eBay kívánságlista

csütörtök, március 16, 2017


Az eBay egy kincsesbánya, gyakorlatilag minden téren és talán ez az a weboldal, ahonnan a leggyakrabban rendelek, ezért nem is értem miért nem volt még kívánságlistás bejegyzés. Pedig kívánságokban sosem szűkölködik a listám, de a lényeg, hogy most itt van. Ha érdekel Benneteket, hogy miket néztem ki magamnak mostanság az eBay-ről olvassatok tovább! :)

Kezdjük akkor a kozmetikumokkal, a hyaluronsav az egyik kedvenc összetevőm a termékekben, a bőröm odavan érte, és gyakran igényli az extrább hidratálást is, ezért már régóta szerepel a kívánságlistámon a Kose Cosmeport Clear Turn Facial Mask, természetesen hyaluronos verzióban, de rajta kívül még 5 féle hatóanyagból választhattok, egy csomag pedig 30 db maszkot rejt. Ha már a hyaluronról volt szó akkor maradjunk is ezen a vonalon: Purito Pure Hyaluronic Acid 90 Serum, jelenleg nincs kifejezetten ilyen termékem, csak olyan krémek, amik tartalmazzák ezt az összetevőt, ebből már mintát próbáltam és tetszett. Fátyolmaszkok közül a COSRX Holy Moly Snail Mask-ot szeretném most magaménak tudni (a csiganyál a másik kedvenc összetevőm), az INCI-je miatt ráadásul nyugodtabban is tenném a bőrömre. Az aloe vera bőrre gyakorolt hatásait mostanában kezdtem igazán felfedezni, már koreai termékek közül már ki is néztem a Holika Holika Aloe 99% Shooting Gel-t. A Missha Time Revolution Night Repair Borabit Ampoule-ból még régebben használtam el rengeteg mintát, azok alapján szerettem, csak az árát sokallom, de vágyom rá, mert nagyon jó. Hidratálókrémek közül a Innisfree The Minimum Moist Cream-re fenem a fogam, a fényvédőt társát nagyon szerettem, szerintem ez is jó lenne.


Nincs egy normális blézerem! Pedig már elég régóta szeretnék egyet, de nem találok fazonban/színben, na meg árban is megfelelőt. Ez blézer megtetszett, de erről az oldalról már nem igazán merek ruhákat rendelni. Viszont crop top-ot rendeltem már korábban és elégedett voltam a minőségével, nyárra hangolódva most a képen láthatót néztem ki magamnak. A színes szilikon telefontokok közül már kettő van nekem, a harmadik pedig épp úton felém, nagyon szeretem, mert nem az a gyenge minőség és vékony anyag, hanem masszívabb, rengeteg színben elérhető és nem is drága. Az ombre színű telefontokokkal pedig még csak szemezgetek. Sportmelltartókat is rendeltem már az oldalról, amikkel több, mint elégedett voltam, ezért most kinéztem egy sport trikót is. A cipőtartónak pusztán praktikussági okai vannak, jól lehetne vele helyet spórolni a szekrényben.


A pénztárca tavaszias, pasztell, szerintem nekem találták ki. Ezek a műfüves figurák irtó édesek, húsvétra mondjuk egy nyuszi tökéletes lenne itthonra dekorációnak. Régóta szemezek már a soft box-okkal, kíváncsi lennék mennyire lennének másak a képek, ha használnék egy ilyet. Szintén ezer éve a kívánságlistámon van az Etude House My Beauty Tool Brush, bár mostanában vagy festem a szemöldököm vagy nem csinálok vele semmit, de azért egyszer tuti kipróbálom. A cuki neszeszereket ugyanaz a leírás jellemzi, mint a pénztárcát, utazáshoz különösen szuper, egy már úton is van felém. Végül pedig ezt a minimalista, de annál szebb karperecet sem hagyhattam ki, az egyetlen bajom vele, hogy szerintem nagy lenne a csuklómra, mert minden nagy rá.


Ti is szoktatok rendelni eBay-ről?
Ha igen, miket? Milyen tapasztalataitok vannak?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék