Júniusi Szerzemények | Skinsmart, F&F, Zara, Cosmos, eBay

hétfő, július 17, 2017


Júniusban úgy döntöttem, hogy amíg valami nem fogy el, addig nem is veszek belőle újat, hiába újdonság, érdekesség stb. Így a júniusi szerzemények között kevés beauty témájú dologgal fogtok találkozni, viszont helyette most megmutatok néhány ruhát, amit sikerült beszereznem.


Régóta nézegettem a The Ordinary kínálatot Skinsmart-on, de szinte sosem volt készleten semmi, amit szerettem volna. Végül júniusban sikerült elcsípni a három kívánságlistás terméket: a Retinol Szérumot az elfogyott Madre Labs utánpótlásának szántam, a NMF a hírek szerint egy szuper hidratáló, ami a vízhiányos bőrrel csodákat képes tenni. A 10%-os Niacinamid pedig a leírás szerint a tág pórusú, pattanásos bőrnek csodaszer. Az összetevőik szépek, ami viszont meglepően kedvező árakkal párosul.

Régóta szerettem volna már olyan pánt nélküli felsőt, ami mellkasnál fodros (van ennek valami neve?), a karokra le lehet húzni és a Cosmosban végre sikerült kettőt is találnom, imádom őket, kényelmesek és a mintázatuk is gyönyörű.


Az AVON-tól is megérkezett a szokásos havi tesztcsomag, ezúttal a Naturals Rózsaszín Grépfrút és Menta szettet vettem használatba, a tusfürdő már el is fogyott, ezért nincs a képen, a nevére kattintva olvashatjátok róla a véleményem.

Az F&F-ben 30%-os akció volt egy ideig, ez alkalommal szereztem be három papucsot, az egyiket benti használatra - ez lett a kedvencem is, nagyon szép és szuper kényelmes is. A másik kettő jó árban is volt és cukik is, strandpapucs pedig mindig kell és nehezen szoktam találni, ezért vettem rögtön kettőt. Eddig az ananászos volt csak rajtam, de az sebesre szedte 1 óra alatt a lábam. A lila felsőnek a lazasága és a mellkasnál lévő fodra tetszett meg. Beszereztem még egy flamingós trikót, ami első látásra kell volt, színben és mintázatában is tetszett, de most nem tudtam lefotózni, mert épp mosásban van.


Drogériában pedig mindössze két dolgot vettem, egy Sun Ozon Aloe Vera Sprayt, napozás utáni hűsítésre és hidratálásra. Valamint egy Borotalco dezodort, amiről szintén volt már teszt.

A Zarában végül sikerült pár egyszerű trikót/top-ot találnom. Mert hogy egy egész plázát bejárva sehol sem találtam megfelelőt, pedig nem voltak nagy elvárásaim, de vagy a fazon nem volt megfelelő vagy az anyag. A Zarában végül sikerült néhány basic darabot beszerezni, nagyon puha és kellemes anyagú mindegyik, a kék-fehér csíkos felső pedig szintén a fodor és a színek miatt tetszett meg, úgy tűnik idén ezek a gyengéim. A sötétkék top-ból vettem egy testszínűt is, de szintén mosásban van.


Az Orsay továbbra is a kedvenc üzletem, itt szereztem be ezt a nyárias, élénk rózsaszín ruhát, amin pálmalevelek vannak - szuper a mintázata és a ruha fazonja, lazasága is tökéletes.

eBay-ről megérkezett a 12 db-os szemre való ecset szett, amit rendeltem. Élőben még gyönyörűbb, mint a képeken, imádom ezt a rózsaszín-rose gold színpárosítást és maguk az ecsetek is nagyon jó minőségűek, elvileg Zoeva másolatok akarnak lenni.


Ti miket vettetek mostanában?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Címkék