Maybelline One by One Volum' Express szempillaspirál

csütörtök, május 21, 2015


A szempillaspirál tesztek nem tartoznak a kedvenc témaköreim közé, mert értelemszerűen le szükséges fényképezni hozzá a saját szempilláimon viselve is őket, ami nekem nem igazán az erősségem. Egyszerűen sosem sikerül normálisan, pedig egy tucat kép készül mindig, ráadásul annyira nem is élvezem, hogy a szemeimet fényképezem egy óráig.. :D Viszont időnként akadnak említésre méltó vagy éppen méltatlan termékek, amikről feltétlenül szeretnék írni, úgyhogy lássuk is.

A Maybelline szempillaspirálokkal összességében eddig csak jó tapasztalataim voltak, az egyik legjobb drogériás márkának tartom őket ilyen szempontból, náluk szerintem mindenki megtalálhatja a kedvére valót. Ezzel a fajtával én még nem találkoztam, nem láttam egyetlen állványon sem (vagy csak nem figyeltem eléggé), sőt mielőtt hozzám került nem is hallottam róla. Az Azrail blognak köszönhetően viszont megismerkedhettem vele, még tavaly nyertem, de csak pár hónapja került sorra.

A csomagolása a megszokott Maybelline forma, nekem tökéletesen kézre áll, 10,4 ml terméket rejt magában. A kefe fazonja számomra tökéletes, én az ilyesmi keféjű spirálokat kedvelem igazán, mert könnyű használni őket. A tüskék mérete váltakozó, vannak hosszabbak és apróbbak is, így a kisebb pillákat is könnyedén ki tudjuk festeni vele.


A gyakorlatban pedig: Megfelelő mennyiségű festéket vesz fel a kefe, nem ül meg rajta a festék, a szempillákat szépen szétválasztja (nem pókháló!), dúsítja és hosszabbítja is őket, viszont csak természetes mértékben, nem túl kihívóan és feltűnően. Teljességgel a természetesség jellemzi a hatását. Egyébként, ahogy észrevettem teljesen egyén függő, hogy kin hogy mutat. Csak egy rétegben használom, nem szeretem rétegezni. Gyorsan megszárad és nem 'pereg' le. Nekem nem a vízálló verzió van meg, de azt kell mondanom, hogy ennek ellenére is nagyon strapabíró. Néhányszor mikor elfelejtettem, hogy rajtam van, előszeretettel dörzsöltem a szemem, de meg sem moccant, el sem kenődött. Ha eltávolításra kerül sor, akkor viszont szépen lejön micellás vízzel, különösebb erőfeszítés nélkül is.


Annak, aki extra dús és hosszú hatást vár el egy szempillaspiráltól, annak valószínűleg nem ez lesz a jó választás; de aki beéri egy természetesebb eredménnyel annak tudom ajánlani. Én nagyon megszerettem, örülök hogy az utamba akadt. Eddig a Maybelline Rocket Volum' Express volt a kedvencem, de most ennek sikerült leváltani. Bár emellett azért én is vágyom egy olyanra, ami sokkal jobban hosszabbít. Meglátjuk, hogy találok-e.


A drámaibb vagy természetesebb hatást kedveled jobban?
Melyik a kedvenc szempillaspirálod?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék