt, hogy tisztítaná a pórusaimat.

Resist Daily Pore-Refining Treatment 2% BHA: Kombinált és zsíros bőrre való, ultra-könnyed állagú folyadék, ami gyengéden hámlasztja a bőr felszínét és a pórusok belsejét, valamint anti-aging hatóanyagai révén csökkenti az öregedés látható jeleit. Hatásos ráncok, pattanások, mitesszerek, tág pórusok, pirosodásra hajlamos, rozaceás és öregedő bőr esetén. Szintén egy vizes állagú termékről van szó, de ennek sem marad nyoma a kezeimen, és hamar beszívja a bőröm. Ennél is azt tapasztaltam, hogy simább és egyenletesebb, nyugodtabb lett tőle a bőröm a használata után. Ez az a hámlasztó, aminél azt éreztem, hogy szereti a bőröm és jól esik neki. Nagy bánatomra viszont ebből pont nincs delux kiszerelés, a teljes méretűre pedig azért még nem merek beruházni rögtön, így sajnos egyenlőre feledésbe kell merüljön.

Resist Super-Light Wrinkle Defense SPF30: Kombinált és zsíros bőrre való ásványi alapú fényvédő. Hatásos ráncok, tág pórusok, pigmentfoltok, rosacea, extra érzékeny és öregedő bőr esetén. Hidratál, fényvédő is van benne, szépek az összetevői: valahogy így jellemezné mindenki álmai fényvédőjét. Enyhén színezett, könnyed állagú, könnyen kenhető, nem hagy maga után fehéres réteget. Az illata nem is tudom mihez hasonlít, de nincs baj vele, tetszik és minimális. Egységesíti a bőrt, alkalmazkodik a bőr színéhez és jól lehet rá sminkelni is. Az egyetlen problémám vele az, hogy ha nem kenek alá külön hidratáló krémet, akkor nekem nagyon szárítja az egyébként kombinált bőrömet. De tényleg nagyon, rendesen látszik hogy hámlik és húzódik a bőröm utána. Már pedig ez elég nagy probléma, mivel ez elvileg egy fényvédővel ellátott hidratáló akar lenni. Ez az egyetlen baj vele, de ez éppen elég ahhoz, hogy ne vágyjak rá nagy méretben, mert ahhoz sajnos elég drága, hogy még külön krém is kelljen hozzá, hogy használni tudjam, sajnálom.

Egyébként nem vagyok a híve annak, hogy egyszerre, vagy egymás után, állandóan különböző kencéket kenjek magamra, szerintem ez a kísérletezgetés sem tesz túl jót a bőrnek; de valahogy csak ki kell próbálni, hogy mi jó neki és mi nem, azért túlzásba nem viszem. Mindent egybevetve rosszat nem tudok mondani egyikre sem, mert nem ártottak, nem irritáltak, de közülük a 8%-os AHA és a Resist 2% BHA az, amire azt mondom, hogy valamit csinált a bőrömmel, a Resistet szívesen próbálgatnám tovább Delux-ban, de ezt leszámítva nem hagytak bennem mély nyomokat. Most eBay-ről rendeltem egy 4%-os BHA hámlasztót, az nagyobb kiszerelés és barátibb árú, mint a teljes kiszerelésű PC-k, úgyhogy meglátjuk hogyan fog beválni, később még lehet, hogy ehhez a márkához is visszatérek.


Használsz kémiai hámlasztót? Ha igen milyet?
Milyen termékeket próbáltál már Paulától?



P.S: Már csak ma éjfélig van lehetőséged jelentkezni a blogszülinapi nyereményjátékra, ha még nem tetted meg, de szeretnél részt venni, ITT megteheted!

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék