Rival de Loop #01 dreamland - Az első holo körömlakkom

csütörtök, május 14, 2015


Mikor bekerültek a RdL állványok a drogériákba, ez a holografikus körömlakk, valamint lila társa nagyon népszerű lett. Eleinte annyira nem izgatott, de minél több képet láttam róla annál jobban érdekelt. Így adtam neki egy esélyt: lássuk mit tud a körmökön!

Meglepő módon még sosem volt hasonló körömlakkom, őszintén szólva annyira nem is érdekelt; ez a lakk is hirtelen fellángolás eredménye. 9 ml terméket tartalmaz az üvegcse, az ecset lapított és lekerekített, könnyű vele dolgozni. A bombabiztos fedéshez két réteg szükséges, de viszonylag hamar megszárad. A végeredmény szikrázó, különösen a napfényben, gyönyörűséges. Bár az igazat megvallva az üvegben valamivel szebb, mint élesben a körmökön, legalábbis nekem jobban tetszik. A tartósságára sem lehet panasz, 4 napig viseltem a körmeimen hibátlanul, aztán lemostam, de csak azért mert meguntam.


Végeredményben, annak aki szereti a holografikus lakkokat nem rossz választás, az átlagos lakkokhoz képest különleges, én túl nagy rendszert nem fogok csinálni abból, hogy hasonlókat vásároljak, viszont néha-néha jó ilyet is 'viselni'. Így utólag belegondolva lehet, hogy a lila verzió még jobban tetszene.


Hogy tetszik ez a körömlakk?

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Omg. Nagyon szép :) Milyen drogériákban? Kíváncsivá tettél :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Rival de Loop állvánnyal rendelkező Rossmann-okban találod meg :)

      Törlés

Címkék