Februári Szerzemények | DM, H&M Home, Notino, Pepco

hétfő, március 13, 2017


Eltelt egy hónap és februárban is beszereztem néhány dolgot, sikerült kifogni néhány akciót is, akad itt rendelés, drogériás vásárlás, tesztelésre érkezett dolgok, stb. Ha kíváncsiak vagytok rá olvassatok tovább.

Elsőként a DM-es szerzeményeket mutatnám meg: a L'oreal 3 különböző maszk újdonsággal rukkolt elő, s én amikor megláttam azonnal tudtam, hogy hiába a borsosabb ár, le kell csapnom az egyikre. A Pure Clay Detox Mask-ra esett a választásom, ami agyag és aktív szén tartalmának köszönhetően ígéri hogy kiszippant mindent a pórusokból, amire nekem nagy szükségem van. Ritka, hogy valami a DM-ben olcsóbb, de erre a maszkra igaz, ha kíváncsiak vagytok rá javaslom, hogy ott keressétek, mert a Rossmannban még drágább. A Schwarzkopf Gliss Kur Fiber Therapy Bonding samponról már a januári szerzemények között is volt szó, ezúttal a nagyobb kiszerelést vettem meg, mert elégedett voltam vele. Természetesen engem is elkapott az unikornis őrület, bár nem kergettem a Balea Regenbogen Dusche tusfürdőt, de amikor véletlenül megláttam muszáj volt vennem egyet (azóta már utánpótlása is van). Valamint véleményezésre érkezett hozzám Reginától a Feminie blog írójától, a legújabb magyar termékújdonság: a Perla.


Szintén tesztelésre érkezett még hónap elején egy csomag az Abura márkától, méghozzá a sportolóknak kifejlesztett termékek közül. Négy izgalmas dolog volt a csomagban: két kézműves krémtusfürdő, az egyik a Motion, a másik pedig a Contact nevet viseli. Ezen kívül szintén a Contact termékcsaládból érkezett két újdonság, a Freezy ajakápoló, valamint az Abura Oil. Ha három szóval kellene a termékeket jellemeznem, ezek lennének azok: hűvösség, mentol, frissesség. Többet nem árulok el, mert hamarosan érkezik róluk külön bejegyzés.


A Notino-s szerzeményeim közül a Tangle Teezer Originalt a húgomnak rendeltem, már meséltem, hogy nekem mennyire bevált és mikor kipróbálta az enyémet neki is nagyon tetszett (ráadásul neki göndör haja van), szóval kapott egyet ő is. A Maybelline Nude Magique Cushion már régóta kiszemelt volt, most végre megrendeltem a legvilágosabb árnyalatban. Az telefonzsinór hajgumik szintén nagy kedvenceim, kizárólag eredeti verzióban, így kellett az utánpótlás a hajamhoz leginkább passzoló árnyalatban az Invisibobble-ból. Mostanában a folyékony matt rúzsokra vagyok rákattanva, az eredetileg kinézett termékekből készlethiány volt, ezért a Bourjois Rouge Edition Velvet matt rúzsai közül válogattam, a nude színek közül egyik sem tetszett igazán, ezért ezt a lilás árnyalatot választottam. Végül pedig feltétlenül szerettem volna egy Yankee Candle tartot, valami természetesebb, egyszerű illatban, mint mondjuk egy öblítő vagy frissen mosott ruha, így a Clean Cotton-ra esett a választásom, amit imádok, tényleg tisztaság illata van.


A H&M applikációban szuper akciók voltak hónap elején, ingyenes szállítás volt, + 15% kedvezmény mindenre, ami az akciós termékekre is érvényes volt, szóval megérte, mert szinte minden, amit rendeltem akciós volt alapból is. H&M Home szerzemények: a pálmalevél mintás porcelántányér a mintája miatt első látásra lenyűgözött, de szuperül passzol az arany és fehér szín is egymás mellett. Dekorációnak és fotózásokhoz rendeltem, csak úgy mint a Honey Blossom gyertyát, ami meglepően nagy élőben, rengeteg illatban és színben volt elérhető, azért választottam ezt, mert színben ez passzol a tányérhoz, s úgy voltam vele, hogy égetni úgysem akarom, úgyhogy nem baj ha méz illata van (amit nem szeretek), egyébként jó árban is volt nagyon. Élőben meglepődtem, mert nem igazán van méz illata, ellenben nagyon finom, szóval lehet mégis fogom égetni. A Wild Flower gyertya illata kevésbé tetszik, de nagyon cuki kis pici. Két sálat is kinéztem, de az egyiket elhoppolták előlem, ezért csak ez maradt. Nagyon puha, meleg, gyönyörű színe is van, de télre való, úgyhogy csak jövőre fog használatba kerülni.

Az egyetlen problémám a H&M-nél való online vásárlással, hogy hiába teszel bele valamit a kosaradba, az nem garancia rá, hogy 5 perc múlva is ott lesz, ugyanis bárki más is beleteheti és azé, aki hamarabb fizet.. Ez szerintem nagyon bosszantó, mert nyilván nem egyesével fogja senki sem megvásárolni a dolgokat, és örülniük kellene, hogy valaki még tovább nézelődik, ehelyett nekem vagy három dolog eltűnt a kosaramból, mire a fizetéshez értem. Szerintem nem ártana egy limit, amennyi ideig a kosárban "foglalják" neked.


A Bershkában beleszerettem ebbe a bronzos színű, gyönyörűen csillogó hátitáskába. Régóta szemezgettem már vele, több színben is kapható, de ez a legszebb szerintem. Hétköznapokon nem hordanék ilyet, mert igazából nem tetszenek a hasonló táskák és nem is az én stílusom, viszont kiránduláshoz, városnézéshez nincs ennél praktikusabb.

A Pepco az egyik kedvenc boltom, ha dekorációs elemekről van szó. Tök olcsón lehet hozzájutni szuper dolgokhoz. Ezt a cotton balls égősort sem tudtam otthagyni 1500 Ft-ért, 3 féle színben volt elérhető (ezen kívül egy rózsaszínes és egy barnás összeállításban), elemmel működik, szép és hangulatos a fénye.


Ti miket szereztetek be februárban?
Hol szoktatok a leggyakrabban vásárolni?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék