Instant Detox, avagy pórustisztítás 10 perc alatt | L'Oréal Paris Pure Clay Detox Mask

hétfő, március 27, 2017


Ha emlékezetem nem csal, akkor L'Oréal arcápolót, a micellás vizükön kívül még sosem használtam, ráadásul mielőtt bármilyen arcápolót vásárolnék általában utána szoktam nézni az összetevőknek. Hogy miért tettem mégis kivételt a L'Oréal Paris Pure Clay Detox Maskkal? Nem is olyan régen a márka berobbant 3 maszk újdonsággal, amik igencsak felkeltették az érdeklődésemet, különös tekintettel a bejegyzés főszereplőjére, ami nem kevesebbet ígér, mint hogy mágnesként vonzza magához a mély szennyeződéseket és tisztítja a pórusokat. Ennek a feladatnak a teljesítése szoktak nálam elbukni a termékek, ezért azonnal meg kellett vennem, hogy kipróbálhassam. Most kiderül, hogy igaz-e ez az állítás.

A maszk 3 változatban érhető el:
  • L'Oréal Paris Pure Clay Detox Mask (az intenzív mély tisztításért felel)
  • L'Oréal Paris Pure Clay Glow Mask (a hámlasztásért és a bőr ragyogásáért felel)
  • L'Oréal Paris Pure Clay Purity Mask (a tisztításért és a mattosításért felel)
Nem véletlenül választottam a Detox Mask verziót, hiszen nekem a legnagyobb szükségem a pórustisztításra van, ez érdekelt a legjobban, ennek ellenére a másik kettő sem hagy hidegen. Nem vártam tőle semmi többet, csak annyit amennyit maga is ígér.


Mi van benne?
Nagy mennyiségben tartalmaz kaolint és montmorillonite agyagot, melyeknek olajfelszívó és mély tisztító hatásuk van. Marokkói láva agyagot, aktív szenet (méregtelenít, megszabadít a zsírosodástól, mélyen tisztít). Vannak még benne bőrkondicionáló, bőrpuhító összetevők és tartósítószerek. Szerencsére csak az INCI végén, de van benne parfüm és illatosító anyagok is.

Tetszik a négyszögletes kialakítása a lekerekített sarkokkal és a fehér-zöld kupakkal. A tetején kívül van még egy plusz védőtető az üvegen, ami tényleg üveg. A maszk pedig sötétszürke. Az üvegtégely 50 ml-t tartalmaz a maszkból, a szavatossági ideje 1 év.


Mennyire hatékony?
Krémes állagú, könnyen kenhető és nem szükséges vastag rétegben felkenni. Az illata elég intenzív és férfias, lehet hogy valakit ez zavarna. Érdemes betartani a hatóidőt, vagyis 10 perc után lemosni, addigra amúgy is teljesen megszárad. A doboz leírás szerint 10 használatra elegendő ez a mennyiség, de én már sokszor használtam és bőven van még benne, szóval hosszú időre elég. Száradás közben picit feszül. A száradás után, lemosás előtt is látható, hogy mennyire hatékonyan tisztította ki a pórusokat, a válasz NAGYON szépen. Miután lemostam szebb bőrkép fogad és még ha nem is makulátlanul, de tiszta pórusok. Picit szárítja is a bőrt, ezért nem árt utána hidratálni, de nem irritál. Én heti egyszer vagy kétszer használom és imádom! Azt nem mondom, hogy tartós az eredmény, mert másnap a pórustisztasági helyzet változatlan, de ez a faggyútermelés hibája, nem a terméké. Viszont azt is észrevettem, hogy a rendszeres használata óta az apró pattanások és mitesszerek száma is mérséklődött a bőrömön, úgy érzem jót tesz a bőrömnek. Sajnos jelen állás szerint semmi nem tudja olyan hatékonyan kitisztítani a pórusaimat, mint ez a termék, pedig sok mindent kipróbáltam már. Csak abban bízom, hogy egy idő után nem fog rá is immunis lenni a bőröm.

Hol szerezhető be?
Az enyém a DM-ből van (3000 Ft), de kapható a Rossmann-ban is (3500 Ft). Illetve a NOTINO-n is kapható, bár ez a verzió most nem elérhető, de a másik két változatot ITT és ITT megtaláljátok. Glamour-napokon pedig lesz rá 25%-os kupon is.

Mindenkinek ajánlom, aki gyors és azonnali megoldást keres a pórusainak alapos megtisztításához, nem a legolcsóbb, de megéri az árát. Nálam biztosan újra vevős lesz ha elfogy.


Ti kipróbáltátok valamelyik maszkot?
Hasonló problémára Nektek bevált valami más?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék