Elfogyott termékek! Újra venném? #3

csütörtök, április 02, 2015


Ismét összegyűlt egy jó nagy adag elhasznált vagy kidobásra ítélt termék, úgy hogy itt az ideje, hogy írjak róluk, aztán mehetnek a kukába.



AVON Senses Mood Therapy tusfürdő - Indulgent: Ez a kedvenc Avonos tusfürdőm, nagyon kellemes vaníliás illata van, pont elfogadható mértékben, nem erős és nem túlzó, így nem a hamar megunós fajta. Megfelelően habzik is, jó árban van, viszont sajnos kifutó termék, de szerencsére van még belőle egy. Újra venném!

Palmolive Naturals - Smooth Delight és Delicate Care tusfürdők: Időnként jó kis akció szokott lenni a Palmolive tusfürdőkre a DM-ben, olyankor érdemes kipróbálni őket, akadnak köztük jó darabok. Krémesek, de ennek ellenére még habzanak is megfelelően. Az első macadamia és kakaó kivonatot tartalmaz, a másik pedig mandula illatú, mindkettőnek imádtam az illatát, az egyiket hajszálnyival jobban szerettem, de már nem tudom megkülönböztetni, hogy melyik volt. A feladatát ellátja, ennyi. Újra venném!

Naturia bőrradír: A feketeribizli illatot választottam, mert az tetszett a leginkább. Tubuson keresztül lilás színe van, kinyomva enyhe lilás, majd eloszlatás után teljesen úgy néz ki, mint egy mosópor. Fehérré változik, és apró kék szemcsék találhatóak benne, melyeknek az erőssége számomra pont megfelelő, hatékonyan radíroznak, és kellemes tapintású bőrfelszínt hagynak maguk után. Az illata sem a művies fajtából való, használat közben is szerettem. Az ára is teljesen elfogadható. Újra venném! De mivel épp megtaláltam a kedvenc testradírom, amit nem tud überelni, így a közeljövőben kétlem, hogy újra vásárolnám.


L'Oreal Elseve Fibralogy hajszálvastagító sampon: Kifejezetten vékony szálú hajra ajánlják, minden szépet és jót ígér. Őszintén szólva nem nagyon hittem neki, de mivel annyian áradoztak róla, néhány bloggernél is jókat olvastam róla, így kíváncsivá tett. Az illatával nincs baj, az állagával nincs baj, de ennyi. Nem tud semmivel sem többet, mint a szeretett samponjaim, a hajszálakat sem vastagítja, nem művel csodákat, sőt alul is maradt a többivel szemben. Nem venném újra!

Garnier Fructis Color Resist Fresh Color Revive hajerősítő sampon: Alapjáraton szeretem a Fructis samponokat, pontosabban eddig konkrétan egyet, ami az Oil Repair 3, azt újra is venném bármikor, viszont ettől annyira nem estem hasra, kifejezetten festett hajra ajánlják, de ettől függetlenül a másikat sokkal jobban szeretem. Egynek elment, tette a dolgát, de a másikat jobbnak érzem. Nem venném újra!

AXE Anarchy női dezodor: Még a tavaly márciusi Pixibagben lapult, akkor nagyon örültem neki, hogy kipróbálhatom, az illata már elsőre nagyon megtetszett, később sorra is került rendszeres használatra, de sajnos az illatánál többet nem tud. Izzadásgátló funkciója zéró, sőt többet árt mint használna, a vége felé már az illata is kezdett kellemetlenné válni, alig vártam, hogy elfogyjon. Nem venném újra!


Himalaya Herbals Neem maszk: Erről az arcmaszkról volt már szó jó néhányszor, nem is nagyon tudok újat mondani róla. Kötelező kellék nálam, nagyszerűen tisztítja a pórusokat, mattítja a bőrt, és mindent tud, amit kell. Kombinált-zsíros bőrűeknek csak ajánlani tudom. Természetesen már újra is vettem azóta!

Garnier Essentials Sensitive nyugtató tonik vitaminnal: Nagyon sokáig kitartott, mentes mindenféle káros összetevőtől, az érzékeny bőrűeknek különösen jó barátja: nem irritálja és nem zsírosítja a bőrt, számomra ezidáig ez a tökéletes tonik, az első ami bevált és hibátlanul teljesíti a feladatát. Már újra vettem!

Maybelline The Rocket Volum' Express szempillaspirál: Volt már róla teszt, szerettem használni, tökéletes a keféje, szépen hosszabbítja a szempillákat. Vízálló verzióban volt meg, ami ténylegesen is vízálló volt, vagyis lerobbanthatatlan, még micellás vízzel sem jött le olyan egyszerűen. Most van jó pár másik szempillaspirálom, de a későbbiekben szívesen újra venném, bár talán inkább ezúttal nem vízálló verzióban.

Bebe halvány rózsa ajakápoló: A Labello testvére, az én véleményem szerint csak divat ajakápoló, rajtam nem tudott semmi különlegeset, csak minimálisan hidratált, pedig még csak nem is vészes állapotú ajkakon használtam, ebből kifolyólag a cserepes ajkaknak lófütty esti fényben. Nem venném újra!

Balea Aloe Vera ajakbalzsam: Ez a termék sem a kiváló ajakhidratáló képességéről lesz híres, viszont ennek legalább az illatát kedveltem, minimálisan hidratált is, és kicsit szájfényre hajazott mikor az ajkakra került. Hébe-hóba elhasználtam, de nem venném újra!


Iseree vattakorong: Továbbra is a Lidl saját márkását vásárolom újra és újra, nekem ez vált be a legjobban, nem morzsolódik, nem szöszölődik, tökéletes. Újra vettem már azóta párszor!

AFY arcpakolás: eBay-ről rendeltem ezt a maszkot, ami pórustisztító pakolásként funkcionál, először mindenképp mintát szerettem volna belőle, és jól is tettem, hogy nem rögtön teljes kiszerelésben rendeltem meg. Mert csak úgy árad belőle a parfüm/alkohol szag, már csak ebből kifolyólag sem lenne túl jó barátja az én érzékenyebb bőrömnek hosszútávon. Egyébként egy fekete színű, sűrűbb massza, ami a lehúzhatós fajta. Kb. 10 perc alatt megszárad, de nem tisztítja ki semennyire sem a pórusokat. Nem venném újra!

Balea kényeztető arcmaszk eper- és joghurt kivonattal: Ezt a maszkot még az Anikótól nyert csomagom tartalmazta, két tasakból állt, az egyiket használtam el, bár nem kellett volna abból sem az egészet egy alkalommal felkennem, mert bár az utasítás szerint így kell használni, de szerintem teljesen fölösleges; rengeteg termék van a tasakban, ami minimum 2 alkalomra tökéletesen elegendő. Az illatával nem vagyok kibékülve, mert nagyon mű illata van, mint a gyerek epres fogkrémnek, és 15 percig fent hagyva már-már fullasztó érzés ezt a tömény illatot szagolni, viszont a hatása kielégítő volt: nagyon szépen hidratálta a bőrömet, ami puha tapintású volt a használata után. Örömmel fogom elhasználni a másik tasakot is, viszont nem hiszem, hogy magamtól újra fogom vásárolni!

Paula's Choice hámlasztók és fényvédő: A PC mintáim nagy része is elfogyott már, vegyesek az érzéseim velük kapcsolatban, de szándékosan nem fejtem ki most bővebben a véleményem, mert szeretnék egy külön posztot szentelni nekik.

P.S: Blogszülinapi nyereményjáték zajlik a blogon, ha még nem láttad, de szeretnél rá jelentkezni ITT megteheted!


Van olyan termék ezek között, amit Te is használsz?
Esetleg olyan, amiről más a véleményed?




You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Az Elseve sampon nekem kifejezetten büdös volt, a szaga miatt nem is fogom újravenni, pedig én éreztem a hajszál vastagító hatást. A Fructise samponokat viszont imádom, jó illatúak és teszik a dolgukat, ezzel a színvédőssel sem volt gondom - bár én már tíz éve feketére festetem a hajam, abból már sosem fog kikopni a szín :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor te pont fordítva vagy vele :D A festett hajra való samponnal nekem sincs különösebb problémám, csak egyszerűen azt érzem, hogy a másik többet tud és jobb a hajamnak.

      Törlés

Címkék