Lábápoló Wellness | Egy kis kényeztetés a lábaknak is jár!

szerda, június 10, 2015


Nyáron végre előkerülnek a szekrényből a szandálok, papucsok, ezáltal jobban előtérbe kerülnek a lábaink is. Ha máskor nem is, hát most itt az ideje, hogy rájuk is jobban odafigyeljünk egy kicsit. Nekem rendszeresen feltörik sajnos az ilyen lábbelik a lábamat, csinálhatok akármit, ezért különösen jól esik nekik egy kis odafigyelés és ápolás. 

Nagyon sok jót hallani a Scholl elektromos talpreszelőjéről, különösen a megújított pink változatról, de sajnos én sem azok közé tartozom, akik megengedhetnek maguknak egy ilyen készülékre egy tízezer forintos kiadást. De nem estem kétségbe, kerestem egy olcsóbb, és hatékony megoldást. Drogériákban, One Euro Marketben, Goods Marketben és ehhez hasonló egyéb boltban lehet találni kézi talpreszelőket, többféle változatban, de lehet az Avontól is lehet rendelni, ezek pár száz forintos kiadások, és nem azt mondom, hogy csodát tesznek, de az árukhoz képest egészen hatékonyan dolgoznak és jól lehet őket használni.

A lápápoló 'wellness' első lépése nekem mindig a lábfejeim áztatása, sok oldalon és terméken ajánlják fordítva (először reszelés és utána áztatás), de nekem így vált be jobban, kinek hogy tetszik. Ehhez én nem szoktam semmilyen különleges terméket használni, néhány csepp habfürdőt, tusfürdőt vagy fürdősót teszek a vízbe, és 10-15 percig áztatom benne a lábaim. Majd ezután veszem használatba a reszelőket.


Ezután általában két terméket szoktam használni, amik nekem nagyon beváltak. Az első az Avon Foot Works Beautiful Levendulás bőrnyugtató 3 az 1-ben lábpakolása, ennek szép lila színe van, és minimális illata, én a levendulát nem érzem benne. Ez egy lazább állagú pakolás, apróbb szemcséket tartalmaz, amik remekül radíroznak, miközben felviszem a lábfejeimre át szoktam dörzsölni vele őket. Megvárom amíg megszárad, majd lemosom, ami elég könnyen megy. Eltávolítja az elhalt hámsejteket, hűsítő, kellemes nyugtató érzést biztosít, a lábfejeim már az első használat után is puhábbak lettek. A tubus 75 ml terméket tartalmaz, ami azért elég sok időre elegendő. Az ára alapjáraton 779 ft, de sokszor kapható szuper akciókban. Például most 499 ft-ért vásárolható meg, ha pedig két lábápolási terméket rendelsz a katalógusból, akkor akkor a két termék együtt 698.-

Végezetül pedig az Avon Foot Works Healthy Intenzív bőrpuhító krémet szoktam bevetni, ami nem csak a bőrkeményedések puhítására használható, hanem a lábfejek hidratálására is. Ez egy nehezebb, sűrűbb, töményebb krém, de könnyű eloszlatni, belemasszírozni a bőrbe, mentolos illata van és nagyon kellemesen hűsíti a bőrt. Az állagából kifolyólag nem szívódik be egyhamar, ezért nem egy 'gyorsan bekenem és rohanok' megoldás, de egyébként is este célszerűbb használni, így az éjszaka folyamán szépen beszívódik és remekül hidratál, puha bőrt eredményez. Mentolt, borsmenta olajat (frissítő és antibakteriális hatású), aloe vera gélt (gyulladáscsökkentő, antioxidáns), korpaolajat (természetes antioxidánsokban gazdag) és szójababolajat (bőrpuhító hatású) tartalmaz. Szintén 75 ml-es a kiszerelése, az ára 1199 ft, de a fent említett akció rá is érvényes, így most olcsóbban lehet hozzájutni.

Egyébként rendszeresen vannak szuper akciók, amik érvényesek rájuk, én is olcsóbban jutottam hozzájuk korábban, ilyen áron pedig szerintem megéri megrendelni őket, mert nem csak olcsóak, de hatékonyak is. Merem ajánlani bárkinek, aki szeretne jobban odafigyelni a lábaira és egy kis ápolásra vágyik.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék