L'Oréal Nude Magique Cushion - Vélemény

csütörtök, május 04, 2017


Nem vagyok rendszeres alapozó használó, de ennek ellenére is felkeltette a figyelmemet, amikor végigsöpört a cushion láz a sminkpiacon. Először még inkább csak Koreában hódítottak, aztán egyre több high end márka is előrukkolt a saját változatával, de hozzám igazán csak akkor ért el ez a láz, amikor a L'Oréal-nál is megjelent. Nekem is rögtön felkerült a kívánságlistámra, és miután annyi pozitív véleményt olvastam róla én is beadtam a derekam. Ezért a mai bejegyzésben a tapasztalataimat olvashatjátok vele kapcsolatban.

A L'Oréal Nude Magique Cushion egy 5 árnyalatban elérhető, SPF29 fényvédelemmel ellátott alapozó, ami kompakt kiszerelésének köszönhetően könnyen magunkkal vihető bárhová, nem foglal sok helyet. Nekem a legvilágosabb 01 Porcelain árnyalat van meg, ami tökéletesen passzol a bőröm jelenlegi tónusához. Magát a terméket dupla védőréteg is fedi, az alapozóhoz jár egy szivacs is, ami kellemes anyagú, nem szedi a szöszöket és remekül használható, bár higiéniai szempontból nem a legtökéletesebb, valamint egy tükör is elhelyezkedik benne.


Az alapozó nagyon könnyed, szinte vizes állagú. A hozzá járó szivaccsal nagyon egyszerű dolgozni, nem lehet vele túl sok alapozót felvenni, nem szívja be a terméket és szép egyenletes lesz vele az eredmény. Emellett használtam már benedvesített blenderrel is, ezzel szintén jó eredményt lehet elérni. A cushion fedését enyhe-közepesnek mondanám, a finise pedig természetes, ragyogó, emiatt is inkább egy kellemes, hétköznapi viselet. De egyébként lehet akár rétegezni is, ha valaki erősebb hatást kívánna elérni vele. Nagyobb pattanásokat nem teljesen fed el, de a bőr egységesítésére, hegek és apróbb bőrhibák elfedésére tökéletes. Rajtam egész nap tartós, primer nélkül jobban beleül a pórusokba (bár, melyik nem). Nem szárítja az arcomat, nem irritál és nem is okozott pattanásokat. Szintén mellette szóló érv, hogy nagyon gyorsan lehet végezni vele, ha ezt választjuk alapozásnál.


A Nude Magique Cushion 14,6 g terméket tartalmaz, ami nem tűnik soknak, de mivel én úgy sem használom mindennap, így hosszú időre elegendő lesz. A drogériákban 5499 Ft-ért vesztegetik, őszintén szólva én ilyen áron biztosan nem vettem volna meg, érdemes rá kupon napokon lecsapni, 50%-os kedvezménnyel, úgy már rendben van. De az enyém NOTINO-ról van, ahol alapból jóval kedvezőbb az ára.

És hogy kiknek ajánlom? Azoknak akiknek nincsenek komolyabb bőrhibái, vagy nem szeretnének túl erős, maszkszerű fedést, és a matt finissel szemben inkább a ragyogó, természetes hatást részesítik előnyben. Én nagyon szeretem, pont az említett okok miatt, de tény, hogy nem olcsó és rendszeres használat mellett gyorsan is fogy.


Ti milyen alapozót használtok?
A matt vagy a ragyogó finist kedvelitek jobban?
Próbáltatok már valamilyen cushion-t?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék