Újdonság - Rimmel Oh My Gloss! szájfények

péntek, május 29, 2015


Én sem tudtam ellenállni a Rimmel új szájfényeinek, ráadásul a shopping ünnepeken különösen kedvező áron lehetett hozzájuk jutni, így vétek lett volna kihagyni. Ha kíváncsi vagy rá, hogy megszerettem-e őket, akkor kattints a továbbra!

Mit ígér a termék? "Hosszan tartó, ajakbarát, ragyogó szájfény. Akár 6 órán át tartó színt, fényt, kényelmet és hidratálást ígér az ajkaknak. Ez az első olyan Rimmel szájfény, amely argánolajat is tartalmaz. Az E-vitaminnal dúsított formula a Rimmel‘ Gloss Lock’ technologiáját alkalmazza, ami dúsító, hosszan tartó, 3D ragyogást biztosít. Nem ragad, könnyű és kényelmes."

Kifejezetten tetszik, hogy a termék külseje nem a megszokott, 'unalmas' szájfény formájú, hanem egy picit változtattak rajta, és megcsavarták; így különlegesebb és érdekesebb is. Kivételesen a szín, amit az üvegen láthatunk hűen tükrözi magának a terméknek a valódi árnyalatát, legalábbis a nálam lévő két árnyalatét. Elsőként a 190 Pin Up árnyalat jött velem haza, igazából nem kellett sokat gondolkodnom rajta, mert egy feltűnőbb színt szerettem volna, és ez tetszett mind közül a legjobban. Csillám mentes, gyönyörű élénk pink árnyalat. A második körben is konkrét céllal mentem, egy piros árnyalatot akartam magammal hozni, szintén csillám mentes változatban, de még szerencse, hogy kipróbáltam a tesztert, mert az az árnyalat, ami külsőre tökéletesen piros volt, az élesben történetesen ugyanúgy fest, mint az említett Pin Up, szóval végül a pirosra leginkább hajazó 520 Rebel Red landolt a kosaramban. Ez egy sötétebb, burgundi piros árnyalat, ami apró csillámokat is tartalmaz, amik láthatóak, de felkenve annyira nem feltűnőek. Az aplikátoruk sem szokványos: téglalap formájú, a vége felé vékonyodó és laposodó. Számomra ennek a használata kényelmesebb, egyenletesebben tudjuk felvinni vele a szájfényt és a széleknél is könnyebb eldolgozni.


Nagyon szépen pigmentált, más szájfényektől eltérően nem ragad, és nagyon kellemes viselni, mintha ott sem lenne. Közepesen erős púderes illata van, büdösnek nem mondanám, az ajkakon pedig már nem is érződik annyira. A használatuk során az ajkak valamivel dúsabbnak, teltebbnek tűnnek. Kiemelkedően hosszan tartónak viszont nem mondanám, 6 órán keresztül pedig pláne nem tart, de ez egy szájfénytől nem is igazán várható el. Mindenesetre az átlagosnál valóban tartósabb. Az evést nem bírja, egy-két ivást még igen, de kopik tőle a színe. Különösebb hidratáló hatást nem érzékeltem, de nem is szárítja az ajkakat. Nem ül bele az ajkakon levő apró ráncokba sem. Amit észrevettem a használata során az az, hogy nem mindig fed egyenletesen (értsd: Képzelj el egy vizet, amibe mondjuk körömlakkot cseppentesz, és nem terül el egyenletesen a víz felszínén, hanem bizonyos részekre jobban odafolyik), ez a képeken valamennyire látható is. Viszont ez az egyetlen negatívum, amit el tudok mondani róla.


A szájfények 13 árnyalatban érhetőek el, amik között találhatóak erőteljesebb és natúr színek is, így mindenki megtalálhatja a kedvére valót. A tubus 6,5 ml terméket tartalmaz, és 1390.- áron kapható, de a kuponos napokon fél áron is beszerezhetőek. A kettő közül egyértelműen a pink lett a kedvencem, mert nagyon passzol hozzám, de a másik árnyalatot is szeretem és összességében teljesen elégedett vagyok velük, szerintem be fogok még szerezni közülük legalább egy barackosabb, csillám mentes árnyalatot is. A teljes áruk sem sok értük, de féláron különösen jó vételnek tartom őket.


Próbáltad már valamelyik szájfényt az újdonságok közül?
Melyik árnyalat tetszik jobban?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék