Best of 2015

kedd, január 19, 2016


Végre csak sikerül összehozni ezt a bejegyzést. Igaz, hogy eredeti felállás szerint január 4-re terveztem, de abszolút nem volt semmi időm rá, szóval pár hét késéssel ugyan, de végre sikerült megírni. Még nekem is izgalmas volt összeszedegetni a tavalyi kedvenc termékeimet és bár temérdek termék nem került ide, de amiket itt láthattok, azokat tényleg nagyon szeretem, gond nélkül beváltak és rendszeresen használom is őket. A decemberi szerzeményes bejegyzésben már elhintettem, hogy van közöttük egy-kettő, ami akár rögtön megkaphatná a kedvenc címet, de arcápolási termékeknél nem döntök elhamarkodottan, viszont tusfürdőről és hajra való termékről 1 hónap is elegendő volt ehhez.


A fenti képen látható fogkrém a válasz rá, hogy miért nem örülök neki, ha minden egyes meglepetés dobozba fogkrémet tesznek. Eléggé érzékenyek a fogaim és korábban több fogkrémet is használtam már, de egyedül a Sensodyne Repair & Protect az, ami mellett nem fájnak a fogaim a semmitől is, csak ez a típus működőképes velük. Korábban Meridolt használtam sokáig, de egyre többször és gyakrabban fájtak a fogaim, érzékenyek voltak a hidegre, melegre, rágásra - rendszeresen mentem emiatt kontrollra a fogorvosomhoz, mert általában ez a jelenség lyukas fogra utal, de sosem talált semmi problémát, röntgen után sem, így ezt a fogkrémet ajánlotta, azóta semmi problémám (kopp-kopp). Nem egy olcsó dolog az biztos, de ez van - duopackban éri meg beszerezni.

Nagyon szeretek gyertyákat égetni, különösen a téli időszakban és miután megvásároltuk az Airwick illatgyertyát vaníliás változatban, akkor jöttem csak rá, hogy valójában nem normális, ha nem érzem a gyertyák illatát. Jó néhány gyertyám volt már, de meggyújtás után maximum leheletnyit éreztem az illatukat általában és azt hittem csak amiatt van, hogy hozzászokik az orrom az illathoz, de nem! Ugyanis ennél a gyertyánál intenzíven érezni az isteni illatot, mi több, nagyjából 20 perc égve töltött idő után el is lehet fújni és az illat még órákig terjeng is a szobában! Nem kérdés, hogy megérte a rá kiadott ezer forintot. És bár a képen nincs rajta, mert már elégett, de ide sorolnám még a Yankee Candle Cranberry Ice tartot is, amiről szintén ugyanez mondható el - isteni intenzív és tartós illat, bár túlságosan hamar ég el.


A Mizon Ultra Suboon Cream egy egyszerű, de annál nagyszerűbb, könnyed kis hidratáló krém - hibátlan összetevőkkel, a kombinált bőrömre tökéletes, elegendő mértékben hidratál és pénztárcabarát is (ITT írtam róla bővebben).

Szerettem volna egy hővédő permetet, és most is rögtön a fodrászkellékesben néztem körül. Így esett a választásom a Lisap Ultimate hajegyenesítő folyadékra, ami egyben hővédő is. Egyáltalán nem egy olcsó dolog, ráadásul én első nekifutásra a kisebb kiszerelést vettem meg, ami ár-kiszerelés arányban annyira nem volt jó döntés, de nagyon nagyon bevált. Nem ragad tőle a hajam, hanem isteni tapintású, puha lesz. Egyébként is egyenes a hajam, egy nagyon gyenge hullámos hatással, de ezzel a termékkel még az enyhe hullám sem jelenik meg. Az illata pedig isteni finom és használat után is érezhető a hajon napokig, én nedves hajra szoktam belőle fújni hajszárítás előtt, remélem valóban véd a hőtől is, biztos, hogy állandó szereplője lesz a hajápolási rutinomnak.

Sok szépet és jót olvastam tavaly tavasszal a Balea Handkonzentrat kézkrémről, amikor az ekcémám miatt hidratálót kerestem, de mivel téli limitált kiadás, ezért akkor nem tudtam beszerezni. Most azonban mikor meghallottam, hogy kapható rögtön vásároltam belőle és milyen jól tettem. Egy picit testesebb krém, nem annyira könnyed, de ennek ellenére nagyon könnyen eldolgozható, gyorsan beszívódik és pikk pakk rendbe teszi a száraz kezeket, illata nincs és az összetevők is rendben vannak. Használat után olyan érzés, mintha egy réteget hagyna a kezeken, de ez csak érzésre ilyen, mert valójában nincs semmilyen réteg. Jelenleg akciósan vásárolható meg 300 Ft-ért, érdemes kipróbálni.


A Max Factor CC krém a tavaszi glamour napok óta van nálam, a januártól nyárig tartó bőrszínemhez pont passzol, nem okoz pattanásokat, nem irritál, természetes a hatása és fél áron kedvező az ára is. Az Essence All About Matt! púder szintén a kedvencem, szeretem hogy színtelen, így nem kell azzal macerázni, hogy vajon melyik szín passzol. Nem eredményez vakolat hatást és nem is lesz tőle fehér a bőr, szépen beleolvad. Jól mattít, nekem egész nap nincs szükségem nála frissítésre, maximum nyáron 40 fokban, de akkor meg nem használom. A Bomb Cosmetics görögdinnyés ajakápolóját még mindig szeretem, bár cserepes ajkak esetén olyan, mint halottnak a csók, de ajakradírozás után őt szeretem leginkább az ajkaimra kenni, imádom az enyhén olajos érzést, amit maga után hagy, az illata isteni és jól is hidratál. A Bellapiére Catwalk árnyalatú rúzsa életem szerelme sminkek terén. Természetes árnyalatú, számomra a tökéletes árnyalat, hihetetlenül illik hozzám. Kellemes illata van, tartós és nem emeli ki az ajkak szárazságát - terveim szerint lesz még róla szó bővebben!


Az Alicia de Silva ecsetet eredetileg alapozó ecsetnek szántam, de alapozáshoz egyáltalán nem vált be, viszont pakolások, arcmaszkok felviteléhez annál inkább. Mióta felfedeztem ezt a tulajdonságát, azóta csak őt használom hozzá, sokkal egyszerűbb így a folyamat. Őszintén szólva nem tudom, hogy miből vannak a szálai, de nagyon puhák, siklanak a bőrön és másodpercek alatt lazán tisztítható, egy éve biztos meg van már és rendszeresen használom, de még egy szálat nem hullajtott.

A fürdőtermékek december közepén kerültek hozzám nagyjából, de már most bátran ki merem jelenteni, hogy az év kedvencei voltak. Az Yves Rocher limitált kiadású kandírozott narancs és fahéj tusfürdője egy álom, teljes mértékben zselés szaloncukor illata van, abszolút nem mű, teljesen élethű, és a bőrön is megmarad az illat egy ideig. Az állaga zselés, jól habzik és tisztít, nem kell sok belőle. Nagyon sajnálom, hogy limitált, mert szerintem én még hónapokig elfürödnék vele, remélem jövőre is kapható lesz!

Az Avon Winter Green Apple habfürdőt pedig azért szerettem meg elsősorban, mert valódi savanykás zöldalma illata van, két kupakkal szoktam tenni belőle egy teli kád vízbe és óriási habokat képez, amik nem is tűnnek el, hanem végig ott maradnak, ezért tőlem nagy plusz pontot kap.



Nektek mik voltak a kedvenc termékeitek 2015-ben?
Ezek közül esetleg Nektek is van kedvencetek?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék